Przetargi.pl
Usługi sportu i rekreacji - budowa urządzeń do ćwiczeń na świeżym powietrzu oraz urządzeń zabawowych dla dzieci - Lucynów, gmina Wyszków

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sportu i rekreacji - budowa urządzeń do ćwiczeń na świeżym powietrzu oraz urządzeń zabawowych dla dzieci - Lucynów, gmina Wyszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje m.in.: - plac o nawierzchni syntetycznej i trawiastej wyposażony w urządzenia zabawowe dla dzieci oraz małą architekturę typu: ławki i kosze; - plac o nawierzchni trawiastej wyposażony w urządzenia do ćwiczeń na świeżym powietrzu; Zakres robót obejmuje m.in.: 3.1 Roboty ziemne i przygotowawcze; 3.2 Wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej – 115,55m2 ; 3.3 Dostawę i montaż urządzeń wraz z wykonaniem fundamentów zgodnie z dokumentacją projektową: 3.3.1 Mała architektura:  ławki bez oparcia – 2 szt.  kosze na śmieci – 2 szt. 3.3.2 Siłownia zewnętrzna:  wypychacz + podciągacz – 1 szt.  twister + wahadło – 1 szt.  narciarz + wioślarz – 1 szt. 3.3.3 Plac zabaw:  huśtawka potrójna - 1 szt.;  karuzela z kierownicą - 1 szt.;  dwuosobowy bujak „auto terenowe” – 1 szt.  bujak „ważka” na sprężynie – 1 szt.  linarium – 1 szt.  zestaw zabawowy (zjeżdżalnia, ścianka wspinaczkowa, wieża)– 1szt. 3.3.4 Dostawę i montaż ogrodzenia wraz z wykonaniem fundamentów:  ogrodzenie systemowe panelowe z przetłoczeniami, drut 5mm z wykonaniem fundamentu pod słupki– 93,43 m;  furtka z wypełnieniem panelowym, szer. 1,3m – 1 szt.;  brama dwuskrzydłowa z wypełnieniem panelowym, szer.3 – 1 szt. 3.3.5 Tereny zielone  sadzenie krzewów z gatunku Thuja occidentalis wys. min. 0,8m – 20 szt.;  wykonanie trawników dywanowych – 600 m2. Uwagi: 1. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i dokumentacja projektowa. 2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodny z podanymi w ofercie cenami jednostkowymi i czynnikami cenotwórczymi. 3. Zaprojektowane urządzenia rekreacyjno-zabawowe muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami grupy PN-EN 1176. Zamawiający dopuszcza urządzenia i elementy małej architektury o równoważnych lub wyższych parametrach. Tolerancja wymiarów wynosi +/- 5 cm. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia zabawowe niż wskazane w dokumentacji. Urządzenia i ich elementy muszą odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych i promieniowania UV oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Oferent do oferty dołączy karty techniczne oferowanych urządzeń oraz elementów małej architektury, posiadające wszystkie niezbędne wymiary dla porównania z projektowanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3000 zł (trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: 1. Formularz oferty. 2. Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z czynnikami cenotwórczymi na podstawie których został sporządzony kosztorys ofertowy wg Formularza 3. Dowód wniesienia wadium. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wyszków, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków reprezentowana przez Burmistrza Wyszkowa.  Inspektorem Ochrony Danych u Administratora jest Pan Zdzisław Damian Bocian, z którym może się Pani/Pan kontaktować poprzez email: ido@idoconsulting.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.50.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach