Przetargi.pl
Usługi konserwatorskie i naprawcze w obiektach Osiedla Akademickiego Akademii Pomorskiej w Słupsku

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego 22A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27 , fax. 59 842 95 20
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22A 22A
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, fax. 59 842 95 20
    REGON: 00000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwatorskie i naprawcze w obiektach Osiedla Akademickiego Akademii Pomorskiej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa świadczona przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia wejścia w życie umowy. 2. Gotowości do świadczenia usług 7 dni w tygodniu całodobowo z tym, że w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 7.00, a w weekendy i święta 24 godziny na dobę gotowość na zgłoszenia dotyczące awarii. Zgłoszenia te mogą obejmować wyłącznie awarie, zdarzenia nagłe wymagające natychmiastowych działań zabezpieczających. Maksymalny, dopuszczany przez Zamawiającego czas reakcji od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej - 1 godzina. Zgłoszenie awarii będzie odbywało się telefonicznie, i zostanie zapisane w zeszycie awarii i usterek znajdującym się na portierni w poszczególnych obiektach. 3. W przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia awarii, Zleceniobiorca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca awarii w sposób, który pozwoli na uniknięcie strat materialnych. 4. W dni robocze od poniedziałku do piątku wymagana jest obecność na terenie Osiedla Akademickiego co najmniej trzech przedstawicieli Wykonawcy w łącznym wymiarze 20 godzin dziennie. Czas i miejsce pracy poszczególnych pracowników będzie uzgadniany i rozliczany między stronami w trakcie realizacji umowy. Priorytetem jest usuwanie usterek zgłaszanych przez personel dozoru w zeszycie usterek i w zeszycie przebiegu dyżurów nocnych. W ramach ww. czasu kontraktowego oprócz usuwania usterek wykonywane są inne niezbędne prace konserwatorskie i naprawcze w obiektach i na terenie Osiedla Akademickiego. 5. Usługi hydrauliczne obejmujące: a) w sieci wodnej: zapewnienie sprawnego przepływu wody do odbiorników i kranów czerpalnych w budynkach administrowanych przez Osiedle Akademickie; eliminowanie wynikłych awarii, w tym: wymiana uszkodzonych odcinków rur i armatury; prowadzenie działań zapobiegających zagrożeniom, oraz usuwanie ich przyczyn w budynkach dydaktycznych i na terenach zewnętrznych b) w sieci kanalizacyjnej: utrzymywanie drożnej sieci kanalizacyjnej w budynkach i kanałach na terenach zewnętrznych, wymienionych w pkt.I i II opisu przedmiotu zamówienia, c) w sieci ciepłowniczej: regulacja i odpowietrzanie odbiorników ciepła; wymiana uszkodzonych elementów między innymi odpowietrzników i zaworów; d) w odbiornikach wody zainstalowanych w budynkach: dbanie o prawidłowe działanie: sedesów, umywalek, baterii, zlewów, term elektrycznych, kabin natryskowych i brodzików; na życzenie administracji DS. przedstawianie opinii technicznych na kasowany sprzęt i armaturę hydrauliczną, 6. Wykonawca jest zobowiązany do stałego monitorowania instalacji ciepłowniczej i sieci wod-kan oraz prowadzenie systematycznych działań zapobiegających zagrożeniom awarii oraz usuwanie ich przyczyny, w tym sprawdzanie sprawności zaworów. 7. Usługi elektryczne obejmują: a) konserwację rozdzielni zasilających DS.-y, w tym: - szaf rozdzielczych; wymianę uszkodzonych podzespołów np. wyłączników, styczników, przekaźników. b) konserwację sieci energetycznej - kablowej, w tym: - wykonanie mufy łączeniowej w przypadku uszkodzeń kabla; sprawdzanie i konserwowanie przyłączy do budynków; drobne naprawy instalacji w przypadkach wystąpienia awarii. c) konserwację zewnętrzną sieci oświetleniowej, w tym: wymianę uszkodzonych żarówek, wyłączników zmierzchowych, styczników i reflektorów. d) konserwację instalacji elektrycznej - wewnątrz budynków, w tym: konserwację tablic elektrycznych wnętrzowych - wymiana bezpieczników, wyłączników i urządzeń sterujących; przeglądy puszek łączeniowych; wymiana uszkodzonych wyłączników gniazd jednofazowych, trójfazowych, oświetlenia żarowego, jarzeniowego i LED-owego; montaż oświetlenia - wykonywanie drobnych instalacji elektrycznych; drobne eksploatacyjne naprawy sprzętu AGD i elektrycznego typu: pralki, chłodziarki, wentylatory, niszczarki, przedłużacze, przełączniki, oprawy oświetleniowe itp.; na wniosek administracji DS. wyrażanie opinii technicznych na kasowany sprzęt elektryczny; stałe monitorowanie urządzeń elektrycznych oraz prowadzenie systematycznych działań zapobiegających zagrożeniom, awariom oraz usuwanie ich przyczyn. 8. Prace konserwatorskie, jak na przykład: stolarskie, ślusarskie, obejmujące między innymi: montaż i naprawę zamków w drzwiach; montaż mebli biurowych i pokojowych, drzwi, doszczelnianie okien, itp.; mocowanie tablic, gablot i innych pomocy ściennych; przenoszenie mebli; montaż i naprawa rolet i karniszy okiennych; montaż i naprawa wieszaków, obrazów i drobnego wyposażenia pomieszczeń; wykonywanie innych prac konserwatorskich wyżej nie wymienionych. 9. Prace malarskie i drobne prace budowlane obejmują: uzupełnianie ubytków tynku, malowanie powierzchni ścian do 4000 m? wraz ze szpachlowaniem i gipsowaniem; naprawa i wymiana uszkodzonych i zużytych wykładzin oraz listew przypodłogowych i narożników; uzupełnianie ubytków glazury, terakoty do 400 m?, w tym również na tarasach i schodach zewnętrznych; wykonywanie innych prac nie objętych zakresem konserwacji; drobne prace porządkowe; doraźne naprawy uszkodzeń w ogrodzeniu; czyszczenie rynien i spustów - wyczystki; inne drobne prace remontowo-budowlane nie wymienione powyżej, a wynikające z bieżącej potrzeby napraw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach