Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Zamawiającego, tj.: 1) RDW w Puławach, w budynku przy ul. Składowej 1a w Puławach, II piętro (153,67 m²), poza godzinami pracy Zamawiającego: a. w pokojach o numerach: 11, 11a, 11b, 11c, 12, 12a, 13:  odkurzanie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, codziennie, w dni robocze,  opróżnianie śmietniczek, koszy na śmieci oraz niszczarek, codziennie w dni robocze (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy),  mycie okien co najmniej dwa razy w roku, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. b. Na korytarzu i schodach pomiędzy pierwszym i drugim piętrem:  Odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg codziennie w dni robocze,  pastowanie podłóg raz w miesiącu. c. W sanitariatach:  mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp., codziennie w dni robocze,  odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg codziennie w dni robocze,  mycie ścian (glazury) co najmniej dwa razy w tygodniu. 2) Obwodu Drogowego w Puławach, w budynku przy ul. Dęblińskiej 27 (3 pokoje, szatnia, łazienka i korytarz) parter (ok. 100,00 m²), w godzinach pracy Zamawiającego (1 raz w tygodniu, w poniedziałek lub piątek): a. w pokojach:  odkurzanie / zamiatanie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, jeden raz w tygodniu, w dni robocze,  każdorazowo opróżnianie śmietniczek, koszy na śmieci oraz niszczarek (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy),  mycie okien co najmniej dwa razy w roku, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. b. Na korytarzu:  Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,  pastowanie podłóg raz w miesiącu. c. W sanitariatach (szatnia, łazienka):  Każdorazowo mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp.,  Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,  Każdorazowo mycie ścian (kafelek). 2. Wykonawca wykona usługę przy użyciu własnych materiałów i sprzętu (nie dotyczy to papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła). 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniem socjalnym, w którym Wykonawca mógłby przechowywać środki czystości, sprzęt sprzątający, itp., oraz składować odpady / śmieci. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania wyznaczonych pomieszczeń. 7. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2. pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia / gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z Wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach