Przetargi.pl
Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls EVO dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 877 183 , fax. 748 877 103
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
    ul. Paderewskiego 10
    58301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 877 183, fax. 748 877 103
    REGON: 89004717900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls EVO dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie pn. „Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i ImpulsEvo dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu” Zasady świadczenia usług serwisowych Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi oraz zasady i zakres świadczenia usług serwisowych 1. Ewidencja i uzupełnianie Zgłoszenia Serwisowego przez zamawiającego musi być realizowana wyłącznie w systemie HD. Obsługa Zgłoszenia Serwisowego jest realizowana przez wykonawcę w systemie HD lub z wykorzystaniem innych mediów bądź wizyt osobistych, przy czym każdorazowo w HD ewidencjonowany jest status zgłoszenia. Godziny pracy Serwisu: Od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 800-1600 2. Wraz z podpisaniem Umowy, zamawiający otrzyma dane identyfikacyjne (login, hasło) umożliwiające użytkownikom zamawiającego autentykację w systemie „HelpDesk” zwanym dalej „HD” udostępnionym przez wykonawcę pod adresem ........................................................................ 3. W celu zgłoszenia błędu aplikacji, awarii, pobrania aktualizacji lub zamówienia innej usługi objętej przedmiotem umowy, wykonawca przekaże zamawiającemu dane identyfikacyjne (login i hasło) umożliwiające przynajmniej 5 użytkownikom zamawiającego na autentykację w systemie HelpDesk, w celu zarejestrowania Zgłoszenia Serwisowego. Wraz z danymi identyfikacyjnymi, użytkownikom zostają przyznane w systemie HD odpowiednie uprawnienia adekwatne do pakietu usług subskrybowanych przez zamawiającego. 4. Użytkownicy systemu HD muszą posiadać możliwość dokonywania zmian swoich danych kontaktowych oraz podstawowych danych podmiotowych zamawiającego. 5. Użytkownicy systemu HD są zobowiązani do bieżącego śledzenia informacji pojawiających się w systemie HD. System HD monitoruje i powiadamia Użytkowników o pojawieniu się zmian bądź nowych treści. 6. Każde zgłoszenie serwisowe obejmować będzie jeden temat do rozwiązania. W przypadku, gdy zgłoszenie obejmuje kilka tematów, wykonawca może rozdzielić je na kilka zgłoszeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany rodzaju zgłoszenia bez uprzedniego ustalenia zmiany z zamawiającym. Jeżeli po dokonaniu walidacji merytorycznej zaewidencjonowanego w HD Zgłoszenia Serwisowego okaże się, że informacje zawarte w zgłoszeniu są: zdawkowe, lakoniczne, niekompletne, nieprawdziwe, niespójne, nie zawierają przykładów umożliwiających zapoznanie się z istotą problemu, bądź z innych przyczyn nie pozwalają na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi, zgłoszenie uzyskuje status „do uzupełnienia”. Status ten implikuje po stronie Użytkownika konieczność uzupełnienia zgłoszenia o brakujące informacje, natomiast czas usunięcia Błędu Aplikacji lub czas usunięcia Awarii zostaje zawieszony do momentu uzupełnienia zgłoszenia 7. W ramach serwisu aplikacji Zamawiający wymaga: a) Objęcia serwisem następujących aplikacji: Lp. Nazwa licencji Ilość Rodzaj licencjonowania 1. Eskulap - Ruch Chorych Izba Przyjęć 3 równoczesny użytkownik 2. Eskulap - Ruch Chorych Biuro Przyjęć, statystyka 2 równoczesny użytkownik 3. Eskulap - Ruch Chorych Oddział 25 równoczesny użytkownik 4. Eskulap - Archiwum 1 równoczesny użytkownik 5. Eskulap - Kolejki oczekujących 1 serwer 6. Eskulap - Rejestracja do poradni 1 równoczesny użytkownik 7. Eskulap - Poradnia 4 równoczesny użytkownik 8. Eskulap - Dokumentacja medyczna 25 równoczesny użytkownik 9. Eskulap - Zlecenia medyczne 25 równoczesny użytkownik 10. Eskulap - Panel Lekarski 20 równoczesny użytkownik 11. Eskulap - Panel Lekarski w Poradni 4 równoczesny użytkownik 12. Eskulap - Ordynacja lekarska 25 równoczesny użytkownik 13. Eskulap - Rozliczenia z płatnikami 2 równoczesny użytkownik 14. Eskulap - Gruper 1 serwer 15. Eskulap - Kalkulacja kosztów procedur 2 równoczesny użytkownik 16. Eskulap - Rachunek Kosztów Leczenia 2 równoczesny użytkownik 17. Eskulap - Blok Operacyjny 10 równoczesny użytkownik 18. Eskulap - Blok Porodowy 5 równoczesny użytkownik 19. Eskulap - Laboratorium 5 równoczesny użytkownik 20. Sterownik analizatora 9 urządzenie 21. Eskulap - Bakteriologia 2 równoczesny użytkownik 22. Eskulap - Pracownia diagnostyczna 5 równoczesny użytkownik 23. Eskulap - Zakład Histopatologii 1 równoczesny użytkownik 24. Eskulap - Apteka 2 równoczesny użytkownik 25. Eskulap - Apteczka Oddziałowa 7 równoczesny użytkownik 26. Eskulap - Zakażenia Szpitalne 1 równoczesny użytkownik 27. Eskulap - Żywienie 1 równoczesny użytkownik 28. Eskulap - Magazynek Oddziałowy 1 równoczesny użytkownik 29. Eskulap - mObchód 3 urządzenie 30. Eskulap NT 1 serwer 31. Eskulap - HL7 1 Urządzenie, system 32. eRejestracja 1 serwer 33. eWyniki 1 serwer 34. Podpis elektroniczny z archiwum dokumentów cyfrowych 1 serwer 35. Eskulap – Poczta 1 serwer 36. Impuls-Finanse - Księgowość 4 równoczesny użytkownik 37. Impuls-Kadry 2 równoczesny użytkownik 38. Impuls-Płace 2 równoczesny użytkownik 39. Impuls-Magazyn 2 równoczesny użytkownik 40. Impuls-Dystrybucja 1 równoczesny użytkownik 41. Impuls-Środki Trwałe 2 równoczesny użytkownik 42. Impuls-eDeklaracje 1 równoczesny użytkownik 43. Eskulap, Impuls - Administrator 3 równoczesny użytkownik 44. Eskulap - eZLA 1 serwer b) Świadczenia usług serwisu aplikacji modułów wyszczególnionych w punkcie 7a) wg następującego schematu: Czas reakcji Serwisu dla: błędu aplikacji, awarii, usterki programistycznej, konsultacji, nadzoru eksploatacyjnego Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego przez zamawiającego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu „zarejestrowane” w godzinach pracy serwisu 8.00 -16.00 od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi. Czas usunięcia Błędu Aplikacji Do 7 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu usunięcia błędu aplikacji Czas usunięcia Awarii Do 48h Czas liczony w godzinach od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu usunięcia awarii Czas usunięcia Usterki Programistycznej Do 30 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu usunięcia usterki programistycznej Konsultacje w zakresie modułu Rozliczeń Do 10 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu udzielenia konsultacji Konsultacje telefoniczne w zakresie modułu FK 15 konsultacji w okresie trwania umowy Do 5 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu udzielenia konsultacji Nadzór eksploatacyjny Do 15 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status "zarejestrowane" do momentu poprawnego wykonania zgłoszenia. Termin obowiązuje dla zgłoszeń, gdy nie zachodzi konieczność przebudowy systemu. Termin przystąpienia Serwisu do realizacji usług zleconych niegwarantowany 1. Czas liczony w dniach roboczych od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi do momentu przystąpienia Serwisu do jej wykonania. 2. Dotyczy także Konsultacji zamawianych doraźnie (przypadek, w którym pakiet usług nabywanych przez ZAMAWIAJĄCEGO nie obejmuje Konsultacji). 3. Nie dotyczy usług wynikających z zamówień indywidualnych, dla których terminy realizacji każdorazowo uzgadnia się doraźnie. 8. W ramach usługi konserwacji zamawiający wymaga: a) objęcia konserwacją aplikacji wymienionych w punkcie 7a), b) Udostępnienia w serwisie HD Upgrade lub Update aplikacji związanymi ze zmianą przepisów prawa. Termin dostarczenia zmian (upgrade lub update) musi pozwolić Zamawiającemu na instalację oprogramowania zgodnie z terminem wymaganym przez akty prawne, najpóźniej w dniu wejścia w życie zmian prawa. W przypadku gdyby termin ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych był krótszy niż 14 dni przed datą ich wejścia w życie i nie pozwalał na dostosowanie się do wymogów rzeczonych zapisów, Serwis określi w systemie HD termin dostarczenia i wprowadzenia Uaktualnienia zgodny z możliwościami realizacji, nie dłuższy jednak niż 21 dni od daty ukazania się ustaw i przepisów wykonawczych. 9. W ramach serwisu aplikacji w zakresie nadzoru eksploatacyjnego zamawiający wymaga: a) objęcia nadzorem eksploatacyjnym modułów wyszczególnionych w punkcie 7a) b) nadzór eksploatacyjny w wymiarze 84 godzin w każdym roku w okresie trwania umowy w formie: 1) rzeczywistych pobytów w siedzibie Zamawiającego - jedna wizyta liczona jako siedem godzin NE: od godz. 8 do godz. 15, W przypadku nie stawienia się konsultanta od godz. 8, jedna wizyta liczona będzie od godziny przyjazdu konsultanta do siedziby zamawiającego do godziny opuszczenia siedziby zamawiającego - rzeczywista liczba przepracowanych godzin. 2) za pomocą zdalnego dostępu: rzeczywista liczba godzin NE potrzebna na zrealizowanie zadania. 3) liczba niewykorzystanych godzin NE w pierwszym roku trwania umowy przechodzi na rok następny. 10. W ramach serwisu motoru bazy danych zamawiający wymaga gotowości usuwania awarii motoru bazy danych. 1. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi serwisu motoru bazy danych do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu „zarejestrowane” w godzinach pracy serwisu 2. Termin realizacji przez Serwis usługi serwisu motoru bazy danych: awaria motoru bazy danych, pomoc w odtwarzaniu bazy danych w razie awarii bazy danych. Do 48h Czas liczony w godzinach od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi - status zarejestrowane - do momentu usunięcia awarii. INFRASTRUKTURA ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający dysponuje następującą infrastrukturą: 1. 100 stacji roboczych dla Oprogramowania Aplikacyjnego Eskulap i 10 stacji roboczych dla Oprogramowania Aplikacyjnego ImpulsEvo. Parametr charakterystyka 1 System operacyjny Windows 10 2 RAM Min 2 GB 3 Procesor AMD, Pentium 4 Karta sieciowa Realtek, 5 Dysk twardy – wolne miejsce Min 200 GB 2. Specyfikacja serwerów zamawiającego (4 serwery): Serwer bazodanowy – Fujitsu RX2520 M1 Element Serwera Parametry deklarowane Procesor Intel (R)Xeon(R) CPU ES-2430 v2 @ 2.50 GHz RAM 64 ,00 GB HDD 2 x 600 GB Kontroler RAID RAID1 Karta sieciowa Intel(R) PRO/1000EB System Operacyjny (Nazwa + Wersja) Linux Red Hat MBD (Wersja) Oracle 11.2.0.4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 7. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego – w Banku PKO BP S.A. I / O Wałbrzych , Nr 65 1020 3668 0000 5302 0406 3244 z dopiskiem: „Wadium przetargowe – usługa serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym” Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2016 r. poz.359) 8. Sposób przekazania: 1) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale dołączonym do oferty. 2) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3) Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona w myśl. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 przywołanej ustawy dotyczące: 1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach