Przetargi.pl
Usługi naprawy i serwisowania sprzętu łączności i informatyki w 2017 roku

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
    REGON: 8052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy i serwisowania sprzętu łączności i informatyki w 2017 roku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowania i napraw sprzętu informatycznego, peryferyjnego oraz sprzętu powszechnego użytku w 45 Wojskowym Oddziale Gospodarczym i jednostkach będących na zaopatrzeniu gospodarczym w garnizonach Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wielkopolski 2. Usługa obejmuje w szczególności: dojazd serwisanta do siedziby użytkownika urządzenia, usuwanie zgłaszanych awarii-naprawa, prowadzenie serwisowania i przeglądów z uwzględnieniem zaleceń producenta urządzeń dotyczących zakresu i częstotliwości serwisu, wymianę części uszkodzonych i zużytych, informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń, sporządzanie opinii technicznych, utylizacja wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach wymienionych czynności. 3. Wykaz urządzeń podlegających naprawie i serwisowaniu wraz z typem i ilościami mieści się w formularzu cenowym (załącznik nr 2a do umowy) 4. Dopuszcza się wykonanie usługi naprawy i serwisowania innych urządzeń nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia do SIWZ pozyskanych w trakcie trwania umowy przez zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu, serwisowania i napraw przedmiotu zamówienia w celu wykrywania i usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń na każde zgłoszenie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze od dnia pisemnego zgłoszenia. 6. W przypadku stwierdzonej przez Zamawiającego awarii sprzętu objętego przedmiotem zamówienia uniemożliwiającej jego prawidłowe działanie, Zamawiający powiadomi o tym niezwłocznie Wykonawcę. 7. Wykonawca najpóźniej w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze, dokona bezpłatnych oględzin uszkodzonego urządzenia, na zleceniu naprawy/serwisowania uzupełni opinię w zakresie wykonania koniecznych czynność wraz z wyceną i przekaże ją Zamawiającemu. 8. Po zaakceptowania opinii przez Zamawiającego, Wykonawca dokona naprawy urządzenia w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze od uzyskania zgody Zamawiającego. 9. Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie usług i napraw. 10. Wykonawca zobowiązuje się udzielić minimum 12 – miesięcznej gwarancji na wykonaną naprawę. 11. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta naprawianego urządzenia. 12. Materiały użyte w czasie napraw a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 13. Części użyte do napraw będą nowe. Na żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części. 14. Cena części zużytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 15. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy, nie za dyspozycyjność Wykonawcy. 16. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodziny oraz użytych części zamiennych i materiałów. 17. Wystawiona faktura za przeprowadzoną naprawę powinna zawierać: • ustaloną stawkę roboczogodziny, • cenę wymienionych części, • stan licznika (jeżeli urządzenie go posiada), • wykaz wymienionych części. 18. W związku z potencjalną możliwością dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” w zakresie danych dotyczących usługi naprawy i serwisowania sprzętu informatycznego, dostęp do informacji związanych z wykonaniem umowy będą mieć wyłącznie pracownicy Wykonawcy posiadający minimum upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej Wykonawcy do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz przeszły przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z „Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych” (Dz. U. 2016, poz. 1167) i znajdują się na wykazie przekazanym Zamawiającemu. 19. Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych zostanie zorganizowane przez Pełnomocnika ochrony Zamawiającego po podpisaniu umowy, jednak nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi przez Wykonawcę. 20. Wykonawca Zobowiązuje się po podpisaniu umowy, ale nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem usługi przedstawić Zamawiającemu imienny wykaz pracowników skierowanych do realizacji umowy z podaniem imienia i nazwiska, numeru upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone (oraz kopia upoważnienia), numeru dowodu osobistego oraz zaświadczenie o niekaralności pracowników i wypełnione wnioski o przepustki osobowe dla pracowników. 21. Wykonawca zobowiązuje się z wyprzedzeniem, co najmniej 7 dniowym uzgodnić wszelkie zmiany osobowe, jakie nastąpią w trakcie trwania niniejszej umowy oraz uaktualniać wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia. 22. Wykonawca w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu zobowiązuje się pod rygorem odpowiedzialności karnej zachować w tajemnicy wszelkie informacje, które posiadł w trakcie świadczenia usługi. 23. Celem zapewnienia właściwej ochrony informacji niejawnych, pod rygorem zerwania umowy z winy Wykonawcy i odpowiedzialności karnej za ujawnienie informacji podlegających ochronie („Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny”, Dz.U.97.88.553 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przestrzegania postanowień „Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. O ochronie informacji niejawnych” (Dz. U. 2016, poz. 1167); 24. Ewentualne udostępnienie Wykonawcy informacji niejawnych może nastąpić jedynie w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wojskowej na terenie której realizowana jest umowa. 25. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych mu informacji niejawnych z zachowaniem wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r. (Dz. U. 2016, poz. 1167); 26. Wykonawca będący cudzoziemcem lub zatrudniający cudzoziemców, przed przystąpieniem do realizacji umowy, zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o powyższym fakcie w celu uzyskania akceptacji Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie planowania i realizacji przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w Resorcie Obrony Narodowej. 27. W przypadku stwierdzenia ujawnienia informacji niejawnych Wykonawca zobowiązuje się: a) Niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i postępować zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. O ochronie informacji niejawnych; b) Zawiesić w wykonywaniu obowiązków związanych z dostępem do informacji niejawnych pracownika odpowiedzialnego za ich ujawnienie; c) Przeprowadzić postępowanie wyjaśniające celem wyjaśnienia okoliczności ich ujawnienia; d) dokonać zmiany pracownika winnego ujawnienia informacji niejawnych. 28. Na terenie obiektów chronionych zabrania się bez zgody Dowódcy jednostki, używania telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych, kamer oraz innych urządzeń do rejestrowania dźwięku lub obrazu oraz innych środków łączności i urządzeń nie wykorzystywanych w ochronie obiektu. 29. Nad wszystkimi terenami wojskowymi zabronione jest korzystanie z bezzałogowych statków powietrznych (BSP) typu „dron”. 30. Przedmiot umowy nie może być wykorzystany do żadnego rodzaju materiałów propagandowych, reklamowych, ani też prezentowany w prasie, radiu, telewizji, filmie czy sieci Internet. 31. Za zapewnienie warunków do ochrony przekazanych Wykonawcy informacji niejawnych odpowiedzialny jest Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych użytkownika terenu chronionego. 32. Wykonawca na wniosek Zamawiającego zezwoli na przeprowadzenie przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, kontroli przechowywania, opracowywania oraz obiegu dokumentów związanych z realizowaną usługą w siedzibie Wykonawcy. 33. W przypadku naruszenia zasad ochrony osób i mienia przez Wykonawcę, Zamawiającego zaistniałym fakcie powiadomi Żandarmerię Wojskową oraz Wydział Postępowań Administracyjnych KW Policji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach