Przetargi.pl
Usługi sprzątania w obiekcie pływalni krytej w Rybniku - Boguszowicach

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 78 39 , fax. 32 422 78 37
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Gliwicka 72
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 78 39, fax. 32 422 78 37
    REGON: 33004500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania w obiekcie pływalni krytej w Rybniku - Boguszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w obiekcie pływalni krytej w Rybniku – Boguszowicach. Pływalnia czynna jest przez 7 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - utrzymanie czystości na terenie obiektu w systemie serwisu dziennego zapewnione w godz. 6.00 – 22.00 przez co najmniej 1 osobę, obejmujące także bieżące uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, - codzienne sprzątanie zasadnicze polegające na utrzymaniu czystości na powierzchniach wewnętrznych obiektu w systemie nocnym od godz. 22.00 do 6.00 przez co najmniej 3 osoby, - zabezpieczenie obsługi szatni przez 7 dni w tygodniu, w godz. 6.00 – 22.00 przez co najmniej 1 osobę, - zapewnienie pracownikom wykonującym usługę jednakowych strojów roboczych, - zapewnienie specjalistycznego sprzętu sprzątającego oraz profesjonalnych środków chemicznych posiadających odpowiednie dopuszczenia do obrotu i stosowania, nie zmieniających struktury wody basenowej, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, - zapewnienie materiałów eksploatacyjnych tj.: papier toaletowy, mydło w płynie, wkłady dezynfekcyjne do WC, odświeżacze powietrza, worki na śmieci. Szczegółowy zakres wykonywania usługi zawiera załącznik do umowy. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) czynności w zakresie utrzymania czystości w systemie serwisu dziennego, b) czynności codziennego sprzątania zasadniczego, c) czynności w zakresie obsługi szatni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestry sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: http://bip.mosir.rybnik.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach