Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat. 2. Ogólna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania obliczona na podstawie dokumentacji technicznej budynku, podana jest w Zał. Nr 1. Łączna powierzchnia wyodrębnieniem metrażu różnych rodzajów pomieszczeń na poszczególnych kondygnacjach wynosi 5 548,15 m2, plus pow. 42,88 m2 zewnętrznej klatki schodowej do wejścia głównego. W załączniku tym podano także ilość i powierzchnię okien z framugami, z podziałem na okna PCV do mycia obustronnego oraz okna z framugami drewnianymi skręcanymi do mycia 4 szyb, a także powierzchnie wykładzin dywanowych i verticali. 3. Mycie okien z parapetami zewnętrznymi, czyszczenie, pranie wykładzin dywanowych, verticali przewidywane jest 1 raz w roku lub w razie potrzeby. 4. W Zał. Nr 1 Zamawiający z ogólnej powierzchni 5548,15 m2 wyodrębnił obszary podlegające systematycznemu sprzątaniu 5069,77 m2 i obszary nie używane lub sporadycznie wykorzystywane do okresowego sprzątania 478,38 m2 według potrzeby zgłaszanej telefonicznie np. 1 x na miesiąc w celu utrzymania czystości. Tę informację Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie ryczałtowej stawki miesięcznej za okresowe sprzątanie określonych pomieszczeń. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez pracowników Wykonawcy kluczowych części zamówienia tj.: usług sprzątania systematycznego w dni powszednie oraz usług wykonywanych okresowo z częstotliwością 1 raz w miesiącu. 6. Wykonawca może powierzyć Podwykonawcom wykonywanie usług z częstotliwością raz w roku np. mycie okien, pranie dywanów, verticali lub usług związanych z profesjonalną konserwacją podłóg. 7. Zestawienie wymaganych czynności do wykonania przez Wykonawcę w ramach sprzątania wraz z częstotliwością ich wykonywania dla poszczególnych rodzajów powierzchni z podziałem na strefy reżimu czystości zawiera Zał. Nr 2 w tabelach 1-6. 8. Wewnętrzne zasady utrzymania czystości w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ zawiera Zał. Nr 3, który zawiera Instrukcję sprzątania dla różnych rodzajów powierzchni, procedurę PM43 i instrukcję IZZ 25. 9. Z powodu planowanego remontu w trakcie realizacji umowy, wielkość rodzaju powierzchni, podlegającej sprzątaniu może ulegać okresowym zmianom z powodu wyłączania niektórych powierzchni z użytkowania lub przenoszenia gabinetów na inne kondygnacje. 10. Zamawiający, za każdym razem będzie zawiadamiał Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem, pisemnie o okresowych zmianach rodzaju i wielkości powierzchni 11. Dodatkowo zakres usługi sprzątania wszystkich pomieszczeń obejmuje transport odpadów komunalnych oraz worków z odpadami medycznymi do przeznaczonych do tych celów odpowiednich pojemników, zlokalizowanych na zewnątrz budynku. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, na okres realizacji niniejszego zamówienia, w terminie najpóźniej do 2 dni przed datą podpisania umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę min. 2 osoby na cały etat. Dotyczy to przede wszystkim osób oddelegowanych przez Wykonawcę do wykonywania usług sprzątania w dnie powszednie w systemie ciągłym w godzinach 6:00 -22:00. Zatrudnienie 2 osób na cały etat zabezpiecza interesy Zamawiającego z następujących powodów: Osoby zatrudnione na etat będą pracowały we wszystkie dnie powszednie, wykonując systematycznie usługę sprzątania; Zatrudnienie na etat gwarantuje mniejszą rotację osób, które staraniem Wykonawcy zostały właściwie przeszkolone, co jest szczególnie ważne w zakładach opieki zdrowotnej z gabinetami zabiegowymi, wymagającymi szczególnego zabezpieczenia czystości i higieny na najwyższym poziomie; Kontakt z osobami zatrudnionymi na etat, pozwoli personelowi Wykonawcy i Zamawiającego na wypracowanie najlepszej organizacji pracy. 13. Zamawiający wymaga, aby personel sprzątający przewidziany do świadczenia usługi u Zamawiającego miał doświadczenie wraz z udokumentowanym co najmniej 6 miesięcznym stażem w firmie sprzątającej,najlepiej w obiektach służby zdrowia. 14. Wykonawca w ofercie określi łączną ilość pracowników przeznaczonych do wykonywania usługi przedmiotu umowy, a w tej liczbie: Ilość osób przewidzianych do wykonywania ciągłych usług sprzątania w miesiącach, w których nie będą myte okna, prane wykładziny, czyszczone verticale, konserwowane i nabłyszczane podłogi oraz inne okresowe sprzątania; częstotliwość wg Zał. Nr 2, tabele 1-6, bez punktacji, do decyzji Wykonawcy. Ilość osób dodatkowo przewidzianych przez Wykonawcę do oddelegowania do wykonywania czynności okresowych, wymienionych powyżej. Ilość osób z przeliczeniem na procentowy udział osób przewidzianych przez Wykonawcę do zatrudnienia do wykonywania usług sprzątania w PL WAT na umowę o pracę, co będzie punktowane przy ocenie oferty, przy założeniu, że na umowę o pracę według wymagań Zamawiającego muszą być zatrudnione min. 2 osoby na cały etat do wykonywania usług ciągłych. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni przed terminem podpisania umowy, imiennego wykazu pracowników przewidzianych do wykonywania usług sprzątania z podaniem doświadczenia zawodowego, wynagrodzeń wraz z określeniem zakresu obowiązków i części etatu w jakim będą zatrudnieni wg Zał. Nr 13 do SIWZ oraz udostępnienie do wglądu Zamawiającemu zawartych umów o pracę na cały etat z taką ilością osób, która została zadeklarowana w ofercie, min. 2 osoby. 16.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił i wyznaczył co najmniej 1 osobę, nie musi być osobą zatrudnioną na etat, która będzie pełniła funkcję osoby koordynującej i odpowiedzialnej za pracę personelu. Koordynator powinien posiadać udokumentowany staż pracy w firmach sprzątających placówki służby zdrowia powyżej 1 roku oraz posiadać wiedzę specjalistyczną w zakresie higieny, zakażeń oraz procedur zapobiegających zakażeniom w placówkach służby zdrowia, poświadczoną stosownymi dokumentami np. zaświadczenia, dyplomy, certyfikaty. Zadeklarowana w ofercie częstotliwość udokumentowanych pobytów Koordynatora, min. 1 raz w tygodniu, nadzorującego pracę personelu sprzątającego w Przychodni będzie punktowana przy ocenie oferty. 17. Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ będą wykonywane przez Wykonawcę zapewniającego: własny sprzęt, wymaga się podania wykazu łącznie z ofertą w Zał. Nr 9; preparaty myjąco-dezynfekujące, dezynfekujące, środki czystości, preparaty zabezpieczające powierzchnie przed zabrudzeniem i mające wpływ na podnoszenie estetyki mebli, podłóg, wymaga się podania wykazu preparatów łączne z ofertą w Zał. Nr 8. 18. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia pranie i dezynfekcję mopów oraz odzieży roboczej zgodnie z normami sanitarno epidemiologicznymi. 19. Zamawiający we własnym zakresie zapewnia środki higieniczne takie jak: papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, które będą przekazywane pracownikom Wykonawcy do uzupełniania w toaletach i łazienkach Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ. 20. Pozostałe i bardziej szczegółowe wymagania Zamawiającego opisane są w SIWZ oraz w projekcie umowy, który stanowi Zał. Nr 12 do SIWZ. 21. Wykonawca zainteresowany udziałem w przetargu, w terminie do 6 dni przed datą złożenia oferty, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Przełożoną Pielęgniarek mgr Teresą Gaudynek tel. 261 83 82 82 lub z Zastępcą Przełożonej Pielęgniarek Dorotą Łaptosz tel. 261 83 82 50, ma prawo do zapoznania się z obiektem PL WAT SP ZOZ w godzinach 8:00 14:00, w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł, słownie: czternaście tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 35 1130 1017 0020 1460 0520 0006 z dopiskiem Wadium na usługi sprzątania. 4. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie włożony do koperty, zawierającej ofertę wraz z dokumentami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Częstotliwość w każdym tygodniu udokumentowanych pobytów Koordynatora nadzorującego pracę personelu sprzątającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach