Przetargi.pl
Usługi pralnicze

Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 75581 Koszalin, ul. T. Chałubińskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 34 88 147 , fax. 94 34 88 103
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
    ul. T. Chałubińskiego 7
    75581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 34 88 147, fax. 94 34 88 103
    REGON: 33000629200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa prania: 1) Pieluchy - 37947 szt.; 2) Kaftaniki - 5013 szt.; 3) Śpiochy - 2962 szt.; 4) Kocyki - 9723 szt.; 5) Hamaki - 393 szt.; 6) Poszewki - 69805 szt.; 7) poszwy duże - 68995 szt.; 8) poszwy małe - 5544 szt.; 9) prześcieradła duże - 98861 szt.; 10) prześcieradła małe - 13184 szt.; 11) Podkłady - 33144 szt.; 12) Koszule - 10544 szt.; 13) szlafroki - 1245 szt.; 14) bluzy piżama - 3803 szt.; 15) spodnie piżama - 2627 szt.; 16) fartuchy białe - 1170 szt.; 17) Bluzy - 41303 szt.; 18) Spodnie - 37717 szt.; 19) Spódnice - 71 szt.; 20) Sukienki - 1191 szt.; 21) bluzy od kilderek - 5713 szt.; 22) spodnie od kilderek - 4716 szt.; 23) fartuchy operacyjne - 2662 szt.; 24) serwetki oper. Małe - 2455 szt.; 25) serwetki oper. Duże - 2391 szt.; 26) worki operacyjne - 1083 szt.; 27) worki oddział poł. (małe) - 380 szt.; 28) ręczniki frotte - 6587 szt.; 29) Ścierki - 779 szt.; 30) Parawany - 85 szt.; 31) Obrusy - 52 szt.; 32) Serwetki - 40 szt.; 33) Pokrowce na poduszkę membranowe - 1677 szt.; 34) Pokrowce na materace - 69 szt.; 35) Brezenty / nosze/ - 219 szt.; 36) Zasłony lub firany - 203 szt.; 37) Worki na bieliznę - 18805 szt.; 38) Buty / rękawice / skarpety - 9181 szt.; 39) Poduszki / peleryny - 1220 szt.; 40) Materace - 120 szt.; 41) Koce / kołdry - 9293 szt.; 42) Mopy - 158400 szt.; 43) Kurtka sanitariusza - 43 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu wnosi wadium w wysokości 23 000,00 zł.; 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na rachunek bankowy BOŚ O/ Koszalin nr: 35 1540 1043 2001 8101 3130 0001 z dopiskiem w tytule „wadium do przetargu TP.382.65.2018 na usługi pralnicze”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014, poz. 1804.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) oznaczenie postępowania, 3) określenie przedmiotu postępowania 4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) kwotę gwarancji, 6) termin ważności gwarancji 7) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązany w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Termin obowiązywania wadium. Wadium wniesione do postępowania przetargowego musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej; 2) posiadają wdrożony system analizy ryzyka i kontroli skażenia biologicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2) formularz ofertowy; 3) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia; 4) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 5) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; 6) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach