Przetargi.pl
Usługi serwisowe mammografu cyfrowego Selenia Dimension s/n 81007155072 dla Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe mammografu cyfrowego Selenia Dimension s/n 81007155072 dla Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi serwisowe mammografu cyfrowego Selenia Dimension s/n 81007155072 dla Zakładu Radioterapii i Diagnostyki Obrazowej Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego następujących usług serwisowych mammografu cyfrowego Selenia Dimension s/n 81007155072 firmy Hologic. 1) przeglądy okresowe wraz z materiałami koniecznymi do ich wykonania – interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta, (konkretne daty wykonania przeglądów Wykonawca ustali z Zamawiającym w terminie do 14 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy), obejmujące co najmniej: a) sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, b) kontrolę występowania usterek zewnętrznych, c) inspekcję zużycia części, d) oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła, e) smarowanie ruchomych części mechanicznych, f) sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego, g) konserwację software'u systemowego i aplikacyjnego, h) porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych, i) sprawdzenie funkcjonowania sprzętu i jego gotowości do pracy, j) dokumentację przeglądów, k) kontrolę jakości – podczas przeglądów okresowych obejmującą: - sprawdzenie jakości obrazu, - sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych sprzętu, - ustawienie i regulację odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylania od wartości optymalnych, 2) naprawy (usługi serwisowe w celu usunięcia awarii) obejmujące: a) interwencje na wezwanie Zamawiającego – praca w miejscu instalacji sprzętu wraz z dojazdem inżyniera serwisu Wykonawcy, b) diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz dokonywanie napraw sprzętu (przywracanie sprzętu i jego środowiska do pełnej funkcjonalności) w sytuacjach wynikłych z naturalnego zużycia części, c) dostawę części zamiennych i komponentów specjalnych niezbędnych do usuwania usterek i przeprowadzenia napraw sprzętu, w tym dostawę wszystkich części zamiennych w celu zastąpienia tych, które się uszkodziły lub stały się nieprzydatne do dalszej eksploatacji, d) kontrolę urządzenia po przeprowadzonej naprawie, e) dokumentowanie interwencji serwisowych, 3) modyfikacje wraz z materiałami koniecznymi do ich wykonania: a) przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy sprzętu, b) wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji software systemowego i aplikacyjnego oraz sprzętu, c) wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji sprzętu, 4) pomoc aplikacyjna w zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16÷20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – O ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.). 3. W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze włożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (w formie oryginału) oraz załącza zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów. Zobowiązanie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ zawiera w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawców zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) informację, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach