Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych: przy ul. Reymonta, ul. Za Torem, w Pawilonie Okocimskim, budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Reymonta 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122010240
  • Data zamieszczenia: 2023-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Reymonta 20
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122010240
    REGON: 361777097
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych: przy ul. Reymonta, ul. Za Torem, w Pawilonie Okocimskim, budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych na stadionie przy ul. Reymonta w Krakowie, przy ul. Za Torem w Krakowie, w Pawilonie Okocimskim oraz w budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.102.23.DO.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Zakres zamówienia został podzielony na cztery części, w tym:Część 1 – usługa sprzątania pomieszczeń biurowych na stadionie przy ul. Reymonta w Krakowie,1.3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń i powierzchni biurowych zlokalizowanych naStadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie przy ul. Reymonta 20, zgodnie z wymaganiami i zakresemprzedstawionymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku A do SWZ.1.4 Usługa winna zapewniać czystość, higienę i estetykę w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych.1.5 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.1.6 Możliwość sprzątania pomieszczeń specjalnych (plombowanych) lub wymagających sprzątania tylko w obecności pracownika ZZM należy uzgodnić z Zamawiającym lub użytkownikiem pomieszczenia.1.7 Wykonawca będzie używał środków czystości o bezspornej dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania.1.8 Wykonawca odpowiada za jakość użytych preparatów chemicznych oraz sprzętu stosowanego przy wykonywaniu usługi.1.9 Sprzęt, środki i materiały do wykonywania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt.1.10 Wszystkie usługi powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu.1.11 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p.poż w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotuzamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.1.12 Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na cele socjalne i na przechowywanie sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonywania świadczonej usługi w każdym z obiektów.1.13 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych usług objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu,materiałów i środków czystości itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom sprzątającym uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.1.14 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.1.15 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją usług lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip roboczych, środki czystości i higieny osobistej, materiały i sprzęt czyszczący lub myjący.1.16 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.1.17 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz z jego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym.5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych na stadionie przy ul. Reymonta w Krakowie, przy ul. Za Torem w Krakowie, w Pawilonie Okocimskim oraz wbudynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.102.23.DO.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeliśrodki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Zakres zamówienia został podzielony na cztery części w tym.:1.2.2 Część 2 – usługa sprzątania pomieszczeń biurowych przy ul. Za Torem w Krakowie,1.3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń i powierzchni biurowych zlokalizowanych w budynkach A i B przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, zgodnie z wymaganiami i zakresem przedstawionymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku A do SWZ.1.4 Usługa winna zapewniać czystość, higienę i estetykę w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych.1.5 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.1.6 Możliwość sprzątania pomieszczeń specjalnych (plombowanych) lub wymagających sprzątania tylko w obecności pracownika ZZM należy uzgodnić z Zamawiającym lub użytkownikiem pomieszczenia.1.7 Wykonawca będzie używał środków czystości o bezspornej dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania.1.8 Wykonawca odpowiada za jakość użytych preparatów chemicznych oraz sprzętu stosowanego przy wykonywaniu usługi.1.9 Sprzęt, środki i materiały do wykonywania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt.1.10 Wszystkie usługi powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu.1.11 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p.poż w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.1.12 Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na cele socjalne i na przechowywanie sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonywania świadczonej usługi w każdym z obiektów.1.13 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych usług objętych przedmiotemzamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu, materiałów i środków czystości itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom sprzątającym uwag,zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.1.14 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.1.15 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją usług lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip roboczych, środki czystości i higieny osobistej, materiały i sprzęt czyszczący lub myjący.1.16 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.1.17 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścićprzy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz zjego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym.5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych na stadionie przy ul. Reymonta w Krakowie, przy ul. Za Torem w Krakowie, w Pawilonie Okocimskim oraz wbudynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.102.23.DO.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeliśrodki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Zakres zamówienia został podzielony na cztery części, w tym:1.2.3 Część 3 – usługa sprzątania pomieszczeń w Pawilonie Okocimskim w Krakowie,1.3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń i powierzchni biurowych w budynku tzw. Pawilonu Okocimskiego przy al. Żubrowej 15 w Krakowie, zgodnie z wymaganiami i zakresem przedstawionymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku A do SWZ.1.4 Usługa winna zapewniać czystość, higienę i estetykę w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych.1.5 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.1.6 Możliwość sprzątania pomieszczeń specjalnych (plombowanych) lub wymagających sprzątania tylko w obecności pracownika ZZM należy uzgodnić z Zamawiającym lub użytkownikiem pomieszczenia.1.7 Wykonawca będzie używał środków czystości o bezspornej dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania.1.8 Wykonawca odpowiada za jakość użytych preparatów chemicznych oraz sprzętu stosowanego przy wykonywaniu usługi.1.9 Sprzęt, środki i materiały do wykonywania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt.1.10 Wszystkie usługi powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu.1.11 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p.poż w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.1.12 Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na cele socjalne i na przechowywanie sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonywania świadczonej usługi w każdym z obiektów.1.13 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych usług objętych przedmiotemzamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu, materiałów i środków czystości itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom sprzątającym uwag,zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.1.14 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.1.15 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją usług lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności,wyposażenie ekip roboczych, środki czystości i higieny osobistej, materiały i sprzęt czyszczący lub myjący.1.16 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.1.17 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz zjego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym.5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych na stadionie przy ul. Reymonta w Krakowie, przy ul. Za Torem w Krakowie, w Pawilonie Okocimskim oraz w budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.102.23.DO.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Zakres zamówienia został podzielony na cztery części, w tym:1.2.4 Część 4 – usługa sprzątania pomieszczeń w budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek.1.3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń i powierzchni biurowych zlokalizowanych w budynku przy Kąpielisku Zakrzówek ul. Wyłom 22 w Krakowie, zgodnie z wymaganiami i zakresem przedstawionymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku A do SWZ.1.4 Usługa winna zapewniać czystość, higienę i estetykę w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych.1.5 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.1.6 Możliwość sprzątania pomieszczeń specjalnych (plombowanych) lub wymagających sprzątania tylko w obecności pracownika ZZM należy uzgodnić z Zamawiającym lub użytkownikiem pomieszczenia.1.7 Wykonawca będzie używał środków czystości o bezspornej dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania.1.8 Wykonawca odpowiada za jakość użytych preparatów chemicznych oraz sprzętu stosowanego przy wykonywaniu usługi.1.9 Sprzęt, środki i materiały do wykonywania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt.1.10 Wszystkie usługi powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu.1.11 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p.poż w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.1.12 Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na cele socjalne i na przechowywanie sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonywania świadczonej usługi w każdym z obiektów.1.13 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych usług objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu, materiałów i środków czystości itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom sprzątającym uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.1.14 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.1.15 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją usług lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip roboczych, środki czystości i higieny osobistej, materiały i sprzęt czyszczący lub myjący.1.16 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.1.17 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić. przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz z jego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym.5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach