Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48223692900, , fax. +48223692120
- Data zamieszczenia: 2019-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
Wawelska 52/54
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48223692900, , fax. +48223692120
REGON: 14162841000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gdos.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi modernizacji funkcjonalności bazy danych o Ocenach Oddziaływania na Środowisko - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa modernizacji funkcjonalności bazy danych o Ocenach Odziaływania na Środowisko wraz z świadczeniem usługi serwisu gwarancyjnego, z podziałem na części: Część I: usługi modernizacji baz danych ooś wraz z usługą gwarancyjną o której mowa w rozdziale 4.2. SOPZ. Część II: usługi modernizacji w zakresie pozostałych elementów systemu (pkt. 4.1.1.8. -4.1.1.9 - SOPZ) wraz z usługą gwarancyjną o której mowa w rozdziale 4.2. SOPZ. Projekt jest finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na podstawie umowy nr 167/2017/Wn50/NE-OO/D z dnia 23.08.2017 r., dotyczącej realizacji zadania „Wsparcie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we wdrażaniu warunków ex ante oraz realizacji zobowiązań w zakresie ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72514200-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo, które musi być złożone w oryginale i podpisane przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub w formie aktu notarialnego, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Spółka cywilna załącza pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo – umowę spółki cywilnej lub uchwałę – w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) zaleca się, aby dokument pełnomocnictwa w swej treści zawierał co najmniej: a) dane identyfikacyjne – w treści pełnomocnictwa należy podać dane identyfikujące osobę, której pełnomocnictwo jest udzielane, w przypadku: osób fizycznych – seria i numer dowodu osobistego, PESEL, a w przypadku osób prawnych – siedziba, numer Krajowego Rejestru Sądowego, NIP, REGON, b) zakres umocowania, c) okres ważności pełnomocnictwa, d) w treści pełnomocnictwa powinna być uregulowana kwestia substytucji, tj. uprawnienia do udzielania dalszych pełnomocnictw. Zgodnie z art. 106 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1025, 1104, 1629, 2073, 2244, z 2019 r. poz. 80), pełnomocnik może ustanowić dla mocodawcy innych pełnomocników, tylko wtedy, gdy umocowanie takie wynika z treści pełnomocnictwa, z ustawy, lub ze stosunku prawnego będącego podstawą pełnomocnictwa. W przypadku, gdy wolą mocodawcy jest, aby jego pełnomocnik był uprawniony do upoważniania innych osób do reprezentowania go, należy to wyraźnie zaznaczyć w treści pełnomocnictwa, 3) datę wystawienia pełnomocnictwa w celu uniknięcia wątpliwości, od jakiego momentu pełnomocnik jest uprawniony do dokonywania czynności określonych w treści pełnomocnictwa w imieniu i na rzecz swego mocodawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój TADDM
Dodano: 2023-04-26 - Usługi modernizacji bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko.
Dodano: 2021-03-12 - Modyfikacja modelu kosztowo-popytowego
Dodano: 2020-10-16 - Modyfikacja modelu kosztowo-popytowego
Dodano: 2020-09-29 - Rozbudowa systemu zdalnego dostępu Pulse Connect Secure
Dodano: 2020-09-04 - Modyfikacja i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Monitorowania.
Dodano: 2018-09-14 - Przeniesienie środowiska produkcyjnego oraz świadczenie usługi asysty technicznej platformy komunikacyjnej Sieci „Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju”.
Dodano: 2018-08-23 - „Rozbudowa macierzy w celu zwiększenia zasobów węzła infrastruktury przestrzennej”
Dodano: 2018-06-18 - Naprawa stosu przełączników sieciowych Juniper EX4500/ Juniper EX4200
Dodano: 2017-10-27 - Dzierżawa urządzeń sieciowych na okres 36 miesięcy
Dodano: 2017-01-23