Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
- Data zamieszczenia: 2012-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
ul. Piastowska 32 32
30-070 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
REGON: 35161250100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi restauracyjne i hotelarskie wraz z zapewnieniem sali konferencyjnej- na potrzeby realizacji seminarium w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej- przetarg nr 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych, wraz z zapewnieniem sali konferencyjnej - w granicach administracyjnych powiatu bocheńskiego, krakowskiego, miechowskiego, myślenickiego, nowosądeckiego, olkuskiego, proszowickiego, tarnowskiego, wadowickiego lub wielickiego - na potrzeby realizacji seminarium dla grupy maksymalnie 90 osób (w tym 1 koordynator ze strony Zamawiającego), zwanych dalej uczestnikami. Usługi hotelarskie obejmują: zapewnienie uczestnikom (maks. 90 osób - ostateczną liczbę uczestników w danym dniu świadczenia usługi Zamawiający będzie podawał z jednodniowym wyprzedzeniem) noclegu ze śniadaniem (w formie bufetu: bufet gorący - 2 dania gorące oraz bufet zimny - wędliny, sery, jajka, dżemy, jogurty naturalne, owocowe, mleko, musli, masło, pieczywo, napoje: kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty), cukier do kawy i herbaty, woda mineralna, soki owocowe), w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych (co najmniej 8 pokoi jednoosobowych), w terminie od 15 do 16 października 2012 r. (jeden nocleg); każdy z pokoi musi być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym; pobyt uczestników rozpocznie się w dniu 15 października 2012 r. o godz. 9.30, a zakończy w dniu 16 października 2012 r. o godz. 15.30. Usługi restauracyjne (dla grupy maks. 90 osób - ostateczną liczbę uczestników w danym dniu świadczenia usługi Zamawiający będzie podawał z jednodniowym wyprzedzeniem) obejmują: 1. serwis kawowy ciągły w trakcie każdego dnia trwania seminarium, obejmujący minimum: kawę (i mleczko do kawy), herbatę (i cytrynę do herbaty), cukier w saszetkach, wodę gazowaną i niegazowaną, soki, ciasteczka, ciasto domowe; 2. dwudaniowy obiad z deserem w każdym dniu trwania seminarium (zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego Część II SIWZ) - zgodnie z poniższym opisem: zupa, ciepłe danie główne: mięso lub ryba (łosoś, dorsz lub sola) - 150 g, dodatki: ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki - 150 g, surówki - 100 g, kompot - 200 ml i woda mineralna - 200 ml (podana w dzbankach), deser; 3. kolację w dniu 15 października 2012 r., zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego Część II SIWZ), w formie bufetu (jajka na twardo w majonezie, wędliny różne, sery żółte różne, masło, miód, dżemy, sałatka wielowarzywna, pomidory, ogórki, pieczywo mieszane, kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty), woda mineralna, oraz min. 2 dania ciepłe do wyboru. 4. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. 5. Realizacja usług restauracyjnych powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego Część II SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji usług restauracyjnych przestrzegane były następujące zasady: 1) obiad oraz serwis kawowy powinny być zorganizowane w innym pomieszczeniu, niż to, w którym organizowane będzie seminarium, przy czym serwis kawowy będzie zorganizowany w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, w którym organizowane będzie seminarium; 2) brakujące/wyczerpane składniki serwisu kawowego powinny być na bieżąco uzupełniane, zarówno w trakcie trwania przerwy kawowej, jak i po jej zakończeniu, 3) na każdą przerwę kawową powinny zostać zapewnione czyste naczynia co najmniej w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników seminarium. 7. Usługa zapewnienia sali konferencyjnej obejmuje zapewnienie sali konferencyjnej w każdym dniu trwania seminarium zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego Część II SIWZ (8 godz. w każdym dniu), spełniającej co najmniej następujące wymogi: 1) powierzchnia co najmniej 90 m2, 2) ilość miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników, z układem miejsc szkolnym, kinowym lub w podkowę, 3) utrzymanie w czystości, brak przedmiotów niezwiązanych ze szkoleniem, 4) dostęp do zaplecza sanitarnego, 5) dostęp do światła dziennego oraz możliwość zasłonięcia okien, 6) wyposażenie w sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie, 7) wyposażenie w sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: nagłośnienie, rzutnik multimedialny oraz ekran do wyświetlania multimediów, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, dostęp do internetu. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz miejscom przygotowania i podawania posiłków. 9. Zamawiający wymaga, aby obiekt, w którym zamówienie będzie realizowane: 1) spełniał standard obiektu nie mniejszy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdki (***), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169), zwanym dalej rozporządzeniem, 2) spełniał wymogi określone w załączniku nr 8 do rozporządzenia, z zastrzeżeniem, iż niezależenie od ilości jednostek mieszkalnych, co najmniej jedna musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych w sposób określony w tym załączniku (Zamawiający podczas zgłoszenia ostatecznej liczby uczestników, poda również informację, czy określony powyżej pokój należy zarezerwować dla uczestnika seminarium); 3) był wyposażony w dźwig osobowy lub platformę schodową w części przeznaczonej dla gości niezależnie od ilości kondygnacji (wymóg ten nie będzie obowiązywał w przypadku, gdy zarówno sala konferencyjna, jak i jednostka mieszkalna dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajdować się będzie na parterze); 4) bezpośrednio przy obiekcie znajdował się parking strzeżony lub monitorowany z zapewnionymi miejscami parkingowymi dla pojazdów uczestników seminarium; 5) w obiekcie znajdował się restauracja/bar (korzystanie przez uczestników z restauracji/baru nie wchodzi w skład ceny ofertowej, uczestnicy pokryją koszty ewentualnego korzystania z restauracji/baru ze środków własnych); 6) wszystkie usługi objęte zamówieniem były realizowane w jednym obiekcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 48. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich
Dodano: 2016-06-28 - Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w związku z organizacją konferencji przez Sąd Apelacyjny w Krakowie
Dodano: 2016-06-13 - Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w związku z organizacją konferencji przez Sąd Apelacyjny w Krakowie.
Dodano: 2016-05-31 - Organizacja międzynarodowej konferencji 16th International Conference on Theoretical Aspects of Catalysis w Zakopanem w terminie od 19 czerwca do 24 czerwca 2016 r., znak sprawy: KAT-271-1/16
Dodano: 2016-01-14 - Organizacja międzynarodowej konferencji Zakopane Conference on Nuclear Physics w Zakopanem, znak sprawy: DZP-271-67/15
Dodano: 2015-11-10 - Zakwaterowanie i wyżywienie studentów Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, odbywających obowiązkowe zajęcia dydaktyczne w Uniwersyteckim Szpitalu Rehabilitacyjno-Ortopedycznym w Zakopanem. Sprawa znak: 141.2711.78.2015
Dodano: 2015-10-30 - Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w związku z organizacją konferencji przez Sąd Apelacyjny w Krakowie
Dodano: 2015-07-22 - Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 47. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich
Dodano: 2015-07-07 - Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 47. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich
Dodano: 2015-06-19 - Organizacja wizyty studyjnej w Paryżu w ramach realizacji projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2015-05-29