Przetargi.pl
„Usługi sprzątania budynku Urzędu Gminy Michałowice”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi sprzątania budynku Urzędu Gminy Michałowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w ciągłej czystości pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Michałowice zlokalizowanego w Regułach ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.2. Przedmiotem zamówienia objęty jest 3-kondygnacyjny budynek Urzędu o powierzchni użytkowej 3 581,72m2 w tym powierzchnia holi, korytarzy, schodów (ciągów komunikacyjnych) 1020m2, wykładzinę podłogową stanowi:1) wykładzina dywanowa 1420m2, 2) gres 1702,07m2 w tym gres polerowany 224,28m2, 3) parkiet dębowy lakierowany 133,40m2.3. Usługi utrzymania czystości będą obejmowały nw. miejsca:1) 53 pokoje biurowe, w tym kasa, serwerownia,2) 2 klatki schodowe, 3) 2 windy, 4) 5 pomieszczeń socjalne,5) 4 pomieszczenia zaplecza,6) 15 pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w dozowniki mydła, suszarki do rąk i podajniki do ręczników papierowych składanych ZZ firmy Merida,7) taras o pow. 130,50m2 (gres), 8) balkon o pow. 16,83m2 (gres),9) okna budynku (jednostronna powierzchnia około 1200 m2),10) szklane powierzchnie wewnętrzne 198,90m2.4. Usługa utrzymania czystości świadczona będzie w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach popołudniowych. Godziny sprzątania (popołudniowe) zostaną ustalone indywidualnie z Wykonawcą wybranym w postępowaniu. Sprzątanie archiwum, pokoju referatu informatyki, serwerowni, kancelarii tajnej, referatu spraw obywatelskich, kadr, części pomieszczeń zajmowanych przez GOPS oraz w kasie Urzędu pod nadzorem osób użytkujących te pomieszczenia do godz. 16:00 (od poniedziałku do czwartku a w piątek do godz. 13:00).5. Ponadto usługa będzie świadczona w ciągu dnia, w godzinach pracy Urzędu, dyżur minimum 8 godzinny przynajmniej dwóch osób sprzątających do bieżącego utrzymania wysokiego standardu czystości w holu wejściowym, w biurze obsługi, w toaletach, na klatkach schodowych, korytarzach oraz reagowania w sytuacjach nagłych (np. rozlanie).6. W przypadku imprez organizowanych na sali multimedialnej Urzędu Gminy Michałowice w dni ustawowo wolne od pracy (tj. soboty lub niedziele), usługa utrzymania czystości powinna zostać również świadczona w sobotę po zakończeniu imprezy lub w niedzielę rano przed rozpoczęciem kolejnej imprezy, na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie tego faktu Wykonawcy. Zgłoszenie do Wykonawcy, o którym mowa w niniejszym punkcie powinno zostać przekazane nie później niż w piątek do godziny 14:00.7. Usługa sprzątania realizowana będzie również każdorazowo po przeprowadzonym remoncie w pomieszczeniach Urzędu, jak również w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii, po jej usunięciu. Usługa powinna zostać wykonana w przypadku awarii w terminie maksymalnie 3 godzin od jej usunięcia, a w przypadku remontu w dniu jego zakończenia celem umożliwienia bieżącej pracy pracownikom Urzędu, lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.8. Usługa utrzymania czystości w Sali konferencyjnej na II piętrze budynku świadczona będzie codziennie, w godzinach popołudniowych lub dnia następnego rano przed rozpoczęciem pracy Urzędu.9. Usługa musi być wykonana w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój oraz posiadające odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do użytku w pomieszczeniach biurowych.10. Zastosowane środki chemiczne muszą posiadać świadectwa charakterystyki, atesty PZH lub równoważne, a Wykonawca zobowiązany jest do ich dostarczenia Zamawiającemu na każde wezwanie.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.13. Wszelkie narzędzia, materiały, środki czystości niezbędne do realizacji usługi zapewnia sobie Wykonawca na koszt własny.14. Wykonawca oświadcza, iż wszelkie środki czystości niezbędne do realizacji usługi będą spełniać wymagania wynikające z przepisów dotyczących Ochrony Środowiska. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac z zachowaniem należytej dbałości ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o pozostający w jego dostępie sprzęt i wyposażenie Zamawiającego. 16. Wykonawca zapewni technologię utrzymania czystości proponując najlepiej dobrane czynności mycia, dezynfekcji oraz inne czynności, gwarantujące wysoki stopień czystości, wykazującą odpowiednio dobrane środki dla danej powierzchni, którymi będą wykonywane ww. czynności oraz odpowiednio dobrane narzędzia stosowane do poszczególnych czynności.17. Wszelkie materiały, sprzęt, urządzenia, środki czystości niezbędne do realizacji usługi dostarczone przez Wykonawcę będą należytej, wysokiej jakości oraz muszą być przeznaczone do używania odpowiednio do każdej z zastosowanych powierzchni. Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany ww. produktów w przypadku, gdy nie będą spełniały wymagań określonych przez Zamawiającego. 18. W trakcie realizacji usług należy stosować zasady segregacji odpadów jakie obowiązują w budynku w uzgodnieniu z pracownikami Zamawiającego odpowiedzialnymi za realizację umowy.19. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiającemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiającego.20. Wykonawca odpowiada za prawidłowe zamknięcie sprzątanych pomieszczeń na noc i zdeponowanie kluczy. W przypadku zgubienia kluczy, Wykonawca pokryje koszt zakupu przez Zamawiającego nowego zamka i kluczy do pomieszczenia, do którego klucze zgubiono. Na co Wykonawca wyraża zgodę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 150.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 150.000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 zamówienia polegające na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, o pow. minimum 3.000 m2 o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, i spełniające łącznie poniższe warunki:1. świadczenie usługi przez nieprzerwany okres minimum 12 miesięcy;2. świadczenie usług w obiektach użyteczności publicznej typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów itp.Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek zgodnie z treścią § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1225).Do każdej pozycji wykazu należy dołączyć dowody określające czy wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowania osobami: Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie w stanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby:• minimum 2 osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3m;• minimum 1 osobę posiadającą minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe i praktykę zawodową w świadczeniu usług sprzątania w obiektach ogólnodostępnychDoświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert w tym postępowaniu.c) dysponowania sprzętem: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia narzędziami, lub urządzeniami technicznymi w niżej wymienionym zakresie, umożliwiającymi wykonanie zamówienia:• bateryjną maszyną czyszczącą o szerokości czyszczenia min. 40 cm - min.1 szt.,• profesjonalnym odkurzaczem z wysokosprawnym filtrem powietrza spełniającym normę EN 1822-1:2009 np. typu HEPA – min. 2 szt.• wózkiem do sprzątania jedno lub dwuwiadrowym – min. 2 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach