Przetargi.pl
Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych 3

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4441390 do 2 , fax. 077 4441390 do 2
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
    ul. Armii Krajowej 32
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4441390 do 2, fax. 077 4441390 do 2
    REGON: 53159670500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 8 Kucharz małej gastronomi 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: Kucharz małej gastronomi. Szkolenie jest współfinansowane ze środków RPO WO. 2. Planowana liczba osób do przeszkolenia: Szkoleniem zostanie objętych do 10 osób bezrobotnych, które będą wysłane grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: II-III kwartał 2018r. 4. Miejsce szkolenia: Zajęcia teoretyczne będą odbywały się na terenie Powiatu Brzeskiego. Zamawiający dopuszcza aby miejsce odbywania się zajęć praktycznych znajdowało się maksymalnie w odległości do 60 minut środkami komunikacji publicznej. 5. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy w kuchni na stanowisku kucharza. Szkolenie zakończy się przystąpieniem uczestników do egzaminu czeladniczego na tytuł zawodowy w zawodzie kucharz małej gastronomii. 6. Przewidziana liczba godzin: Wymagana ilość godzin przypadających na uczestnika szkolenia: nie mniej niż 250 godzin, w tym zajęcia praktyczne minimum 150 godzin zegarowych. Szkolenie odbywać się powinno codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szkolenie winno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 7. Program szkolenia ma obejmować:  obróbka termiczna mięsa,  sporządzanie potraw z mięsa zwierząt rzeźnych i dziczyzny,  sporządzanie potraw z drobiu i dzikiego ptactwa,  sporządzanie potraw z ryb,  sporządzanie potraw z podrobów,  sporządzanie potraw z półmięsnych i jarskich,  sporządzanie sosów gorących,  przygotowanie deserów oraz napojów zimnych i gorących,  przygotowanie zakąsek,  sporządzanie potraw dietetycznych,  sporządzanie potraw z kuchni staropolskiej oraz kuchni innych narodów tj. francuskiej, rosyjskiej, włoskiej, węgierskiej, tureckiej,  sporządzanie potraw na przyjęcia okolicznościowe i inne imprezy specjalne,  dekorowanie potraw oraz odpowiednie ułożenie. Wykonawca zapewni program szkolenia na „kucharza małej gastronomii” uprawniający uczestników szkolenia do przystąpienia do egzaminu czeladniczego. Wykonawca musi zapewnić praktyki w środowisku pracy dla kucharza w restauracji lub innych punktach gastronomicznych, gdzie będzie przebiegała prawidłowa realizacja szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, pozwalająca na wykonanie wszystkich zagadnień zawartych w części praktycznej programu szkolenia. Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu przed Okręgową Komisją Egzaminacyjną w celu uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu kucharza. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Izbą Rzemieślniczą terminu zorganizowania egzaminu czeladniczego. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia uczestnika szkolenia w odzież roboczą. Uczestnicy szkolenia, którzy zaliczą z wynikiem pozytywnym egzamin na kucharza małej gastronomii przed Okręgową Komisją Egzaminacyjną, otrzymają stosowne uprawnienia. Wykonawca musi potwierdzić wykonanie badań do celów sanitarno – epidemiologicznych wraz z orzeczeniem lekarskim. 8. Absolwent kursu powinien posiadać:  świadectwo czeladnicze wraz z suplementem,  zaświadczenie o jego ukończeniu z logo zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO,  aktualną książeczkę do celów sanitarno – epidemiologicznych; Wykonawca (instytucja szkoleniowa) pokryje koszty badań sanitarno – epidemiologicznych oraz badań lekarskich osób bezrobotnych skierowanych na szkolenie w celu wydania orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy w styczności z żywnością zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2017r. poz. 149 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2016 poz. 1866 z późn.zm.). Zadanie nr 10 Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu pn.: Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim. Szkolenie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego w związku z realizacją projektu pn.: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, w tym zwłaszcza znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w Powiecie Brzeskim (IV). 2. Planowana liczba osób do przeszkolenia: do 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Zleceniodawcę grupowo. 3. Termin wykonania zamówienia: II-III kwartał 2018r. 4. Miejsce szkolenia: Miejsce wykonywania zamówienia: zajęcia teoretyczne oraz praktyczne będą odbywały się na terenie Powiatu Brzeskiego lub maksymalnie w odległości do 60 minut środkami komunikacji publicznej. 5. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do wykonywania pracy w zawodach związanych z księgowością w działach finansowych lub kadr i płac z wykorzystaniem programów komputerowych np.: PŁATNIK, OPTIMA, INSERT. Uczestnicy szkolenia poznają podstawy języka angielskiego (w tym słownictwo branżowe). 6. Przewidziana liczba godzin: Szkolenie powinno obejmować nie mniej niż 200 godzin zegarowych w tym:  zajęcia praktyczne z zakresu księgowości, kadr i płac min. 80 godzin (w tym w środowisku zawodowym np. w biurach rachunkowych min. 40 godzin)  język angielski min. 40 godz. ze słownictwem branżowym księgowym. Tygodniowy wymiar godzin szkolenia nie może być krótszy niż 25 godzin zegarowych. 7. Program szkolenia ma obejmować zagadnienia: Część teoretyczna: Moduł A Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac:  ogólne zasady rachunkowości  podstawy prawne z zakresu księgowości  ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych oraz ich dokumentowanie  stosowanie zasad otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych  identyfikacja poszczególnych podatków w tym podatek VAT  obliczanie należnych kwot podatków z wykorzystaniem obowiązujących stawek, podatkowa księga przychodów i rozchodów  noty księgowe  sprawozdania finansowe – bilans, rachunek zysków i strat  wybrane zagadnienia prawa pracy  wyliczanie wynagrodzeń za pracę, lista płac  rozliczanie składek ZUS  ubezpieczenia społeczne  dokumentacja i ewidencja kadrowa  system oceniania pracowników  podstawa obsługi komputera  obsługa programów użytkowych: PŁATNIK, OPTIMA, INSERT. Moduł B Podstawy języka angielskiego (wraz ze słownictwem branżowym). Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w salach dydaktycznych dodatkowo wyposażonych stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika. Wykonawca winien zapewnić realizację zajęć praktycznych w środowisku zawodowym gdzie uczestnicy poznają zasady pracy w dziale księgowości, kadr i płac. Zajęcia praktyczne powinny być zorganizowane w taki sposób by optymalnie przygotować uczestników do pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca będzie posiadać aktualny na rok 2018 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis w RIS jako instytucja aktywna w 2018 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. UWAGA: Zamawiający prosi o załączenie do oferty odpowiedniego pełnomocnictwa, gdy podpisywał ją będzie pełnomocnik, co pozwoli uniknąć niejasności i przyczyni się do przyspieszenia postępowania o czas na ewentualne uzupełnianie. Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno mieć formę oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach