Ośrodek Pomocy Społecznej w Rykach ogłasza przetarg
- Adres: 08-500 Ryki, Karola Wojtyły
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 856 71 89, , fax. 81 856 71 89
- Data zamieszczenia: 2018-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rykach
Karola Wojtyły 29
08-500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 81 856 71 89, , fax. 81 856 71 89
REGON: 004166743 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.ryki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów, szkoleń oraz doradztwa dla beneficjentów projektu pn. „Reaktywacja 2017+” realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Rykach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na przeprowadzeniu warsztatów, szkoleń oraz doradztwa dla beneficjentów projektu pn. „Reaktywacja 2017+” realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Rykach. Liczba osób objętych projektem wynosi 34 osoby. W ramach realizowanych usług należy przeprowadzić następujące zajęcia: Moduł I – Indywidualna diagnoza społeczno-zawodowa Uczestników / Uczestniczek projektu wraz z opracowaniem ścieżki reintegracji dla każdej osoby objętej wsparciem projektu. Liczba uczestników – 34 osoby. Liczba godzin – 6 godz. / osobę, tj. łącznie 204 godziny zajęć. Moduł II – Wsparcie indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społecznych – zajęcia indywidualne i grupowe. Liczba uczestników – 24 osoby / 3 grupy. Liczba godzin – 6 godz. / osobę i 30 godz. / grupę, tj. łącznie 234 godz. zajęć. Moduł III – Wsparcie grupowe w zakresie podniesienia kompetencji zawodowych – zajęcia grupowe. Liczba uczestników – 24 osoby / 3 grupy. Liczba godzin – 26 godz. / grupę, tj. łącznie 78 godz. zajęć. Moduł IV – Szkolenie zawodowe „szyte na miarę” – zajęcia grupowe. Liczba uczestników – 24 osoby / 3 grupy. Liczba godzin – 150 godz. / grupę, tj. łącznie 450 godz. zajęć. Moduł V – Indywidualne pośrednictwo pracy. Liczba uczestników – 24 osoby / 3 grupy. Liczba godzin – 4 godz. / osobę, tj. łącznie 96 godz. zajęć. Moduł VI – Program Aktywizacja i Integracja (PAI). Liczba uczestników – 10 osób / 1 grupa. Liczba godzin – 6 godz. / osobę i 74 godz. / grupę, tj. łącznie 134 godz. zajęć. W ramach przewidzianego wsparcia 24 osoby przechodzą ścieżkę składającą się z zajęć opisanych w Module I, Module II, Module III, Module IV oraz Module V. W ramach przewidzianego wsparcia 10 osób przechodzi ścieżkę składającą się z zajęć opisanych w Module I oraz w Module VI (PAI). Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia jest zawarty w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w Załączniku nr 1 do SIWZ zawierającym zakres merytoryczny usług i założenia organizacyjne oraz w Załączniku nr 9 do SIWZ – Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja usług szkoleniowych (grupowych) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu pt. „Na naukę nigdy za późno”
Dodano: 2024-03-24 - Organizacja i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących mieszkających lub uczących się w Łukowie w ramach projektu „Łukowska akademia rozwoju”
Dodano: 2024-03-06 - Usługa przeprowadzenia praktycznego (na symulatorze ALX Alsim) szkolenia lotniczego z podchorążymi LAW z zakresu MCC na podstawie przepisów EASA PART.FCL.735.A
Dodano: 2024-02-27 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Neurologia i pielęgniarstwo neurologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024
Dodano: 2024-02-20 - Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+”
Dodano: 2024-02-07 - Usługa szkolenia: " Sprzedawca z certyfikatem ECDL (BASE) oraz z logistyką sortowania, gromadzenia i odbioru zużytych dóbr"
Dodano: 2023-12-18 - Organizacja obozu naukowego w ramach projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca" - zamówienie z wolnej ręki
Dodano: 2023-12-12 - Usługa organizacji spotkań sieciujących realizowanych w ramach projektu „Ekonomia Społeczna – Drogowskaz Rozwoju Społecznego II".
Dodano: 2023-12-02