Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8422562, 8447338 , fax. 015 8422562, 8447338
- Data zamieszczenia: 2017-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Hutnicza 15
37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 8422562, 8447338, fax. 015 8422562, 8447338
REGON: 83021758200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mosir.stalowawola.pl/zamowienia-publiczne.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ratownictwa wodnego na basenach krytych i otwartych MOSiR Stalowa Wola. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywanie usługi zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z basenów krytych i otwartych MOSIR w Stalowej Woli, zgodnie z wytycznymi ustalonymi umową, grafikami pracy dla obsady kadry ratowniczej Wykonawcy, 2) egzekwowanie przestrzegania zapisów obowiązujących na basenach regulaminów i instrukcji oraz realizacja zakresu obowiązków ratownika. 2. Godziny pracy pływalni oraz zakres obowiązków zawarte są we wzorze umowy. 3. Opis obiektów objętych przedmiotową usługą: 1) Basen kryty o wymiarach 25 m x 13 m i głębokościach od 1,1 m do 3 m, z wieżą o wys. 2 m; 2) Basen kryty o wymiarach 25m x 13m i głębokościach od 1,3 m do 1,8 m; 3) Basen szkolny, kryty o wymiarach 13 m x 6 m i głębokościach od 0,9 m do 1,1 m, z masażami poziomymi podwodnymi i pionowymi; 4) Basen jaccuzi okrągły o średnicy 1,8 m; 5) Zjeżdżalnia rurowa o długości 65 m z hamownią o wym. 2 m x 4 m; 6) Basen zewnętrzny o wym. 50 m x 18 m i głębokości 1,1 m do 1,9 m, na brzegu którego umieszczona jest zjeżdżalnia rurowa otwarta o długości 67m z hamownią w tym basenie; 7) Basen zewnętrzny rekreacyjny o wym. 12 m x 5,5 m i głębokości 1,1 m do 1,3 m; 7) Brodzik zewnętrzny dla dzieci o powierzchni 146 m2, głębokości 0,2 m do 0,5 m z małą zjeżdżalnią o długości 5,5 m; 8) Sauna sucha i parowa, ogólnodostępna dla korzystających z basenów, dla około 15 osób. 4. Planowana ilości godzin dyżurów w soboty, niedziele, święta i dni powszednie, na basenach krytych i otwartych wynosi 8978 godzin dyżurów. Dni i godziny wykonania usługi zostaną wyszczególnione we wzorze umowy. 5. Liczba ratowników i ilość godzin pracy wykazanych w pkt. 4 jest wartością szacunkową i nie może stanowić podstawy do wnoszenia jakichkolwiek roszczeń w trakcie realizacji usługi. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku np. niesprzyjającej aury, przerwy technologicznej, awarii systemów uzdatniania wody lub innych przyczyn obiektywnych, nie ujętych w SIWZ i w umowie których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. 7. Z powodu zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu usługi, nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego. 8. Rozliczenie w toku realizacji umowy, będzie następowało w cyklach miesięcznych w oparciu o zatwierdzony grafik dyżurów i faktycznie zrealizowane godziny dyżurów w cenie jednostkowej zdeklarowanej i zapisanej w umowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92620000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną