Przetargi.pl
USŁUGI RESTAURACYJNE NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 106 IM. HELENY BECHLEROWEJ WE WROCŁAWIU

Przedszkole Nr 106 im. Heleny Bechlerowej ogłasza przetarg

  • Adres: 51-319 Wrocław, ul. Sycowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 798 67 51 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Nr 106 im. Heleny Bechlerowej
    ul. Sycowska 9
    51-319 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 798 67 51, fax. -
    REGON: 93011325300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole106.edu.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI RESTAURACYJNE NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 106 IM. HELENY BECHLEROWEJ WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja kompleksowej usługi żywienia zbiorowego w Przedszkolu nr 106 z siedzibą we Wrocławiu (51-319), przy ul. Sycowskiej 9, polegającej na dostawie i wydawaniu całodziennego wyżywienia, we własnych naczyniach szklanych Wykonawcy, dla maksymalnie 125, a średnio 85 dzieci dziennie wg zasad zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ 2.2 Przedmiot zamówienia opisują następujące kody CPV: 55.52.31.00 – 3 usługi w zakresie posiłków szkolnych; 55.52.40.00 – 9 usługi dostarczania posiłków do szkół. 2.3. Szacowana ilość wydanych posiłków kształtuje się na maksymalnym poziomie 27 563 posiłków 2.4.Ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu. 2.5. W celu realizacji zamówienia, Zamawiający wynajmie Wykonawcy niezbędne pomieszczenia. Czynsz za najem w którym są opłaty za zużyte media określone są w projekcie umowy najmu - załącznik nr 8 do SIWZ, która reguluje zasady najmu oraz odpowiedzialność za powierzone mienie. 2.6. Wynajęte pomieszczenie spełnia wymogi budowlano-techniczne i sanitarne, należy je natomiast doposażyć w sprzęt kuchenny niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wynajmowane są wyłącznie pomieszczenia oraz sprzęt określony w umowie najmu – której projekt stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2.7. Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie jakiejkolwiek działalności komercyjnej polegającej na serwowaniu wyżywienia na rzecz osób innych niż dzieci i pracownicy Przedszkola nr 106 we Wrocławiu. 2.8. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w „Szczegółowych wymaganiach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia publicznego” – stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ. 2.10. Podwykonawcy 2.10.1. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia oraz charakter odpowiedzialności zastrzega, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom w części dotyczącej: a) Przygotowania posiłków (cały proces produkcyjny na miejscu u Zamawiającego oraz w kuchni Wykonawcy) b) Wydania posiłków w siedzibie Zamawiającego. 2.10.2. Zlecenie części usług podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części usług. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 7.10. SIWZ. 2.10.4. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Projekcie umowy / Istotnych postanowieniach do umowy (jeśli dotyczy). 2.11. Wymagania dla Wykonawcy / Podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 2.11.1. Zamawiający wymaga, by osoby dokonujące czynności w siedzibie Zamawiającego w celu realizacji zadania (gotowanie posiłków, wydawanie posiłków, sprzątanie po posiłkach) były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Zamawiający oczekuje zatrudnienia minimum 2 osób w wymiarze 1 etat i min. 0,5 etatu. 2.11.2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy (tj. od dnia podpisania umowy do 31.10.2019 r.) 2.11.3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 2.11.4. Lista osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”. 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8. SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – według załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wskazuje, iż przyjmie za prawidłowe oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej bądź przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, w sytuacji gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę. Zamawiający wskazuje, iż przyjmie za prawidłowe oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert, które potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W takim jednak przypadku jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach