Przetargi.pl
Usługi promocyjne - znak sprawy CITT LPNT/PN/09/2011

"Centrum Innowacji i Transferu Technologii Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego" sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 20-262 Lublin, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4790917 , fax. 81 4790917
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Centrum Innowacji i Transferu Technologii Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego" sp. z o. o.
    ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 3
    20-262 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4790917, fax. 81 4790917
    REGON: 43265762000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.citt.lublin.pl lub www.zainwestujmy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi promocyjne - znak sprawy CITT LPNT/PN/09/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług promocyjnych w ramach projektu Centrum Innowacji i Transferu Technologii Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego Sp. z o.o. - Zainwestujmy w Innowacje - Inkubator Technologiczny, numer umowy o dofinansowanie zawartej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości: UDA-POIG.03.01.00-00-012/10-00 (3. Oś priorytetowa: Kapitał dla innowacji; Działanie 3.1: Inicjowanie działalności innowacyjnej) Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: 3.2.1. kampanię medialną w prasie ogólnopolskiej poświęconą tematyce technologii; 3.2.2. kampanię medialną w sieci Internet (bannery skierowane do potencjalnych pomysłodawców); 3.2.3. pozycjonowanie strony www.zainwestujmy.pl ; 3.2.4. mailing internetowy do grupy potencjalnych pomysłodawców; 3.3. Wykonawca winien w ramach wykonywania zamówienia uwzględniać aktualne Wytyczne w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 oraz stosowne postanowienia umowy o dofinansowanie Nr UDA-POIG.03.01.00-00-012/10-00 w ramach działania 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013. W związku z powyższym wszelkie informacje, ogłoszenia, banery, e-maile i wszystkie inne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia materiały informacyjno - promocyjne muszą spełniać wymogi określone powołanymi wytycznymi i umową o dofinansowanie. 3.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kampanii medialnej w prasie ogólnopolskiej poświęconej tematyce technologii, promującej projekt w ten sposób, że: 3.4.1. Ogłoszenia prasowe w ilości 12 sztuk winny być zamieszczone w czasopiśmie wydawanym w formie tradycyjnej - papierowej, miesięczniku kolorowym o zasięgu ogólnopolskim, o średnim nakładzie co najmniej 30.000 egzemplarzy, poświęconym tematyce naukowo-technologicznej z dziedziny fizyki, informatyki, energetyki, geologii i biotechnologii, skierowanym w szczególności do osób zawodowo zajmujących się nauką, techniką i innowacyjnymi technologiami. Ogłoszenia prasowe winny się ukazywać co miesiąc począwszy od października 2011 r. przez 12 kolejnych miesięcy. Wielkość pojedynczego ogłoszenia w pełnym kolorze wynosić winna 1/4 strony, rozumiana jako 1/4 strony formatu zbliżonego do formatu A4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przygotować we współpracy z Zamawiającym trzy warianty projektów graficznych ogłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie każdorazowo możliwość wyboru wariantu graficznego oraz wprowadzania modyfikacji i aktualizacji każdego z 12 ogłoszeń, według potrzeb Zamawiającego, zgłoszonych nie później niż 30 dni przed terminem wydania kolejnego numeru czasopisma w którym ma zostać wydane ogłoszenie. 3.4.2. Ogłoszenia prasowe w ilości 12 sztuk winny być zamieszczone w bezpłatnym polskojęzycznym miesięczniku internetowym o poziomie czytelnictwa wynoszącym co najmniej 5000, i tematyce innowacji technologicznych, start-upów i inwestowaniu w modelu Venture Capital, skierowanym w szczególności do pomysłodawców zainteresowanych komercjalizacją technologii. Ogłoszenia prasowe winny się ukazywać co miesiąc począwszy od października 2011 r. przez 12 kolejnych miesięcy. Wielkość pojedynczego ogłoszenia w pełnym kolorze wynosić winna jedną pełną stronę. Technologia zamieszczenia ogłoszenia w takim czasopiśmie winna umożliwiać automatyczne przeniesienie na wskazaną przez Zamawiającego stronę w serwisie www.zainwestujmy.pl po kliknięciu na zamieszczone ogłoszenie Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przygotować we współpracy z Zamawiającym trzy warianty projektów graficznych ogłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie każdorazowo możliwość wyboru wariantu graficznego oraz wprowadzania modyfikacji (w tym istotnych modyfikacji treści ogłoszenia) i aktualizacji każdego z 12 ogłoszeń, według potrzeb Zamawiającego, zgłoszonych nie później niż 30 dni przed terminem wydania kolejnego numeru czasopisma w którym ma zostać wydane ogłoszenie. 3.5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kampanii medialnej w sieci Internet - na polskojęzycznych stronach internetowych (bannery skierowane do potencjalnych pomysłodawców) tj. przeprowadzenie trzech osobnych kampanii w sieci internet, które będą się cechować co najmniej dwukrotną kampanią testową oraz trzykrotną kampanię docelową. Cała kampania medialna winna zostać przeprowadzona w okresie od sierpnia 2011 r. do października 2012 r., z zastrzeżeniem iż pierwsza kampania (testowa) rozpocznie się w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Ze względu na specyfikę grupy docelowej (pomysłodawców zainteresowanych komercjalizacją technologii) do której chce dotrzeć Zamawiający ze swoją ofertą, Zamawiający wymaga aby właściwa kampania medialna realizowana poprzez banery w sieci internet została poprzedzona kampanią testową pozwalającą na skierowanie oferty Zamawiającego do osób o profilu zbliżonym osobom najbardziej zainteresowanym tematyką podczas kampanii testowej, np. poprzez zastosowanie technologii Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego niemieckiej firmy nugg.ad (powstałą we współpracy z Instytutem Fraunhofera) lub technologią równoważną. Banery internetowe użyte w kampanii (docelowej i testowej) winny mieć formę tzw. double billboard i rozmiar 750-200 px. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania w uzgodnieniu z Zamawiającym banera reklamowego na potrzeby kampanii, na co składa się w szczególności kreacja banera w technologii flash oraz bieżącego optymalizowania całej kampanii przez cały okres jej trwania, aby dotarła ona do osób o profilu najbardziej zbliżonym do danych uzyskanych w kampanii testowej. Suma odsłon banera w kampanii testowej winna być na poziomie ok. 200.000, zaś suma odsłon wśród grupy docelowej w kampanii docelowej nie może być mniejsza niż 10.000. 3.6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pozycjonowania strony www.zainwestujmy.pl w oparciu o dwa hasła, których dobór zostanie dokonany w uzgodnieniu z Zamawiającym w taki sposób, aby nawiązując do wizerunku Zamawiającego i realizowanego przez niego Projektu uzyskać efekt pozycjonowania w postaci odnajdowania strony www.zainwestujmy.pl w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania najpopularniejszych przeglądarek internetowych na rynku ogólnopolskim (np. www.google.pl lub równoważne) najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2012r. 3.7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia mailingu internetowego do grupy potencjalnych pomysłodawców w ten sposób, że mailing zostanie skierowany do następującej grupy docelowej: płeć - dowolna; branża - edukacja, badania naukowe; zainteresowania - biznes i gospodarka, nauka, edukacja, przedsiębiorczość; zawód - pracownik naukowy, inżynier; lokalizacja - Polska. Wymagany poziom pierwszego mailingu to 20.000 odbiorców ze wskazanej powyżej grupy docelowej. Pierwszy mailing rozpocznie się nie później niż w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Wymagany poziom kolejnych mailingów to 10.000 odbiorców ze wskazanej powyżej grupy docelowej, liczba kolejnych mailingów - 5, które odbędą się w następujących miesiącach: październik 2011 r., grudzień 2011 r., luty 2012 r., kwiecień 2012 r., czerwiec 2012 r. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup przez Wykonawcę bazy mailingowej obejmującą grupę docelową lub zapewnienie sobie przez Wykonawcę innego prawnego sposobu dysponowania taką bazą, z zastrzeżeniem, iż baza taka winna pochodzić od podmiotu prowadzącego na rynku polskim tematyczne serwisy internetowe dotyczące biznesu, gospodarki, nauki oraz techniki, który to podmiot klasyfikowany jest w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych witryn (grup witryn) z których korzystają polscy użytkownicy sieci w 2011 r. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przygotować we współpracy z Zamawiającym treść i kreację mailingu, a także przygotować mailing technicznie oraz całościowo obsługiwać kampanię mailingową. 3.8. Ilekroć w SIWZ mowa jest o uzgadnianiu lub współpracy z Zamawiającym, oznacza to współpracę polegającą na bieżącym konsultowaniu przez Wykonawcę z Zamawiającym wszelkich koncepcji przygotowywanych projektów graficznych lub treści materiałów promocyjnych (ogłoszeń, banerów, e-maili) na wszystkich etapach ich powstawania w taki sposób, żeby zoptymalizować i usprawnić opracowanie ostatecznych wersji tych projektów graficznych lub treści materiałów promocyjnych, odpowiadających Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych, zero groszy). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 25 1050 1953 1000 0023 5556 5181 ING Bank Śląski przed terminem składania ofert, z podaniem tytułu: wadium - przetarg nieograniczony znak sprawy CITT LPNT/PN/09/2011. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Centrum Innowacji i Transferu Technologii Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o., 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Terminem wpływu wadium jest termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.citt.lublin.pl lub www.zainwestujmy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach