Przetargi.pl
Usługi sprzątania w Centrach Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Sieradzu i Skierniewicach.

Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90608 Łódź, ul. Wólczańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 320 112 , fax. 426 367 797
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
    ul. Wólczańska 49
    90608 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 320 112, fax. 426 367 797
    REGON: 47234958200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania w Centrach Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Sieradzu i Skierniewicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Centrów Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi w okresie od podpisania umowy do 31.12.2017 r. w Oddziale w Sieradzu (Część I zamówienia) i w Oddziale w Skierniewicach (Część II zamówienia). Usługa sprzątania dotyczy odpowiednio: pomieszczeń biurowych Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu w Łodzi Oddział w Sieradzu przy ul. 3-go Maja 7 (powierzchnia 102,90 m2) i pomieszczeń biurowych Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu w Łodzi Oddział w Skierniewicach (powierzchnia 186,14 m2). Usługa dla każdej części zamówienia powinna być realizowana przez 1 osobę sprzątającą w wymiarze czasu pracy do 2 godzin dziennie, w określonych dniach.2. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych,o których mowa w art. 29 ust. 4-5 p.z.p. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a p.z.p. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia (sprzątaczek/ sprzątaczy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie by osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalane na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania tego wymogu. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu co najmniej raz na pół roku, począwszy od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi a także na każde pisemne wezwanie Zamawiającego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonywać będą w/w czynności wraz z dokumentami to potwierdzającymi. Wykonawca będzie zobowiązany w toku realizacji umowy informować o wszelkich zmianach kadrowych i aktualizować w razie konieczności dokumenty. Wykonawca zobowiązany będzie w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę zatrudnić innego pracownika na podstawie umowy o pracę. Sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w tym zakresie zostały uregulowane w postaci kar umownych w ust.14 Części I SIWZ. Zamawiający w przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia na podstawie umowy o pracę uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.4. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach