Przetargi.pl
Usługi kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na trzy części.

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 684 52 19 , fax. 42 684 52 19
  • Data zamieszczenia: 2013-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna
    ul. Lubelska 9/11 9/11
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 684 52 19, fax. 42 684 52 19
    REGON: 10161063100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na trzy części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) części: 1) Część nr 1 Usługi w zakresie sprzątania - utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ul. Lubelskiej 9/11, o łącznej powierzchni: 1 037,33m2. Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywania czynności określony został w załączniku nr 7 do SIWZ. 2) Część nr 2 Usługi w zakresie sprzątania - utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w dwóch budynkach administracyjnych przy ul. Ciasnej 19a, o łącznej powierzchni: 645,80m2, ul. Cieszyńskiej 43, o łącznej powierzchni: 120,13m2, Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywania czynności określony został w załączniku nr 7 do SIWZ. 3) Część nr 3 Usługi w zakresie sprzątania - utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ul. Paderewskiego 47, o łącznej powierzchni: 610,58m2 Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywania czynności określony został w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: 1) Wykonywania czynności określonych w załącznikach w dni robocze po godzinach pracy Zamawiającego: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach: 15:00 - 19:00, wtorek w godzinach: 17:00 - 20:00. 2) Wykonywania czynności w zakresie: opróżniania koszy na śmieci i wykładania ich workami foliowymi, zamiatania i mycia podłóg (wykładziny PCV i posadzki), odkurzania wykładzin dywanowych, usuwanie kurzu z powierzchni meblowych i ścian, mycia urządzeń sanitarnych i kuchennych, mycia ścian licowanych glazurą, mycia ścian malowanych farbą olejną oraz kaloryferów, mycia koszy na śmieci, mycia parapetów, mycia stolarki okiennej i drzwiowej, mycia lamp oświetleniowych (przy wyłączonym zasilaniu elektrycznym), prania firan i zasłon (zdjęcie i zawieszenie), pomieszczeniach WC: kontroli zużycia i ewentualnej wymiany kostek zapachowych w muszlach sedesowych i pisuarach, kontroli i uzupełniania płynnego mydła antybakteryjnego w w dozownikach umocowanych na ścianie, kontroli i uzupełniania papieru toaletowego dwuwarstwowego. 3) Wykonywania czynności w zakresie: sprzątania świetlicy (sali konferencyjnej) przy ul. Lubelskiej 9/11po naradach w tym: mycie talerzy i szklanek. 4) Wykonywania czynności w zakresie: sprzątania pomieszczeń po remontach bez dodatkowego wynagrodzenia. 5) Zachowania tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego w szczególności dotyczących systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, o których dowiedział się w trakcie realizacji umowy, jak również do pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć. 6) Zamykania drzwi zewnętrznych i załączania systemów alarmowych w budynkach, z wyjątkiem ul. Lubelskiej 9/11. 4. Czynności wymienione w pkt. 3 wykonawca będzie wykonywał przy pomocy własnych pracowników, własnego sprzętu i narzędzi oraz własnych materiałów tym także środków czystościowych (m.in. mydło w płynie, kostki wc, papier toaletowy, worki foliowe na śmieci - koszt ich zakupu obciąża Wykonawcę, należy wliczyć w cenę usługi sprzątania) 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej, uwzględniającej specyfikę sprzątanych pomieszczeń jak i ich wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach