Przetargi.pl
usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.)

Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-569 Białystok, Borsucza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 740 39 51, , fax. 85 740 39 82
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
    Borsucza 2
    15-569 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 740 39 51, , fax. 85 740 39 82
    REGON: 050658396
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą Prd”. 1. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane w zakresie: Część I pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych Część II pojazdów przewożących materiały niebezpieczne 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część I - w przypadku pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych: usługi usuwania pojazdów oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art.130a ustawy Prd oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 z późn. zm.). część II - w przypadku pojazdów przewożących materiały niebezpieczne: usługi usuwania pojazdów oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 z późn. zm.). 3. Realizacja przedmiotu zamówienia – dot. części I i części II: 3.1. Usuwanie pojazdów z dróg na terenie Powiatu Białostockiego, w nieprzekraczalnym czasie do 2 godz., licząc od chwili otrzymania dyspozycji od uprawnionego podmiotu na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów, obejmujące: załadunek, transport na parking strzeżony oraz rozładunek, zgodnie z ww. ustawą oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 z poźn. zm.). 3.2. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji każdej dyspozycji usunięcia pojazdu z dróg wystawionej przez Policję lub inny uprawniony podmiot zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 z późn. zm.). 3.3. Wykonawca będzie zobowiązany do 24-godzinnej dyspozycyjności, ciągłości usług przez 7 dni w tygodniu; 3.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z holowaniem i parkowaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie. 3.5. Parkowanie pojazdów w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 3.7. Wykonawca zobowiązuje się wydać pojazd osobie uprawnionej, po uprzednim okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za jego usunięcie; 3.8. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie Zamawiającego oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o upływie 3 miesięcy od dnia usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu ww. terminu, zgodnie z art. 130a ust. lO g ustawy Prd. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przetransportowania pojazdów usuniętych do dnia podpisania umowy zawartej wskutek rozstrzygnięcia niniejszego przetargu, z dróg, stref ruchu oraz stref zamieszkania na terenie Powiatu Białostockiego na zlecenie Zamawiającego w trybie 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) z miejsca ich aktualnego przechowywania, tj. z parkingu strzeżonego w Koplanach Kolonii 35 na parking strzeżony Wykonawcy. Na dzień ogłoszenia postępowania na ww. parkingu znajduje się 34 pojazdy o masie do 3,5 tony i 3 motorowery. 3.10. Przyjmuje się, że czynności związane z usunięciem pojazdu kończą się z chwilą umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym. 4. Przewidywane ilości usług w ramach zamówienia przedstawiają poniższe tabele: część I Tabela 1 – usunięcie pojazdu L. p. Rodzaj kosztu Planowana ilość pojazdów 1 usunięcie roweru, motoroweru 5 2 usunięcie motocykla 5 3 usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 180 4 usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t 5 5 usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16,0 t 2 6 usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16,0 t 15 Tabela 2 – parkowanie pojazdu L. p. Rodzaj kosztu Planowana ilość dni parkowania wszystkich pojazdów 1 parkowanie roweru, motoroweru 365 2 parkowanie motocykla 365 3 parkowanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 12 000 4 parkowanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t 5 5 parkowanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16,0 t 2 6 parkowanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16,0 t 17 Transport pojazdów na nowy parking odbywa się we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawcy. część II Tabela nr 1 – usunięcie pojazdu L. p. Rodzaj kosztu Przewidywana ilość pojazdów 1 usunięcie pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne 2 Tabela 2 – parkowanie pojazdu L. p. Rodzaj kosztu Przewidywana ilość pojazdów 1 usunięcie pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne 2 W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych aby realizacja czynności polegających na dozorze parkowanych pojazdów, następowała w ramach umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z p.zm.). Osoba/osoby wykonujące wskazane czynności winny być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez czas co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) w celu wykazania okoliczności, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osoby/osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoba/osoby wykonujące czynności polegające na dozorze pakowanych pojazdów zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 z późn. zm.) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; b) na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. a w terminie do 5 dni od wezwania. Z wezwaniem Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy nie częściej niż raz na kwartał trwania umowy; c) w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. a i b Zamawiający zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli; d) jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści lit. a – c, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach