Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49300 Brzeg, ul. Armii Krajowej
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4441390 do 2 , fax. 077 4441390 do 2
- Data zamieszczenia: 2018-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
ul. Armii Krajowej 32
49300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 077 4441390 do 2, fax. 077 4441390 do 2
REGON: 53159670500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 8 Kucharz małej gastronomi 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: Kucharz małej gastronomi. Szkolenie jest współfinansowane ze środków RPO WO. 2. Planowana liczba osób do przeszkolenia: Szkoleniem zostanie objętych do 10 osób bezrobotnych, które będą wysłane grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: II-III kwartał 2018r. 4. Miejsce szkolenia: Zajęcia teoretyczne będą odbywały się na terenie Powiatu Brzeskiego. Zamawiający dopuszcza aby miejsce odbywania się zajęć praktycznych znajdowało się maksymalnie w odległości do 60 minut środkami komunikacji publicznej. 5. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy w kuchni na stanowisku kucharza. Szkolenie zakończy się przystąpieniem uczestników do egzaminu czeladniczego na tytuł zawodowy w zawodzie kucharz małej gastronomii. 6. Przewidziana liczba godzin: Wymagana ilość godzin przypadających na uczestnika szkolenia: nie mniej niż 250 godzin, w tym zajęcia praktyczne minimum 150 godzin zegarowych. Szkolenie odbywać się powinno codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szkolenie winno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 7. Program szkolenia ma obejmować: obróbka termiczna mięsa, sporządzanie potraw z mięsa zwierząt rzeźnych i dziczyzny, sporządzanie potraw z drobiu i dzikiego ptactwa, sporządzanie potraw z ryb, sporządzanie potraw z podrobów, sporządzanie potraw z półmięsnych i jarskich, sporządzanie sosów gorących, przygotowanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, przygotowanie zakąsek, sporządzanie potraw dietetycznych, sporządzanie potraw z kuchni staropolskiej oraz kuchni innych narodów tj. francuskiej, rosyjskiej, włoskiej, węgierskiej, tureckiej, sporządzanie potraw na przyjęcia okolicznościowe i inne imprezy specjalne, dekorowanie potraw oraz odpowiednie ułożenie. Wykonawca zapewni program szkolenia na „kucharza małej gastronomii” uprawniający uczestników szkolenia do przystąpienia do egzaminu czeladniczego. Wykonawca musi zapewnić praktyki w środowisku pracy dla kucharza w restauracji lub innych punktach gastronomicznych, gdzie będzie przebiegała prawidłowa realizacja szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, pozwalająca na wykonanie wszystkich zagadnień zawartych w części praktycznej programu szkolenia. Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu przed Okręgową Komisją Egzaminacyjną w celu uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu kucharza. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Izbą Rzemieślniczą terminu zorganizowania egzaminu czeladniczego. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia uczestnika szkolenia w odzież roboczą. Uczestnicy szkolenia, którzy zaliczą z wynikiem pozytywnym egzamin na kucharza małej gastronomii przed Okręgową Komisją Egzaminacyjną, otrzymają stosowne uprawnienia. Wykonawca musi potwierdzić wykonanie badań do celów sanitarno – epidemiologicznych wraz z orzeczeniem lekarskim. 8. Absolwent kursu powinien posiadać: świadectwo czeladnicze wraz z suplementem, zaświadczenie o jego ukończeniu z logo zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO, aktualną książeczkę do celów sanitarno – epidemiologicznych; Wykonawca (instytucja szkoleniowa) pokryje koszty badań sanitarno – epidemiologicznych oraz badań lekarskich osób bezrobotnych skierowanych na szkolenie w celu wydania orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy w styczności z żywnością zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2017r. poz. 149 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2016 poz. 1866 z późn.zm.). Zadanie nr 10 Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu pn.: Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim. Szkolenie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego w związku z realizacją projektu pn.: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, w tym zwłaszcza znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w Powiecie Brzeskim (IV). 2. Planowana liczba osób do przeszkolenia: do 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Zleceniodawcę grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: II-III kwartał 2018r. 4. Miejsce szkolenia: Miejsce wykonywania zamówienia: zajęcia teoretyczne oraz praktyczne będą odbywały się na terenie Powiatu Brzeskiego lub maksymalnie w odległości do 60 minut środkami komunikacji publicznej. 5. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do wykonywania pracy w zawodach związanych z księgowością w działach finansowych lub kadr i płac z wykorzystaniem programów komputerowych np.: PŁATNIK, OPTIMA, INSERT. Uczestnicy szkolenia poznają podstawy języka angielskiego (w tym słownictwo branżowe). 6. Przewidziana liczba godzin: Szkolenie powinno obejmować nie mniej niż 200 godzin zegarowych w tym: zajęcia praktyczne z zakresu księgowości, kadr i płac min. 80 godzin (w tym w środowisku zawodowym np. w biurach rachunkowych min. 40 godzin) język angielski min. 40 godz. ze słownictwem branżowym księgowym. Tygodniowy wymiar godzin szkolenia nie może być krótszy niż 25 godzin zegarowych. 7. Program szkolenia ma obejmować zagadnienia: Część teoretyczna: Moduł A Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac: ogólne zasady rachunkowości podstawy prawne z zakresu księgowości ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych oraz ich dokumentowanie stosowanie zasad otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych identyfikacja poszczególnych podatków w tym podatek VAT obliczanie należnych kwot podatków z wykorzystaniem obowiązujących stawek, podatkowa księga przychodów i rozchodów noty księgowe sprawozdania finansowe – bilans, rachunek zysków i strat wybrane zagadnienia prawa pracy wyliczanie wynagrodzeń za pracę, lista płac rozliczanie składek ZUS ubezpieczenia społeczne dokumentacja i ewidencja kadrowa system oceniania pracowników podstawa obsługi komputera obsługa programów użytkowych: PŁATNIK, OPTIMA, INSERT. Moduł B Podstawy języka angielskiego (wraz ze słownictwem branżowym). Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w salach dydaktycznych dodatkowo wyposażonych stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika. Wykonawca winien zapewnić realizację zajęć praktycznych w środowisku zawodowym gdzie uczestnicy poznają zasady pracy w dziale księgowości, kadr i płac. Zajęcia praktyczne powinny być zorganizowane w taki sposób by optymalnie przygotować uczestników do pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca będzie posiadać aktualny na rok 2018 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis w RIS jako instytucja aktywna w 2018 roku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. UWAGA: Zamawiający prosi o załączenie do oferty odpowiedniego pełnomocnictwa, gdy podpisywał ją będzie pełnomocnik, co pozwoli uniknąć niejasności i przyczyni się do przyspieszenia postępowania o czas na ewentualne uzupełnianie. Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno mieć formę oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia kursowego dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Kluczborku
Dodano: 2022-09-20 - Organizacja kursów językowych z języka angielskiego dla nauczycieli i pracowników administracji w ramach projektu: „Inżynier XXI wieku przyszłością kluczowych gałęzi gospodarki”.
Dodano: 2022-09-08 - „Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy – z podziałem na sześć części". Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie nr RPOP.09.02.01-16-0009/17-00.
Dodano: 2019-04-30 - „Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy – z podziałem na sześć części"
Dodano: 2019-01-09 - Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych 4
Dodano: 2018-04-27 - Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych
Dodano: 2018-01-23 - Trening zastępowania agresji ART
Dodano: 2017-06-08 - "Przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski w ramach projektu: Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe"
Dodano: 2017-05-17 - "Przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski w ramach projektu Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe - Kurs SEP (uprawnienia elektryczne)"
Dodano: 2017-05-05 - "Przeprowadzenie kursow kwalifikacyjnych dla uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski w ramach projektu Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe - Kurs prawa jazdy kat. T"
Dodano: 2017-05-09