Przetargi.pl
Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Wąbrzeźno w 2019 roku

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Wąbrzeźno w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Wąbrzeźno w 2019 roku 2. Sprzątanie obejmuje siedzibę RDW Wąbrzeźno w Wąbrzeźnie przy ul. 1-go Maja 61 tj.: - budynek biurowy, - świetlice, - budynek socjalny z biurem drogomistrza. 3. Rodzaje pomieszczeń do sprzątania: biura, szatnie, sanitariaty, klatki schodowe, poddasze, kotłownia, magazynki, świetlica. 4. Rodzaje powierzchni do sprzątania: - wykładzina dywanowa - 249,00 m2 - płytki ceramiczne podłogowe - 71,40 m2 - płytki ceramiczne ścienne - 98,80 m2 - wykładzina PCV - 118,60 m2 - okna - 78,50 m2 - powierzchnia dwustronna 5. Sprzątanie pomieszczeń powinno odbywać się w dni robocze po godzinach pracy Rejonu tj. od godz. 1500 do godz. 1900, z wyjątkiem pomieszczeń podlegających szczególnym zabezpieczeniom – węzeł ciepłowniczy – które należy sprzątać raz na dwa tygodnie w godz. 1400- 1500. Ponadto wykonawca zobowiązany jest w okresie sezonu zimowego (w tym w soboty, niedziele oraz święta), tj. od dnia zawarcia umowy do 15.04.2019 r. oraz od 01.11.2019 r. do 31.12.2019 r., do dwukrotnego w ciągu doby sprzątania biura dyżurnego zimowego utrzymania dróg. 6. Zamówienie należy realizować w sposób i z częstotliwością określoną w Regulaminie minimalnej częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności porządkowych w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych – stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Uwaga: Wyżej skazany załącznik nr 9 do SIWZ będzie skorygowany stosowanie do deklaracji wykonawcy złożonej punkcie 2 formularza oferty. Więcej informacji można znaleźć w dziale XIII pkt 1 ppkt 1.2. 7. Środki myjące i czyszczące do sprzątania pomieszczeń (w szczególności płyny, pasty, proszki czyszczące itp.) zapewnia we własnym zakresie wykonawca, na bieżąco, w ilościach niezbędnych do utrzymania prawidłowej czystości i jakości sprzątania. Środki myjące i czyszczące winny być wliczone przez wykonawcę w cenę usługi oraz być dopuszczone do stosowania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 8. Sprzęt (w szczególności odkurzacze, miotły, mopy itp.) niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia zapewnia we własnym zakresie wykonawca. 9. Środki higieniczne do łazienek (w szczególności: kostki w.c., odświeżacze powietrza, mydło w płynie - naścienne dozowniki mydła, płyn do naczyń, papier toaletowy biały - małe rolki standardowe, worki na śmieci, gąbki do mycia naczyń itp.), dostarcza na bieżąco zamawiający. 10. Obowiązuje dwustronne mycie okien. Czynność ta nie wymaga prac alpinistycznych. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 10 do SIWZ). Informacje dotyczące oceny ofert 12. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ; 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach