Przetargi.pl
Usługi pocztowe

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 388 13 50 , fax. 0-52 388 53 67
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Tadeusza Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 388 13 50, fax. 0-52 388 53 67
    REGON: 09251269400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.sepolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pocztowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 2.000 g w obrocie krajowym oraz ich ewentualnych zwrotów rodzaj przesyłki zakładana ilość w szt. przesyłki do 50 gram ekonomiczne - gabaryt A 2390 ekonomiczne - gabaryt B 20 ekonomiczne polecone - gabaryt A 10 zwroty 5 ekonomiczne polecone - gabaryt B 15 ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt A 11420 zwroty 390 ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 50 priorytetowe - gabaryt A 115 priorytetowe - gabaryt B 20 priorytetowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt A 20 priorytetowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 10 przesyłki 50 - 100 gram ekonomiczne - gabaryt A 10 ekonomiczne - gabaryt B 20 ekonomiczne polecone - gabaryt B 1 ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt A 30 ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 20 priorytetowe - gabaryt A 5 priorytetowe - gabaryt B 2 priorytetowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 5 przesyłki 100 - 350 gram ekonomiczne - gabaryt A 5 ekonomiczne - gabaryt B 10 ekonomiczne polecone - gabaryt B 1 ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt A 5 ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 30 priorytetowe - gabaryt B 15 priorytetowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt A 1 priorytetowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 10 przesyłki 350 - 500 gram ekonomiczne polecone - gabaryt B 5 ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 5 priorytetowe - gabaryt A 1 priorytetowe - gabaryt B 5 przesyłki 500 - 1000 gram ekonomiczne - gabaryt B 1 ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 30 priorytetowe - gabaryt B 5 priorytetowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 5 przesyłki 1000 - 2000 gram ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - gabaryt B 20 Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: przesyłki listowe o wadze do 2.000 g (gabaryt A i B): a) zwykłe - przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, b) polecone - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, c) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, d) Gdzie Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. e) Gdzie Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Wykonawca zobowiązany jest do tego, aby potwierdzenie nadania było zgodnie z art. 45 prawa Pocztowego, miało moc dokumentu urzędowego oraz aby data nadania przesyłek była równoznaczna z zachowaniem terminów załatwienia spraw przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa. Miejscem nadania przesyłek (wraz ze stosowną dokumentacją potwierdzającą ich ilość i rodzaj) będzie placówka Wykonawcy na terenie Sępólna Krajeńskiego. W przypadku, gdy Wykonawca nie ma placówki na terenie Sępólna Krajeńskiego to Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z siedziby Zamawiającego przesyłek przygotowanych do wysłania. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek przygotowanych do wysłania, raz dziennie, w dni robocze, w godzinach pomiędzy 13.00 a 15.00. Miejscem odbioru przesyłek nadesłanych do Zamawiającego, ewentualnie zwrotów będzie dokonywać upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w placówce Wykonawcy na terenie Sępólna Krajeńskiego - raz dziennie, w dni robocze, w godzinach pomiędzy 8.00 a 11.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie ma placówki na terenie Sępólna Krajeńskiego to Wykonawca zobowiązany jest dostarczenia do siedziby Zamawiającego przesyłek, zwrotów raz dziennie, w dni robocze, w godzinach pomiędzy 8.00 a 11.00. Zamawiający umieści na przesyłce listowej lub paczce nazwę odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku /pieczątki określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich otrzymania przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego potwierdzenie odbioru przesyłki (ZPO) przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. W przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia (awizo); w przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata (zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego). Zamawiający wskazuje rodzaje przesyłek (usług pocztowych), jakie będą zlecane Wykonawcy oraz jej szacunkową ilość (w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ) w okresie obowiązywania niniejszego zamówienia (12 miesięcy). Podana ilość jest szacunkowa wskazana na podstawie analizy wysyłek w latach ubiegłych i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek i zwrotów, wg cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od podanych szacunkowej ilości. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w załączniku nr 4a do SIWZ (formularz cenowy) pod warunkiem, że maksymalna wartość umowy nie przekroczy ceny brutto wskazanej w ofercie wybranego Wykonawcy. Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług zrealizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym, tj. miesiącu kalendarzowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podlegały zmianom przez okres realizacji zamówienia, z trzema wyjątkami: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, b) w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowań prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana w/w cen leży w interesie publicznym, c) ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu. Przewidywany termin wykonania zamówienia: 01.01.2013 r. - 31.12.2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach