Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres zamówienia obejmuje: usługi sprzątania pomieszczeń biurowych dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach w roku 2021 o powierzchni łącznej powierzchni użytkowej (355 m2) 1) Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach – ul. Składowa 1a, 154m2 powierzchni użytkowej 2) Obwód Drogowy Puławy, ul. Dęblińska 29, 100m2 powierzchni użytkowej 3) Obwód Drogowy w Annopolu, ul. Puławska 45, 101m2 powierzchni użytkowej Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Zamawiającego, tj.: 1) Czynności do wykonania w ramach zamówienia Czynności codzienne do wykonania w ramach zamówienia na terenie biur Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach (powierzchnia użytkowa 154m2): a. w pokojach:  odkurzanie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, codziennie, w dni robocze,  opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek, codziennie w dni robocze (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy), b. Na korytarzu i schodach pomiędzy pierwszym i drugim piętrem:  Odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg codziennie w dni robocze,  pastowanie podłóg raz w miesiącu. c. W sanitariatach:  mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp., codziennie w dni robocze,  odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg codziennie w dni robocze,  mycie ścian (glazury) co najmniej dwa razy w tygodniu. d. mycie okien raz w ciągu kwartału, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym 2) Czynności raz w tygodniu (powierzchnia użytkowa OD Puławy 100m2) w godzinach pracy Zamawiającego (1 raz w tygodniu, w poniedziałek lub piątek): a. w pokojach:  odkurzanie / zamiatanie/ mycie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, jeden raz w tygodniu, w dni robocze,  każdorazowo opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy), b. Na korytarzu:  Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,  pastowanie podłóg raz w miesiącu. c. W sanitariatach (szatnia, łazienka):  Każdorazowo mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp.,  Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,  Każdorazowo mycie ścian (kafelek). d. mycie okien raz w ciągu kwartału, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym 3) Czynności raz w tygodniu (powierzchnia użytkowa OD Annopol 101m2,) w godzinach pracy Zamawiającego (1 raz w tygodniu, w poniedziałek lub piątek): a. w pokojach:  odkurzanie / zamiatanie/mycie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, jeden raz w tygodniu, w dni robocze,  każdorazowo opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy), b. Na korytarzu:  Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,  pastowanie podłóg raz w miesiącu. c. W sanitariatach (szatnia, łazienka):  Każdorazowo mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp.,  Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,  Każdorazowo mycie ścian (kafelek). d. mycie okien raz w ciągu kwartału, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020r poz.299). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2. pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia / gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1357 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z Wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach