Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, S. Czarnieckiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 644 12 44, , fax. 89 648 41 82
- Data zamieszczenia: 2020-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
S. Czarnieckiego 28
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 644 12 44, , fax. 89 648 41 82
REGON: 28032088000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi najmu i serwisu odzieży roboczej oraz najmu szaf ubraniowych dla pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi najmu i serwisu odzieży roboczej oraz najmu szaf ubraniowych dla pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. 2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art.34 ust 5 okresie obowiązywania umowy objętej świadczeniem usług najmu i serwisu odzieży roboczej oraz najmu szaf ubraniowych. Zwiększenie ilości odzieży oraz szafek ubraniowych w ramach opcji o 30% w okresie obowiązywania umowy będzie realizowane w przypadku zwiększonej liczby pracowników korzystających z odzieży i szafek w okresie realizacji Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale VI, ust. I, pkt 1 SIWZ. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium Nr konta 49 1160 2202 0000 0001 1609 1559 z dopiskiem: Wadium w przetargu „Usługi najmu i serwisu odzieży roboczej oraz najmu szaf ubraniowych dla pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.” Numer postępowania DZP1/zp/1/2020 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Wskazane jest, aby kopia dowodu wniesienia wadium była dołączona do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. II wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 5. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczalnej formie skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. IV. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej – wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania zobowiązany jest wykazać, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie usług najmu i serwisu odzieży roboczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenia, których wzory znajdują się w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1 składa: 1) oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnienie przez tych Wykonawców warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu – składa oświadczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby. 1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia tych podwykonawców z udziału w postępowaniu – składa informację o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2024-02-05 - Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
Dodano: 2024-01-17 - Zakup środków ochrony indywidualnej (maski jednorazowe)
Dodano: 2021-03-05 - Sukcesywna dostawa obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Olsztynie, ul. Warszawska 89, Wydziału Technologii, ul. Sokola 4B oraz 7 Rejonów: w Elblągu, Ełku, Giżycku, Lidzbarku Warmińskim, Olsztynie, Ostródzie i Szczytnie
Dodano: 2020-05-15 - „Dostawa materiałów, środków konserwacyjnych, środków czystości, środków higieny, odzieży roboczej i ochronnej”
Dodano: 2020-04-10 - Dostawa odzieży specjalnej
Dodano: 2019-10-16 - Odzież ochronna i robocza
Dodano: 2019-08-07 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
Dodano: 2019-07-26 - DOSTAWY ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW ZGOK SP. Z O.O. I ARTYKUŁÓW BHP
Dodano: 2019-02-20 - WYNAJEM I SERWIS ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ DLA ZGOK SP. Z O.O. W OLSZTYNIE
Dodano: 2018-12-05