Przetargi.pl
Usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2020 r. Część III” polega na odbiorze odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów oraz transporcie i zagospodarowaniu tych odpadów.

Gmina Krościenko Wyżne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-422 Krościenko Wyżne, ul. Południowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 43 151 90 , fax. 13 43 168 60
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krościenko Wyżne
    ul. Południowa 9
    38-422 Krościenko Wyżne, woj. podkarpackie
    tel. 13 43 151 90, fax. 13 43 168 60
    REGON: 37024378200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kroscienkowyzne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2020 r. Część III” polega na odbiorze odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów oraz transporcie i zagospodarowaniu tych odpadów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90500000–2 Usługi związane z odpadami 90511000–2 Usługi wywozu odpadów 90512000–9 Usługi transportu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90533000–2 Usługi gospodarki odpadami 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia na usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2020 r. Część III” - odbiór odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów oraz transporcie i zagospodarowaniu tych odpadów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór niżej wymienionych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów zlokalizowanym na działce nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza parafialnego w Krościenku Wyżnym) oraz ich transport i zagospodarowanie 1) Odpady budowlane i rozbiórkowe gromadzone w kontenerach KP-7, 2) Meble i odpady wielkogabarytowe gromadzone w wiacie, 3) Zużyte opony wyłącznie od samochodów osobowych do 3,5 t gromadzone na placu, 4) Odpady niebezpieczne gromadzone w pojemnikach, 5) Zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny gromadzone w magazynie ZSEE, 6) Przeterminowane leki i chemikalia gromadzone w pojemnikach, 7) Zużyte baterie i akumulatory gromadzone w pojemnikach, 8) Popiół paleniskowy gromadzony w kontenerach KP-7, które zapewni Wykonawca w cenie usługi Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, do których te odpady będą przekazywane. 4. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Krościenko Wyżne 1) odpady budowlane i rozbiórkowe w ilości 6,50 Mg, 2) meble i odpady wielkogabarytowe w ilości 8,00 Mg, 3) zużyte opony wyłącznie od samochodów osobowych do 3,5 t w ilości 1,50 Mg, 4) odpady niebezpieczne w ilości 2,50 Mg, 5) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny w ilości 2,00 Mg, 6) przeterminowane leki i chemikalia w ilości 0,01 Mg, 7) zużyte baterie i akumulatory w ilości 0,01 Mg, 8) Popiół paleniskowy w ilości 8,00 Mg Wg danych wynikających ze złożonych deklaracji: 1) liczba osób zamieszkałych w Gminie Krościenko Wyżne wynosi: 4 558, 2) liczba punktów adresowych z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów wynosi 1476 w tym:  zamieszkałych przez 1-2 osoby: 640  zamieszkałych przez 3-4 osoby: 538  zamieszkałych przez 5 i więcej osób: 298 Podane powyżej dane liczbowe służą jedynie do wyznaczenia ceny oferty. Mogą one ulec zmianie Informacje dodatkowe dotyczące zamówienia 1. Wymogi dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowanie pojazdami przeznaczonymi do odbioru odpadów, b) obsługa załadunku odpadów do pojazdów, c) sprawowanie nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy, d) sprawozdawczość i raportowanie. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych w pkt. 1. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego, a wymienione poniżej dowody – w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w umowie. 6) Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach