"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
- Data zamieszczenia: 2017-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
REGON: 10052223800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU EC1 WSCHÓD, PODCZAS TRWANIA WYSTAWY „LEONARDO DA VINCI – ENERGIA UMYSŁU" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest świadczenie profesjonalnych usług sprzątania podczas wystawy „Leonardo da Vinci Energia umysłu” (zwanej dalej Wystawą): - pomieszczeń w budynku S1 poziom 0 oraz budynku N poziom 0 i -1 w których odbywać się będzie wystawa pn. „Leonardo da Vinci – Energia umysłu” zlokalizowanych w EC1 Wschód, -eksponatów i ekspozycji Wystawy pn. „Leonardo da Vinci – Energia umysłu”, Wystawa będzie odbywała się od 24 listopada 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. w trzech sąsiadujących ze sobą przestrzeniach tj.: - hali maszyn wraz z antresolami we wschodniej części pomieszczenia (łączna pow. 1912,81 m2) budynek S2; - foyer ( łączna pow. 1737,04 m2) budynek N - szatni (pow. 584,71 m2) budynek N. Hala maszyn (z wyłączeniem antresol) i Foyer znajdują się na poziomie 0 – parterze budynków, szatanie znajdują się na poziomie -1 (minus jeden). Wszystkie przestrzenie zlokalizowane są w budynkach EC1 Wschód (budynek N i S2) położonych w Łodzi przy ul. Targowej 1/3 wejście od ul. Wojciecha Hasa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz załączone do niego: 1) Instrukcje czyszczenia eksponatów (Załącznik 1.1 do OPZ), 2) Instrukcje czyszczenia eksponatów (komponent polski) (Załącznik 1.2 do OPZ), 3) Harmonogram zakresu czynności (Załącznik 1.3 do OPZ), 4) Rzut Hali Maszyn (Załącznik 1.4 do OPZ), 5) Rzut Foyer (Załącznik 1.5 do OPZ), 6) Rzut Szatni na poziomie -1 (Załącznik 1.6 do OPZ), 7) Zdjęcia poglądowe i wizualizacja wystawy (Załącznik 1.7 do OPZ). W OPZ wskazano wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w „Istotnych postanowieniach umowy” stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę (o ile występują) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. z 2016 r. poz. 1666) osób bezpośrednio wykonujących prace fizyczne (wymienione w harmonogramie czynności). 2) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę, osób pełniących funkcje nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy tj.: - Kierownik obiektu, - Koordynator zmiany dziennej/serwisu dziennego, - Koordynator zmiany nocnej/serwisu nocnego. 3) Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ, a następnie zostaną zawarte w treści przyszłej Umowy. 4) Istotne postanowienia umowy regulują także: - sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, - uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, - sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 5) Zalecany poziom zatrudnienia dla obu części określono w OPZ (Załącznik nr 1 do SIWZ). W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji usługi zaleca się dokonanie wizji lokalnej. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres wykonywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej obejmujące swoim zakresem szkody poniesione przez Zamawiającego w trakcie i w związku z wykonywaniem czynności wynikających z niniejszej umowy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych), z franszyzą redukcyjną poniżej 1000,00 zł (jeden tysiąc złotych)oraz regularnie opłacać składki z tego tytułu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3000,00 zł (trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2) ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 3) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Zobowiązane składa się w formie pisemnej (oryginał – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-05-20 - sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-27 - „Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-04-23 - Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
Dodano: 2024-04-22 - Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-04-17 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli oraz odśnieżania i usuwania oblodzeń terenów zewnętrznych
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-04-05 - Usługi sprzątania powierzchni wewn budynków, przyległych terenów zewn nieruchomości oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości własnych oraz pomieszczeń biurowych WTBS Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-23 - Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach należących do ŁARR S.A.
Dodano: 2024-03-19 - sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
Dodano: 2024-03-14