Przetargi.pl
Usługi serwisowe oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 725 937 , fax. 422 725 947
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 422 725 937, fax. 422 725 947
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: zapewnienie w okresie trwania umowy, ciągłości działania środowiska wydruku Uniwersytetu Medycznego w Łodzi poprzez: 1. Dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonerów/tuszy) do posiadanych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi urządzeń drukujących zgodnie z załącznikiem A do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Maksymalny czas dostawy będzie wynikał z deklaracji Wykonawcy, jednak nie może on być dłuższy niż 7 dni. 2. Realizację usług serwisowych i naprawczych dla posiadanych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi urządzeń drukujących zgodnie z załącznikiem A do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Maksymalny czas naprawy będzie wynikał z deklaracji Wykonawcy, jednak nie może on być dłuższy niż 3 dni. 3. Zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy sprzętu UM, w przypadku braku możliwości naprawy uszkodzonego urządzenia w oczekiwanym przez Zamawiającego czasie. Dostarczone urządzenia zastępcze muszą być o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż urządzenie zgłoszone do naprawy. Przy czym przez zapewnienie urządzeń zastępczych Zamawiający rozumie ich dostarczenie i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego miejsca oraz zainstalowanie urządzenia w sposób pozwalający na korzystanie z niego zgodnie z przeznaczeniem a) Zapewnienie usług serwisowych i naprawczych oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych dla nowych modeli urządzeń, które nie występują w Załączniku A, które w trakcie trwania umowy z Wykonawcą zostaną przez UM włączone do środowiska wydruku. W przypadku nowych modeli urządzeń Wykonawca przedstawia na wniosek Zamawiającego wycenę wskazanych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych oraz usług serwisowych i naprawczych dla danego modelu urządzenia. Przedstawione kwoty obowiązują od dnia zatwierdzenia ich przez Zamawiającego do końca trwania umowy, przy czym kwoty te nie mogą być wyższe od średnich cen rynkowych o więcej niż 10%; 4. Odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych. 5. Przedmiotem zamówienia objęte będą posiadane przez Zamawiającego urządzenia drukujące, których liczba na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego wynosi 931 oraz urządzenia drukujące nabywane przez Zamawiającego w ramach tworzenia nowych stanowisk w trakcie trwania umowy (liczba urządzeń zwiększy się maksymalnie o 20%). Zamawiający do oceny ofert przyjmie sumę wszystkich cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w załączniku A do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości wykonanych usług oraz dostaw w okresie realizacji zamówienia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 8 700,00 zł, słownie: osiem tysięcy siedemset zł 00/100 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium ZP/79/2018 – USŁUGA SERWISOWA ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) Wykonawca składa wraz z ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10.14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. 2. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Elektroniczną wersją wypełnionego oraz pozostawionego w formie niezmiennej ZAŁĄCZNIKA nr A do Opisu Przedmiotu zamówienia. Zamawiający celem weryfikacji poprawności wprowadzonych wartości w Kryterium nr 1 wymaga dołączenia do oferty Załącznika A do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Załącznik Wykonawca musi dostarczyć w formie elektronicznej oraz niezmienionej - nienaruszone mają zostać wszystkie wprowadzone w formularzy funkcje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach