Elbląski Park Technologiczny ogłasza przetarg
- Adres: 82300 Elbląg, ul. Stanisława Sulimy
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 239 34 67 , fax. 55 237 47 61
- Data zamieszczenia: 2017-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Elbląski Park Technologiczny
ul. Stanisława Sulimy 1
82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 239 34 67, fax. 55 237 47 61
REGON: 28059440700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi marketingowe - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi z zakresu marketingu dla inkubowanych przedsiębiorstw nieuczestniczących w projekcie pn. “STARTUP HOUSE - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu” 2. Zakres zamówienia. Cześć pierwsza: a) opracowanie strategii marketingowej, b) opracowanie strategii sprzedaży, Część druga: a) opracowanie identyfikacji wizualnej i księgi znaków, b) wykonanie elementów promocyjnych firmy przy użyciu opracowanej zgodnie z pkt. 3) Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ identyfikacji wizualnej i księgi znaków lub przy użyciu posiadanej przez przedsiębiorcę identyfikacji wizualnej i księgi znaków, c) opracowanie projektu graficznego i wykonanie oklejenia 1 samochodu osobowego (w tym samochodu typu SUV) przedsiębiorstwa, d) opracowanie projektu graficznego i wykonanie oklejenia 1 samochodu przedsiębiorstwa do 3,5 tony, e) opracowanie projektu graficznego i wykonanie oklejenia 1 samochodu przedsiębiorstwa pow. 3,5 tony, f) przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej na profilu społecznościowym Facabook, g) przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej na profilu społecznościowym Instagram, h) przygotowanie i prowadzenie profilu firmowego przedsiębiorstwa na wybranych dwóch profilach społecznościowych z pośród następujących profili: Facabook, Patronite, Youtube, Twitter, Linkedin i) przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej direct marketing, j) produkcja i 90 krotna emisja filmu reklamowego w telewizji lokalnej lub regionalnej,, k) prowadzenie i kreowanie kampanii Google Adwords. l) wykonanie optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarki Google, ł) przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej w modelu CPM na wybranych 2 portalach branżowych. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III ppkt 5. SIWZ musi być realizowany od daty udzielenia zamówienia do dnia 30 listopada 2017 r., sukcesywnie, zgodnie z potrzebami firm inkubowanych oraz zgłoszonych przez nie zapotrzebowań. Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy na podstawie pisemnych Zamówień składanych przez Zamawiającego, przekazywanych osobiście (za potwierdzeniem odbioru), pocztą lub drogą elektroniczną. Zamawiający w Zamówieniu zleci Wykonawcy wykonanie konkretnych usług przeznaczonych dla danego przedsiębiorstwa inkubowanego według rzeczywistej potrzeby przedsiębiorstwa. Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktycznie świadczonych usług według cen za świadczenie pojedynczej usługi na rzecz 1 przedsiębiorstwa inkubowanego lub na podstawie stawek opłat miesięcznych za świadczenie usługi. 4. Zamawiający nie gwarantuje wypłaty całkowitej możliwej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia tj. 250 000 zł. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi oraz osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych. Jeżeli w trakcie wykonywania umowy nastąpi konieczność zmiany pracownika deklarowanego przez Wykonawcę w Ofercie, Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego wskazując przyczynę zmiany oraz osobę zastępującą i przedstawiając jej kwalifikacje, co najmniej równe kwalifikacjom wymaganym przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzącym do zawarcia umowy. Zastępowane osoby muszą również spełniać warunki określone w kryteriach oceny oferty nr 2 oraz 3 SIWZ. Każdorazowo przy zmianie osoby, która spełniła kryteria oceny w zakresie osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stosowny dokument potwierdzający spełnianie powyższego kryterium. 8. Zamawiający informuje, że jeżeli zmiana wykonania części zamówienia na usługi w zakresie podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa promocyjna podczas Europejskiego Kongresu Samorządów w 2023 r.
Dodano: 2023-02-13 - Usługa opracowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej projektu.
Dodano: 2020-02-24 - Zintegrowana kampania internetowa AB UWM wraz z analizą rynku docelowego i doborem narzędzi marketingowych. Wykonanie ulotek, plakatów, roll-upów w ramach projektu pt. „Umiędzynarodowienie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i wzrost rozpoznawalności polskiego szkolnictwa wyższego w Europie” (nr projektu PPI_APM_2019_1_00081) programu „Akademickie Partnerstwa Międzynarodowe” finansowanego ze środków NAWA.
Dodano: 2019-12-05 - Usługa opracowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej projektu „Warmińsko-Mazurski Start-up Inkubator” realizowany w ramach umowy o dofinansowanie nr RPWM.01.03.01-28-0001/18-00 w ramach osi priorytetowej 1- „Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur” działanie 1.3 – „Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości)” poddziałanie 1.3.1 – „Inkubowanie przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego przez Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny w Olsztynie
Dodano: 2019-04-29 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej w związku z realizacją projektu „Modernizacja mechanicznego segmentu przetwarzania ZUOK w Olsztynie”
Dodano: 2019-03-14 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii outdoorowej z użyciem billboardów dotyczącej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2017-11-28 - Realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich 2017 r.
Dodano: 2017-06-22 - Realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich 2017 r.
Dodano: 2017-04-20 - Realizacja kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich 2017 r.
Dodano: 2017-03-28 - Usługi marketingowe
Dodano: 2017-03-08