Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego ogłasza przetarg
- Adres: 91-427 Łódź, Kamińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48422055871 , fax. +48422055873
- Data zamieszczenia: 2018-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego
Kamińskiego 7/9
91-427 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48422055871, fax. +48422055873
REGON: 100134708 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.znwl.pl; http://www.znwl.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja terenów Podzamcza – Młode Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim – zadanie 14 – Kompleksowa Rewitalizacja nieruchomości poszpitalnej położonej przy Placu Pofranciszkańskim w Piotrkowie Trybunalskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja terenów Podzamcza – Młode Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim – zadanie 14 – Kompleksowa Rewitalizacja nieruchomości poszpitalnej położonej przy Placu Pofranciszkańskim w Piotrkowie Trybunalskim” – projektu partnerskiego, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działania IV.3 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2. Szczegółowe informacje na temat wnoszenia, zatrzymania i zwrotu wadium określone są w Rozdziale X siwz.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do siwz. Do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, złożone według wzorów stanowiących Załącznik nr 1 i 2 do siwz (Rozdział VIII siwz), 2) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz), zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale X siwz, 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) - jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty i załączników do oferty nie wynika bezpośrednio z wpisów dokonanych we właściwych rejestrach oraz w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty w imieniu właściciela firmy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), mocodawcy (wykonawcy) podpisuje inna osoba. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 4) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII siwz), 5) zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII siwz), 6) Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do siwz - w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII siwz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo
Dodano: 2024-04-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza
Dodano: 2023-11-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-10-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii.”
Dodano: 2023-10-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zad „Opracowanie dokumentacji technicznej i budowa instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 120 kWp na Oczyszczalni Ścieków i SUW w Łęczycy.”
Dodano: 2023-07-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa SUW wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary”
Dodano: 2023-05-07 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego: „Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary”
Dodano: 2023-05-07 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana: „Budowa SUW wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary”
Dodano: 2023-05-07