Przetargi.pl
Usługi serwisu aparatury medycznej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 877 183 , fax. 748 877 103
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
    ul. Paderewskiego 10
    58301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 877 183, fax. 748 877 103
    REGON: 89004717900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwwszpital.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisu aparatury medycznej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: usługi serwisu aparatury medycznej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu z podziałem na pakiety: Pakiet nr 01 – ssak operacyjny, Pakiet nr 02 - pompy infuzyjne, Pakiet nr 03 – pompy infuzyjne i pompy do przetaczania krwi, Pakiet nr 04 – pompy infuzyjne i pompy do przetaczania krwi, Pakiet nr 05 – pompy infuzyjne, Pakiet nr 06 – pompy infuzyjne, Pakiet nr 07 – pompy infuzyjne. Pakiet nr 08 – stanowisko do resuscytacji noworodka, Pakiet nr 09 – stanowisko do resuscytacji noworodka, Pakiet nr 10 – aparat elektrochirurgiczny, Pakiet nr 11 – kardiomonitory, Pakiet nr 12 – kardiomonitory, Pakiet nr 13 – kardiomonitory iM12, Pakiet nr 14 – aparat RTG Shimadzu, Pakiet nr 15 – aparat RTG Movix, Pakiet nr 16 – drukarka i skaner RTG, Pakiet nr 17 – aparat EKG, Pakiet nr 18 – detektor tętna płodu, Pakiet nr 19 – kolposkop, Pakiet nr 20 – aparat KTG i telemetria, Pakiet nr 21 – aparaty KTG, Pakiet nr 22 – aparaty KTG, Pakiet nr 23 – stoły operacyjne, Pakiet nr 24 – respiratory, Pakiet nr 25 – respiratory, Pakiet nr 26 – inkubatory Giraffe, Pakiet nr 27 – inkubatory Atom i stanowisko do resuscytacji, Pakiet nr 28 – inkubatory Isolette, Pakiet nr 29 – aparaty do badania słuchu, Pakiet nr 30 – system Monako, Pakiet nr 31 – lampy do fototerapii Lullaby, Pakiet nr 32 – lampy do fototerapii, Pakiet nr 33 – oftalmoskop, Pakiet nr 34 – defibrylatory, Pakiet nr 35 – pulsoksymetr, Pakiet nr 36 – pulsoksymetr Covidien, Pakiet nr 37 – aparat do znieczulenia z parownikami gazów anestetycznych + kardiomonitor, Pakiet nr 38 – zestaw monitorujący stanowisko do znieczulenia, Pakiet nr 39 – zestaw monitorujący stanowisko Sali Budzeń, Pakiet nr 40 – lampy operacyjne, Pakiet nr 41 – aparat USG, Pakiet nr 42 – kolumny, Pakiet nr 43 – myjnia dezynfektor Topline, Pakiet nr 44 – myjnia dezynfektor Steelco, Pakiet nr 45 – laparoskop Storz, Pakiet nr 46 – pompa do przetaczania krwi, Pakiet nr 47 – diatermia VIO ERBE, Pakiet nr 48 – diatermia ES VISION, Pakiet nr 49 – kolposkop, Pakiet nr 50 – myjnie i sterylizatory, Pakiet nr 51 - sterylizator plazmowy, Pakiet nr 52 – densytomer, Pakiet nr 53 – mikroskopy, Pakiet nr 54 – mikroskopy, Pakiet nr 55 – cieplarka i digestorium (urządzenia Pracowni Histopatologicznej 1), Pakiet nr 56 – kriostat i procesor tkankowy (urządzenia Pracowni Histopatologicznej 2), Pakiet nr 57 – zatapiarka parafinowa, Pakiet nr 58 – liniowe urządzenie do barwienia, Pakiet nr 59 – mikrotom saneczkowy, Pakiet nr 60 – wirówka stołowa Diamed, Pakiet nr 61 – wirówka stołowa MPW, Pakiet nr 62 – kardiostymulator, Pakiet nr 63 – urządzenie do ogrzewania i przetaczania krwi, Pakiet nr 64 – laktatory, Pakiet nr 65 – mikser recepturowy, Pakiet nr 66 – łóżko porodowe, Pakiet nr 67 – łóżko intensywnej opieki medycznej, Pakiet nr 68 – łóżko szpitalne Sezam – Medi –s, Pakiet nr 69 – łóżko szpitalne Calma. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 50421000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawiera – Formularz asortymentowo – cenowy - stanowi Załącznik nr 1B do SIWZ. 4. Okres gwarancji i rękojmia na wykonanie usługi i na wymienione części nie krótszy niż 6 miesięcy. 5. Okresowe przeglądy techniczne i konserwacje określone przez producenta. 6. Diagnozy i naprawy wraz z wymianą uszkodzonych części. 7. Urządzenia zastępcze na czas napraw. 8. Sprawdzenie i kontrola bezpieczeństwa. 9. Regulacje, kalibracje i wzorcowanie. 10. Szczegółowy zakres usługi oraz obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy – stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. 2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu: a) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia , lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Przez stosowna sytuację, o której mowa powyżej należy rozumieć sytuacje kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu , że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia. - udostępnione zasoby pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie zajdą wobec podmiotów udostepniających podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 oraz ust. 5 pkt 1. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach