Przetargi.pl
Usługi serwisowania tomografu Aquilion S16

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowania tomografu Aquilion S16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi serwisowania tomografu komputerowego stanowiące przedmiot zamówienia w szczególności obejmują: 1) Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna usługa serwisowania tomografu komputerowego AQUILION S16 SX-101A/GM nr fabryczny: GME1023606 z dwu-monitorową konsolą lekarską na rzecz SP ZOZ w Lubartowie. 2) Usługa obejmuje: dojazdy serwisantów, przeglądy okresowe, konserwacje, regulacje, naprawy oraz testy akceptacyjne po wymianie części mających wpływ na jakość i poziom promieniowania jonizującego. 3) Usługa serwisowania tomografu nie obejmuje urządzeń peryferyjnych będących pod opieką innych Serwisów (np.: Kodak, Medrad, Agfa, Pulsar itp.). 4) Obowiązki Serwisu: - Przeglądy okresowe tomografu wykonywane co 3 miesiące obejmują regulacje, sprawdzanie parametrów, smarowanie, kalibrowanie i ogólne czynności zapewniające prawidłową pracę aparatu. - Wezwania serwisowe - Serwis zobowiązuje się do przeprowadzania napraw na wezwanie Zleceniodawcy, w możliwie krótkim czasie. Inżynier Serwisu zobowiązany jest do przeprowadzenia diagnozy uszkodzenia w ciągu max 24 godzin i usunięcia go w czasie do 48 godzin, o ile nie zachodzi konieczność sprowadzenia części zamiennych od producenta. (zależnie od zadeklarowanego czasu – parametr oceniany stanowi kryterium oceny ofert) 5) Na wykonywane usługi serwisowe Serwis udziela min. 6 miesięcznej gwarancji, a na wymienione materiały, części zamienne podzespoły (min. 6 m-cy) lub więcej zgodnie z gwarancją producenta. 6) W przypadku wykonania usługi w siedzibie Serwisu, Serwis dokonuje transportu sprzętu medycznego do swojej siedziby i z powrotem do Zleceniodawcy na własny koszt i ryzyko. (zależnie od zadeklarowanego okresu – parametr oceniany, stanowi kryterium oceny ofert) 7) Zgłoszenia awarii następować będą w formie pisemnej faxem bądź e-mailem. 8) Części zamienne - Serwis zobowiązany jest do dostarczenia oryginalnych, fabrycznie nowych części zamiennych niezbędnych do zapewnienia właściwej pracy aparatu. Instalacja części dokonywana jest w ramach ceny kontraktu, bez dodatkowych opłat. Umowa nie obejmuje ceny i kosztu sprowadzenia części zamiennych. Wyżej wymienione części dostarczane są przez Serwis na podstawie pisemnego zamówienia oraz na koszt Zleceniodawcy. 9) Prace zgodne z Umową będą wykonywane przez wykwalifikowany personel Serwisu lub upoważnionego przez Serwis przedstawiciela firmy krajowej lub zagranicznej. 10) Serwis w ramach zawartej umowy przeprowadzi szkolenie użytkowników (14 osób) w zakresie obsługi i zasad konserwacji tomografu komputerowego AQUILION S16. 11) Szkolenie odbędzie się w dniu przeprowadzenia pierwszego przeglądu urządzenia. 12) Po przeprowadzeniu szkolenia sporządzony zostanie protokół szkolenia. Lista osób do przeszkolenia zostanie dołączona serwisowi przez zleceniodawcę przed terminem szkolenia. 13) Obowiązki Zleceniodawcy 14) Zleceniodawca odpowiada za użytkowanie sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem. 15) Naprawy spowodowane niewłaściwym użytkowaniem albo błędami operatorskimi mogą podlegać oddzielnej opłacie. 16) Zleceniodawca zobowiązuje się nie udostępniać aparatu trzecim osobom w czasie trwania Umowy bez zgody Serwisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego - Oświadczenie zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ (składane wraz z ofertą). 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach