Przetargi.pl
Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego

Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-311 Kielce, ul. Św. Leonarda
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3612344 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego
    ul. Św. Leonarda 10
    25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3612344 w. 29
    REGON: 29115054400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na dowolnie wybrane zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisowania i naprawy aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie Świętokrzyskiego Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego w Kielcach przez okres trzech lat dla następujących zadań: Zadanie nr 1: Serwisowanie reduktorów, przepływomierzy, krzesełek kardiologicznych, defibrylatorów, respiratorów, pulsoksymetrów, noszy, transporterów, aparatów EKG, desek do masażu serca i kardiomonitora, ssaków w ilościach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ ( formularz cenowy). Opis szczegółowych czynności i procedury okresowych przeglądów serwisowych – w skrócie OPS ( załącznik nr 1 do SIWZ). Zadanie nr 2: Serwisowanie pomp infuzyjnych model AP 22 /SEP 21/SEP11S – producent ASCOR szt.33 i innych urządzeń w ilościach podanych w załączniku nr 7 do SIWZ( formularz cenowy). Zadanie nr 3: Serwisowanie urządzeń do masażu serca Lukas 2 i 3 w ilości 20 szt.(załącznik nr 8 do SIWZ – formularz cenowy). W ramach ww. zadań będą realizowane czynności związane z wykonywaniem okresowych przeglądów i konserwacji ( serwisowanie zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych tj. Dz.U. z 2017r. poz.211 z póź. zmianami), a w szczególności: zbieraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględzinach aparatury, usuwaniu zauważonych usterek, pracach konserwacyjnych określonych przez producenta, regulacjach i pomiarach kontrolnych, sprawdzaniu działania wymienionych urządzeń oraz innych określonych przez producenta form obsługi technicznej, dokonywaniu wpisu do dokumentacji eksploatacyjnej aparatu [paszport] wykonywanych czynności, wystawieniu raz w roku pisemnej opinii o stanie technicznym aparatu, usuwaniem usterek i uszkodzeń zauważonych i możliwych do usunięcia w ramach czynności przeglądowo – konserwacyjnych, wydawaniem orzeczeń technicznych; wykonywaniem napraw i usuwaniem awarii (wg indywidualnych zgłoszeń pisemnych). dostarczaniem części zamiennych niezbędnych do usuwania zgłoszonych awarii i usterek urządzeń, spełniających warunki określone w przepisach prawa, w tym w ustawie o wyrobach medycznych (w przypadku zakupu części zamiennych o wartości wyższej niż 200,00 zł, Zamawiający zastrzega sobie konieczność każdorazowego uzgodnienia takiego zakupu); Przegląd aparatury uwzględnia również następujące elementy: zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; przegląd zakończony zostaje raportem lub wpisem do dokumentacji eksploatacyjnej aparatu; podczas pierwszego przeglądu pracownik serwisu sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji użytkownika (atestu). W miarę potrzeby dokumentacja aparatu uzupełniana jest przez serwis; w miarę potrzeby w ramach przeglądów będą prowadzone bezpłatne instruktaże dla użytkownika. Dopuszcza się zmiany zakresu umowy wynikające ze zmian ilościowych serwisowanego sprzętu medycznego( np. zakup nowego lub wycofanie używanego). 3. Wspólny Słownik; CPV –50421000-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.( wzór oświadczenia zał. nr 5 do SIWZ) W przypadku ,gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej powyższe oświadczenie może złożyć wraz z ofertą. Kserokopia potwierdzonego za zgodność z oryginałem upoważnienia przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych i naprawczych danego wyrobu medycznego (zgodnie z art.90 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych tj. Dz.U. z 2017r. poz.211 z póź. zmianami),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach