Przetargi.pl
Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego II

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, K. K. Baczyńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713011300 , fax. 713011312
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
    K. K. Baczyńskiego 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 713011300, fax. 713011312
    REGON: 00030681600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zozolawa.wroc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego II dla Zespołu Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 19 zadań. a) Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego polega w szczególności na :  zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach,  oględzinach aparatu,  usunięcia zauważonych lub zgłoszonych drobnych usterek, nie wymagających dodatkowych wizyt serwisowych,  kalibracji – jeżeli jest taki wymóg dla aparatu,  aktualizacji oprogramowania wymaganego przez producenta,  wykonaniu wszystkich czynności przeglądowo-konserwacyjnych, których zakres określa dokumentacja techniczna producenta aparatury i sprzętu medycznego oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach,  wykonaniu testów bezpieczeństwa elektrycznego w urządzeniach podłączonych do sieci 230 V zgodnie z normą PN-EN 62353 oraz dostarczenie protokołu Zamawiającemu.  legalizacjach (jeżeli wymagane);  w przypadku zadań 24A, 24B w cenę oferty należy uwzględnić materiały eksploatacyjne takie jak: filtry przepływu tlenu, czujniki np. tlenu, akumulatory, uszczelki i inne, które wg instrukcji (producenta) wymagają wymiany podczas przeglądu. Po wykonaniu przeglądu i konserwacji urządzenia wykonawca każdorazowo potwierdza ten fakt poprzez:  wpis do paszportu technicznego,  wystawienie protokołu przeglądu technicznego (dotyczy Zadania 42),  wystawienie świadectwa stanu technicznego urządzenia (dotyczy Zadania 42),  wystawienie karty pracy potwierdzonej przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego (dotyczy Zadania 42) Wykonawca gwarantuje, że usługi okresowych przeglądów technicznych i konserwacji będą wykonywane zgodnie z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach, zgodnie z wymaganiami producenta aparatury oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Częstotliwość przeglądów aparatury medycznej wskazana jest wraz z opisem urządzeń dla każdego zadania w Załączniku nr 9. b) Regeneracja narzędzi (Zadanie nr 43) polega na: - rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu regeneracji - czyszczenie - szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia - naprawę (ostrzenie, przywrócenie oryginalnego kształtu) - wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami jakości - wymianę wkładek z twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni - nałożenie warstwy pasywnej po usunięciu powłoki wierzchniej - przywrócenie złoceń uchwytów, jeśli dotyczy - konserwacja - ustawianie pracy narzędzia (chwytu, cięcia, itp.) - testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi) - trwałe oznakowanie elektrochemiczne lub laserowe (trwałe, czytelne, odporne na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji) miejsca eksploatacji 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. Ilość lub/i termin przeglądów/konserwacji/regeneracji dla poszczególnych urządzeń może ulec zmianie ze względu na awarie lub wycofanie danego urządzenia z użytku. 5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku awarii lub zużycia aparatu powodującego wycofanie danego urządzenia z użytku i braku możliwości realizacji umowy – np. w przypadku zadań zawierających tylko jedną pozycję . 6. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach