Przetargi.pl
Usługi naprawcze oraz usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach i nieruchomościach znajdujących się w zasobach Skarbu Państwa, zarządzanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa w Warszawie w zakresie branży ogólnobudowlanej na rok 2019/2020

Zarząd Mienia Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-838 Warszawa, Prosta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 551 21 00 , fax. 22 551 21 01
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
    Prosta 69
    00-838 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 551 21 00, fax. 22 551 21 01
    REGON: 14000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawcze oraz usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach i nieruchomościach znajdujących się w zasobach Skarbu Państwa, zarządzanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa w Warszawie w zakresie branży ogólnobudowlanej na rok 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi naprawcze oraz usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach i nieruchomościach znajdujących się w zasobach Skarbu Państwa, zarządzanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa w Warszawie w zakresie branży ogólnobudowlanej na rok 2019/2020 w szczególności: I. Prac stolarskich 1. Naprawa, regulacja, dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej. 2. Wymiana lub uzupełnienie poszczególnych elementów stolarki drzwiowej i okiennej. 3. Naprawa, uzupełnienie lub wymiana progów drzwiowych. 4. Uzupełnienie lub wymiana listew w stolarce okiennej, drzwiowej i listew podłogowych. 5. Mocowanie poluzowanych parapetów, okapników wraz z ich uzupełnieniem lub wymianą. 6. Naprawa, uzupełnienie lub wymiana okuć okiennych i drzwiowych. 7. Naprawa, uzupełnienie drewnianych elementów stolarki budowlanej w budynku i na terenie przyległym do budynku (schody, szafki, barierki, gabloty, podłogi, ekrany, kratki, wycieraczki itp.). 8. Drobne naprawy mebli w siedzibie Zamawiającego (szafy i biurka, wymiana zamków, zawiasów itp.) 9. Naprawa, uzupełnienie odeskowania piaskownic, ławek, altanek śmietnikowych, wywietrzników i wyłazów schronowych na terenie przyległych budynków. 10.Naprawa lub wymiana ekranów w lokalach mieszkalnych (na polecenie Kierownika). 11.Impregnacja pokostem, malowanie farbą ochronną naprawianych, uzupełnianych lub wymienianych elementów drewnianych. 12. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii. II. Prac ślusarskich 1. Naprawa okuć wraz z ich ewentualną wymianą lub uzupełnieniem w ślusarce okiennej i drzwiowej. 2. Naprawa, ewentualna wymiana lub uzupełnienie pokryw studzienek w budynku i terenie przyległym do budynku. 3. Naprawa, ewentualna wymiana lub montaż samozamykaczy z uzupełnieniem oleju i smarowaniem. 4. Naprawa, regulacja ślusarki okiennej i drzwiowej wraz z ewentualną wymianą zużytych poszczególnych elementów oraz wykonanie smarowania okuć. 5. Naprawa szuflad zsypowych, drabin, włazów na dachy, ogrodzeń, balustrad, krat itp. wraz z ewentualną wymianą poszczególnych elementów w budynku i terenie przyległym do budynku. 6. Przepychanie zsypów w razie ewentualnej potrzeby. 7. Naprawa, uzupełnienie poszczególnych elementów, wycieraczek i skrobaczek do obuwia przed klatkami i w klatkach schodowych. 8. Montaż lub wymiana tablic hipotecznych, nr klatek schodowych, informacyjnych budynku, na budynku i terenie przyległym do budynku. 9. Naprawa drzwiczek, wnęk i szafek nie elektrycznych z ich wymianą lub montażem nowych w budynku, na budynku i terenie przyległym do budynku. 10.Usunięcie niebezpiecznych elementów metalowych w budynku, na budynku i terenie przyległym do budynku. 11.Naprawa, uzupełnienie lub ewentualna wymiana poszczególnych elementów ławek, altanek śmietnikowych, trzepaków, wywietrzników i wyłazów schronów, znaków informacyjnych, krat okiennych w budynku i na terenie budynku. 12.Malowanie farbą ochronną w kolorze podobnym naprawianych, uzupełnianych lub wymienianych elementów metalowych. 13. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii. 14. Kompletna wymiana zamków, wymiana kłódek oraz w razie konieczności dorobienie nowych kompletów kluczy, itp. do lokali będących w zarządzaniu ZMSP oraz w siedzibie Zamawiającego. 15. Zabezpieczenie ogrodzeń (poprzez założenie kłódek, łańcuchów, montaż siatek i pojedynczych paneli ogrodzeniowych, itp.) III. Prac szklarskich 1. Uzupełnianie lub wymiana oszklenia stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej. 2. Uzupełnienie lub wymiana oszklenia stolarki i ślusarki budowlanej tj. szafki licznikowe, wnękowe, tablice informacyjne, drzwi kabinowe i itp. 3. Uzupełnienie lub wymiana okitowania i uszczelnienia szyb. 4. Podmalowanie po robotach szklarskich. 5. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii. IV. Prac ogólnobudowlanych 1. Zbicie i uzupełnienie tynków (odparzonych) na sufitach i ścianach, mając na względzie bezpieczeństwo lokatorów. 2. Zbicie odparzonych tynków na elewacji i balkonach mając na względzie bezpieczeństwo ludzi. 3. Uzupełnienie lub zbicie z wyrównaniem szlichty posadzek w budynku i terenie przyległym do budynku, oraz balkonach z wykonaniem odpowiednich spadków i uszczelnieniem styków z murem, naprawa chodników placów przynależnych do budynku. 4. Montaż gotowych elementów takich jak: szafki, osłony, zawiasy, haki, gabloty ogłoszeniowe, tablice informacyjne, ościeżnice okienne i drzwiowe lub ich ewentualna wymiana, w budynku i na terenie przyległym do budynku. 5. Naprawa z uzupełnieniem tynku i ewentualnym malowaniem małej architektury, piaskownic, murków, schodów, altanek śmietnikowych, wywietrzników i wyłazów schronów itp. 6. Wykonanie umocowania ławek, trzepaków, wycieraczek, barierek, skrzynek, szuflad zsypów, okienek piwnicznych, otworów drzwiowych i okiennych itp. 7. Malowanie altanek śmietnikowych, murków, wywietrzników i wyłazów schronów, piaskownic na terenie przyległym do budynku raz w roku. 8. Wykonanie podmalowania po robotach ogólnobudowlanych. 9. Naprawy chodników (wymiana uszkodzonych płytek, kostek, krawężników). 10 Naprawa nawierzchni dróg asfaltowych, utwardzonych, szutrowych, chodników itp. 11.Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii. 12. Wykonanie zabezpieczenia terenu poprzez montaż słupków, elementów betonowych itp. 13. Udrożnienie kominów, czyszczenie kominów. 14. Miejscowe obórki płyt g-k. V. Prac dekarsko – blacharskich 1. Drobna naprawa powierzchni dachu krytego papą z wykonaniem smarówki na naprawianej powierzchni. 2. Wstawienie łat w pokrycie lub częściowe jego pokrycie papą termozgrzewalną 3. Czyszczenie rynien wraz z nadaniem spadku i drobną naprawą. 4. Czyszczenie rur spustowych do czyszczaka deszczówki wraz z uzupełnieniem dekli. 5. Wymiana uszkodzonych odcinków rynien na dachu. 6. Wymiana uszkodzonych rur spustowych. 7. Drobna naprawa obróbek blacharskich, nadanie spadków, prostowanie, wstawianie łat. 8. Wymiana pojedynczych obróbek blacharskich. 9. Naprawa obróbek blacharskich balkonów i tarasów wraz z robotami towarzyszącymi ( na polecenie Kierownika ). 10.Naprawa lub wymiana podokienników ( na polecenie Kierownika ). 11.Naprawa dachów krytych blachą, uszczelnienie pokrycia i inne prace związane z jego utrzymaniem. 12.Naprawa lub wymiana włazów na dach – uszczelnienie, umocowanie. 13.Wykonanie czyszczenie powierzchni dachu z obfitych opadów śniegu oraz skucie lodu z obróbek blacharskich. 14. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii. 15. Montowanie nasad wentylacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr 02 1030 1508 0000 0005 5004 0085 Bank Handlowy (decyduje data polecenia przelewu) Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach