Przetargi.pl
Usługi pralnicze

Zakład Karny w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. St. Konarskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 623-51-00 wew. 231 , fax. 146 215 677
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Tarnowie
    ul. St. Konarskiego 2
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, fax. 146 215 677
    REGON: 32000600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług pralniczych CPV 98310000-9 tzn. pranie wodne, suszenie, czyszczenie, dezynfekcja, maglowanie lub prasowanie, składanie oraz naprawy krawieckie kierowanego do prania asortymentu, w szczególności: ręczników, ścierek, bielizny pościelowej i osobistej, kocy, materacy, poduszek, odzieży, w tym roboczej białej i kolorowej oraz sportowej, elementów umundurowania wraz z odbiorem rzeczy brudnych i dostarczaniem rzeczy czystych do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie odbierać rzeczy brudne i dostarczać czyste w siedzibie Zamawiającego cztery razy w tygodniu: poniedziałek i czwartek w godzinach 09:00 – 12:00 z Pawilon A oraz w środy i piątki w godzinach 9:00-12:00 z Oddziału penitencjarnego III. Rzeczy odebrane jako brudne winny być zwrócone po wypraniu w najbliższym terminie dostaw do poszczególnych budynków. Jeżeli termin dostawy przypada na dzień wolny od pracy, wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tego terminu oraz dodatkowego przekazania rzeczy do prania po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą ilości rzeczy, terminu ich odbioru i zwrotnego dostarczenia. Podczas przekazywania prania pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą następować będzie odbiór ilościowy i jakościowy. Czyste rzeczy Wykonawca zwracać będzie Zamawiającemu posegregowane poszczególne asortymenty, w odpowiednim opakowaniu zwrotnym, zabezpieczającym je przed zabrudzeniem. Rzeczy przekazane do prania w oddzielnym opakowaniu, w szczególności użytkowane w izbie chorych, winny być zwracane również w oddzielnym, odpowiednim opakowaniu lub opakowaniach. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów sanitarno - epidemiologicznych obowiązujących w tym zakresie. Przy rozliczaniu za wykonane usługi Zamawiający naliczy karę umowną równą wartości rzeczy brakujących lub zniszczonych w danej dostawie oraz: a) rzeczy brakujących, również wtedy, gdy w miejsce rzeczy Zamawiającego dostarczono rzecz nie należące do Zamawiającego b) rzeczy zniszczonych, jeśli w sposób nie budzący wątpliwości można ustalić, że uległy zniszczeniu wskutek sposobu realizowania usługi przez Wykonawcę według cen nabycia tych rzeczy. Szacunkowa ilość prania to ok. 75 630 kg w całym okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia będą uzależnione od bieżących potrzeb zamawiającego. Nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. Ze względu na cechy zamówienia art. 30 ust. 9 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych nie dotyczy przedmiotu zamówienia. 2) Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt. 8a a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej jednej osoby lub więcej osób wykonujących czynności: • obsługa pralnicy • prasowanie/maglowanie • usługi szwalnicze na czas realizacji zamówienia. b) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie „a” czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • Żądania oświadczeń w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie „a” czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie „a” czynności c) W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie „a” czynności, na każde wezwanie zamawiającego i w terminie przez niego określonym Wykonawca zobowiązuje się przedstawić oświadczenie własne (lub podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Usługi winny odbywać się sukcesywnie własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby i w miejsce wskazane przez Zamawiającego 4 razy raz w tygodniu: poniedziałek i czwartek do Pawilonu A oraz w środy i piątki do Oddziału Penitencjarnego III, w godzinach 09:00 – 12.00. Oba budynki mieszczą się na terenie Zakładu Karnego w Tarnowie. Brama wjazdowa do pawilonu A znajduje się przy ulicy Konarskiego 2, natomiast do Oddziału Penitencjarnego od ul. Wspólnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o zamiarze lub jego braku, powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcą. 2. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub 14 RODO, zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach