Przetargi.pl
usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach i na terenie ASP we Wrocławiu.

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 438 031 , fax. 713 431 558
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 438 031, fax. 713 431 558
    REGON: 27581400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.asp.wroc.pl, www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach i na terenie ASP we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych w obiektach Zamawiającego w podziale na 2 części tj.: CZĘŚĆ NR 1 UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PRZY PL. POLSKIM 3/4, UL. TRAUGUTTA 21, UL. MODRZEWSKIEGO 15/17, UL. GARNCARSKIEJ 5-6, UL. WE WROCŁAWIU Lp- adres obiektu wielkość powierzchni do sprząta-nia (m2) 1 pl. Polski 3/4 - budynek A 5 398,45 2 ul. Modrzewskiego 15/17 4 126,81 3 Zespół obiektów przy ul. Traugutta 21 - budynki A, B, C, D, E 3 527,50 4 ul. Garncarska 5-6 680,38 Ogółem 13 733,14 Szczegółowy wykaz pomieszczeń wraz z powierzchniami określony został w załącznikach nr 1a-d do niniejszej SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik nr 1 do umowy. CZĘŚĆ NR 2 UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W DOMU STUDENCKIM ASP I NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM PRZY UL. POBOŻNEGO 9 WE WROCŁAWIU Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w Domu Studenckim ASP i na tere-nie zewnętrznym przy ul. Pobożnego 9 we Wrocławiu tj. Lp. adres obiektu wielkość powierzchni do sprzątania (m2) 1 ul. Pobożnego 9 - pow. wewnętrzna 824,95 2 ul. Pobożnego 9 - pow. zewnętrzna 350,00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Uwaga: Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza, to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub z pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. W innym przypadku, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.3. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zał. nr 4) oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (zał. nr 5) do SIWZ. 1.4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, zamieszczonym w zał. nr 4 i zał. nr 5 do SIWZ . 1.5.Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza także „Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” (zał. nr 3 do SIWZ ) oświadczenie składa się w oryginale podpisane własnoręcznie przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu trzeciego (w oryginale) 1.6. Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwyko-nawców– Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wyklucze-nia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu ( zał. nr 4). 1.7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 1.7.1. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zał. nr 4 do SIWZ). Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 1.7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców ( zał nr 6 do SIWZ). 1.7.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - zał. nr 5 do SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej (składa każdy wykonaw-ca, bez wezwania ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowo-dy, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ (oryginał). Uwaga: 1) Dokumenty i oświadczenia składane są w wersji pisemnej (papierowej): podpisanej własnoręcznym podpisem (chyba że SIWZ dopuszcza stosowanie formy elektronicznej)– zgodnie z Rozdziałem I pkt. 4 SIWZ. Przedstawione oświadczenia lub dokumenty winny być aktualne na dzień ich złożenia. 2) Zamawiający dołączył do niniejszej SIWZ wzory załączników, które są materiałem uzupełniają-cym, a ich forma nie może być taktowana przez Wykonawców jako obowiązująca. Za treść oferty oraz jej kompletność odpowiada Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach