Przetargi.pl
„Usługi ochrony osób i mienia dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 64100 Leszno, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 296 058 , fax. 655 296 076
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego
    ul. Adama Mickiewicza 5
    64100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 296 058, fax. 655 296 076
    REGON: 41112335100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pwsz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi ochrony osób i mienia dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a. Całodobową ochronę obiektu i terenu wokół Uczelni oraz auli wielofunkcyjnej, zarówno w dni robocze jak i soboty, niedziele oraz święta. b. Całodobową obsługę systemu telewizji dozorowej monitorowanie zdarzeń pożarowych, centrala wentylacyjna, Dźwiękowy System Ostrzegania. c. Lustrację - obchód obiektu w odstępach trzygodzinnych (od godz. 6:00 do 22:00, a w innych godzinach- monitoring). Punkty kontroli systemu kontroli czasu pracy pracowników ochrony są zainstalowane wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Lustracja toalet damskich i męskich (ład i porządek oraz zakaz palenia papierosów, sprawność urządzeń sanitarnych). d. Lustrację obiektu po zakończeniu nauki przez studentów, pracy osób sprzątających – sprawdzenie zamknięcia drzwi, okien, sal wykładowych, drzwi ewakuacyjnych, pomieszczeń administracyjnych, wygaszenie oświetlenia. Podczas obchodu zwracanie uwagi na sanitariaty (tj. palenie papierosów, stan urządzeń sanitarnych) e. Kontrola nad osobami postronnymi przebywającymi w budynku PWSZ oraz w budynku auli wielofunkcyjnej. f. Nadzór ciągów komunikacyjnych wokół budynku PWSZ i budynku auli wielofunkcyjnej (drogi, chodniki) a także parkingi, tereny zielone, budynku trafostacji, kontenera na śmieci, oświetlenia zewnętrznego terenu PWSZ. g. Przechowywanie i zabezpieczenie kluczy do pomieszczeń budynku PWSZ i budynku auli wielofunkcyjnej oraz ich wydawanie osobom uprawnionym. h. Wydawanie osobom uprawnionym i pobieranie kluczy do sal wykładowych. Prowadzenie rejestru. i. Prowadzenie dokumentacji pełnionych dyżurów, odnotowywanie wszelkich zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie i bezpieczeństwo w ochranianym obiekcie. j. Współpraca z jednostkami ochrony ppoż., przestrzeganie przepisów ppoż. i likwidacja zagrożeń w obiekcie. k. Współpraca i zgłaszanie awarii w obiekcie do konserwatorów wg wykazu osób i firm w przypadku nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń oraz po otrzymaniu polecenia od Zamawiającego. l. Kontrola zawartości pojemnika na śmieci i zgłaszanie do wywozu do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w uzgodnieniu z Działem Gospodarczo - Technicznym Zamawiającego. m. Obsługa bramek wjazdowych i wyjazdowych na terenie Uczelni w tym samochodów o specjalnym przeznaczeniu (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, policja). 2. Inne: a. Przestrzeganie zakazu przebywania osób postronnych w portierni, za wyjątkiem osób dokonujących napraw sprzętu, usuwania awarii oraz bieżących konserwacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności, jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1432, z póź. zm.). b. posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia wówczas, gdy wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch usług ochrony osób i budynków użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu osób (np. uczelnia wyższa) o wartości min. 200 tys. zł brutto każda. c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz grupą interwencyjną pozwalającą na wsparcie działań pracownika ochrony w czasie uzgodnionym z zamawiającym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. d. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy przedstawi polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania powinna określać, kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. 4. W przypadku udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, musi w ofercie wskazać ich udział (części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom) i podać nazwy firm podwykonawców. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za podwykonawców tak jak za działania własne. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. a. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się ażeby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Umocowanie Pełnomocnika musi zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. c. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich działających wspólnie Wykonawców np. konsorcjum. d. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z przedsiębiorców wspólnie składających ofertę, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. e. Oferta składana wspólnie musi być podpisana przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisana przez każdego uczestnika występującego wspólnie. f. W przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie do oferty musi być dołączony dokument regulujący formę współpracy Wykonawców. 6. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonane będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń i dokumentów wymienionych i szczegółowo opisanych w punkcie 8 SIWZ na zasadzie „spełnia”, „nie spełnia”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Forma i treść składanej oferty winna odpowiadać załączonemu do SIWZ Formularzowi oferty - załącznik nr 1 i pozostałym załącznikom do SIWZ. 2. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia, informacje itp. wyszczególnione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł on, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku, gdy oferta zawiera tajemnice przedsiębiorstwa Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz umieścił wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w osobnej wewnętrznej kopercie zatytułowanej „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”, a do oferty załączył uzasadnienie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach