Przetargi.pl
Usługi sprzątania piachu i innych zanieczyszczeń z ulic (z wyłączeniem chodników) w pasach dróg, na parkingach oraz zatokach autobusowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomsko - część II zamówienia na usługi sprzątania Miasta Radomsko w 2018r.

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 590648238
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania piachu i innych zanieczyszczeń z ulic (z wyłączeniem chodników) w pasach dróg, na parkingach oraz zatokach autobusowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomsko - część II zamówienia na usługi sprzątania Miasta Radomsko w 2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania piachu i innych zanieczyszczeń z ulic (z wyłączeniem chodników) w pasach dróg, na parkingach oraz zatokach autobusowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomsko przy użyciu sprzętu specjalistycznego – zamiatarki mechanicznej z nawierzchni jezdni bezpośrednio przylegających do krawężników jezdni lub krawędzi jezdni (jedna strona 0,80m + druga strona 0,80 m = 1,60 m) łączna ilość 230,0 km - część II zamówienia na usługi sprzątania Miasta Radomsko w 2018r. Są to usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych – typowe w tej branży i możliwe do wykonania przez wszystkie podmioty działające w tej branży bez konieczności posiadania wiedzy specjalistycznej, w projekcie umowy określono szczegółowe standardy jakościowe dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia pozwalające osiągnąć wymaganą przez Zamawiającego jakość tj. w dodatku nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie generuje kosztów w cyklu swojego życia poza ceną za wykonywanie usługi, w której wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie, w tym również koszty załadunku, wywozu własnym transportem i przyjęcie na legalne wysypisko śmieci zebranych nieczystości. Usługi sprzątania Miasta Radomsko w 2018 r., zostały podzielone na dwie części: 1) Część I zamówienia - Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomsko, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych gromadzonych w koszach ulicznych, odbiór, załadunek i wywóz na wysypisko odpadów, wszelkich nieczystości pozostawionych na chodnikach przez właścicieli, których nieruchomości przylegają bezpośrednio do pasa drogowego - umowa na tą część zamówienia została już zawarta po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego. 2) Część II zamówienia - Usługi sprzątania piachu i innych zanieczyszczeń z ulic (z wyłączeniem chodników) w pasach dróg, na parkingach oraz zatokach autobusowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomsko przy użyciu sprzętu specjalistycznego – zamiatarki mechanicznej z nawierzchni jezdni bezpośrednio przylegających do krawężników jezdni lub krawędzi jezdni (jedna strona 0,80m + druga strona 0,80 m = 1,60 m) – jest przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, to czynności pracownika: sprzątającego, kierowcy oraz inne niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z opisem zawartym w niniejszej umowie tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy, że zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.5 SIWZ – (formularz ofertowy), 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 8 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów może złożyć wraz z ofertą oświadczenie z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach