Przetargi.pl
Usługi ochrony mienia i dozorowania oraz nadzoru przy użyciu alarmu obiektów znajdujących się w siedzibie RDW Żołędowo w 2017 roku

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony mienia i dozorowania oraz nadzoru przy użyciu alarmu obiektów znajdujących się w siedzibie RDW Żołędowo w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są „Usługi ochrony mienia i dozorowania oraz nadzoru przy użyciu alarmu obiektów znajdujących się w siedzibie RDW Żołędowo w 2017 roku”. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV 79.71.00.00 – 4 Usługi ochroniarskie CPV 79.71.10.00 – 1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 2. Zakres zamówienia: 2.1. Dozorowanie obiektów przez pracownika ochrony: - lokalizacja: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko; - opis obiektu - budynki parterowe, murowane: - budynek biurowy + portiernia = 308 m2; - garaże = 223 m2; - magazyny = 40 m2, - plac materiałowo-manewrowy = 400 m2. Ogrodzenie placu materiałów masowych wykonane jest z elementów prefabrykowanych; ogrodzenie placu, na którym znajdują się budynki wykonane jest częściowo z elementów prefabrykowanych oraz paneli ogrodzeniowych; Zamawiający pracuje w systemie pracy od 7 00 do 15 00 i jest jednostką administracji samorządowej. Dozorowanie obiektów odbywa się poza godzinami pracy rejonu tj.: - w dni robocze – od godz.1500 do godz. 700 dnia następnego, - w dni ustawowo wolne od pracy oraz soboty i niedziele – całą dobę. 2.2. Zamówienie obejmuje następujące usługi: - Ochrona przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem z zewnątrz oraz włamaniem lub zniszczeniem, uszkodzeniem chronionego mienia. PRZEZ WŁAMANIE ROZUMIE SIĘ BEZPRAWNE WTARGNIĘCIE DO STRZEŻONEGO, ZAMKNIĘTEGO OBIEKTU LUB TERENU Z ZEWNĄTRZ Z POKONANIEM JAKIEJKOLWIEK PRZESZKODY ZABEZPIECZAJĄCEJ TEN OBIEKT LUB TEREN. - Ochrona przed wtargnięciem i przebywaniem osób nieupoważnionych na terenie ochranianego obiektu i terenu. - W przypadkach zmierzających do uniknięcia szkody u zdarzeń losowych np.: pożaru, zalania, uderzenia pioruna itp., podejmowanie działań bądź ograniczenia jej rozmiarów. - Wyposażenie pracowników ochrony w jednakowy, jednoznacznie określający funkcję ubiór. - Montaż, na koszt własny anteny i urządzenia nadawczo – radiowego, umożliwiającego łączność ze stacją monitoringu. - Raz na kwartał Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji i przeglądu centrali i urządzeń jej towarzyszących, w tym również urządzeń Zamawiającego, z czego Wykonawca sporządzi protokół i przekaże go Zamawiającemu. - Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy pomieszczenie, w którym strażnik będzie pełnił służbę. 2.3. Monitorowanie elektroniczne drogą telekomunikacyjną (linia telefoniczna lub dodatkowy nadajnik GSM/GPRS) lub radiową przy użyciu lokalnego systemu alarmowego należącego do Zamawiającego: - przyjmowanie informacji przekazywanych linią przekazu radiowego lub telekomunikacyjnego tj.: sygnał alarmu, sygnał napadu, sygnał uzbrojenia/rozbrojenia obiektu, sygnał awarii 230 V systemu, - zapewnienie gotowości i interwencji załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne, natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie, - czas dojazdu na interwencje nie może przekroczyć 15 minut od uzyskania sygnału o alarmie, - Wykonawca dokona przyłączenia i skonfigurowania lokalnego systemu alarmowego obiektów Zamawiającego do własnego systemu dyskretnego ostrzegania umożliwiającego odbiór sygnału o alarmie drogą radiową lub telekomunikacyjną. Przed jak i po wykonaniu prac Wykonawca zobowiązuje się skontaktować poprzez Zamawiającego z instalatorem w/w systemów. Przed przekazaniem obiektów do ochrony przez Zamawiającego wykonane zostanie w obecności przedstawiciela Wykonawcy próbne uzbrojenie, wzbudzenie alarmu, rozbrojenie jak również próbny alarm napadowy, celem sprawdzenia poprawności działania systemu. Koszt powyższych czynności Wykonawca powinien wliczyć w cenę oferty. Zakres obowiązków wykonawcy jest szczegółowo opisany w załączniku A do Instrukcji, który jest integralną częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia. 3. Aktualny stan ochrony: - Dozorowanie w godzinach poza godzinami pracy Zamawiającego. - System monitoringu za pomocą systemu alarmowego włączonego do stacji monitoringu obecnego wykonawcy. - Patrolowanie obiektów. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia (portier – 3 osoby).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 zł brutto(słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z nazwą zadania (nr drogi, ulica, miejscowość), numerem sprawy. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2014.1804). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach