Przetargi.pl
Usługi prowadzenia konserwacji, serwisowania systemu wczesnego wykrywania pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń do wykrywania gazu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Energetyków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 324 291 225
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
    ul. Energetyków 46
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0324291000, 4291288, fax. 324 291 225
    REGON: 27278032300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi prowadzenia konserwacji, serwisowania systemu wczesnego wykrywania pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń do wykrywania gazu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi prowadzenia konserwacji, serwisowania systemu wczesnego wykrywania pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń do wykrywania gazu. Zamówienie obejmuje prowadzenie konserwacji i serwisowania instalacji wczesnego wykrywania i sygnalizacji pożaru (zwanego dalej SAP), instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego (zwanego dalej DSO) oraz systemu wykrywania gazu – GAZEX w obiektach SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku. Efektem działań prowadzonych przez Wykonawcę musi być ciągła sprawność i gotowość do działania systemów oraz innych elementów z nimi sprzężonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1.2 („Opis przedmiotu zamówienia”) oraz nr 1.1 („Formularz cenowy”) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym załącznik nr 1.2 określa m. in. ilości planowych przeglądów poszczególnych systemów. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w tym zakresie zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał aktualne zezwolenie wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność polegającą m. in. na obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł promieniowania - izotopowych czujek dymu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1 do oferty - dołączyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: 2.1 do oferty dołączyć: – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: 3.1 do oferty - dołączyć („Opis przedmiotu zamówienia”) - załącznik 1.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do oferty należy złożyć także "Formularz oferty" stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 oraz pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach