Przetargi.pl
„Usługi kominiarskie w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz w biurach będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego"

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
    REGON: 36784953800138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi kominiarskie w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz w biurach będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych (dymowych, wentylacyjnych i spalinowych) oraz wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów i urządzeń kominowych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz biurach będących w Zasobie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim, znajdujących się na terenie działania poszczególnych Sekcji Zamiejscowych, we wskazanych terminach oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz.719 ) oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332). 2. Zamówienie podzielone zostało na 4 części – 4 zadania. Szczegółowy wykaz lokali mieszkalnych Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 3. W zakres rocznej kontroli stanu technicznego przewodów i urządzeń kominowych wchodzi wykonanie następujących czynności: 1) ogólne sprawdzenie drożności przewodów kominowych od najniżej położonego urządzenia do wylotu przewodów, 2) sprawdzenie stanu technicznego głowic i nasad kominowych, 3) sprawdzenie siły ciągu kominowego (bez podania wartości)) gwarantującego prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń, z opisaniem ogólnych przyczyn niestabilnego, słabego lub zaniku ciągu kominowego, 4) sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych, kanałów, czopów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyciorowo-rewizyjnych), ław kominiarskich oraz innych elementów urządzeń kominowych, 5) sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych, kanałów, 6) czopów i nasad, a także otworów do wybierania zanieczyszczeń, 7) sprawdzenie czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 8) sprawdzenie czy są składowane materiały łatwopalne na strychach, przez które przechodzą przewody kominowe, 9) sprawdzenie czy ilość przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych jest wystarczająca, 10) sprawdzenie, czy zachowana jest wymagana odległość łatwo zapalnych części konstrukcyjnych budynku od wewnętrznego lica przewodów i kanałów dymowych oraz spalinowych, a także od pieców, rur i otworów do czyszczenia, 11) sprawdzenie czy prawidłowo podłączono piece, kotły gazowe, przybory gazowe, kratki wentylacyjne, 12) sprawdzenie czy powierzchnie ścian kominowych z cegły i prefabrykatów nie są obciążone zawieszonymi urządzeniami jak np. przybory sanitarne i gazowe jeśli nie wykonano na nich specjalnego wzmocnienia, 13) sprawdzenia czy pomieszczenia (lokale), w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c. o. itp.) posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne, 14) sprawdzenia czy występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi albo mienia, 15) inwentaryzacja kanałów i podłączeń (podanie ilości przewodów dymowych i wentylacyjnych w lokalu). 4. W razie potrzeby czyszczenie przewodów kominowych w trybie awaryjnym z wydaniem opinii kominiarskiej – ekspertyzy, na pisemne zlecenie Zamawiającego. 5. W razie potrzeby uzupełnienie brakujących drzwiczek wyczystkowych i kratek wentylacyjnych w uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Przedmiot zamówienia winien być wykonany przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy, przez uprawnionych, wykwalifikowanych pracowników kominiarskich. 7. W przypadku braku ławy kominiarskiej, włazu dachowego lub braku dostępu do komina z zewnątrz, Wykonawca zapewni własny sprzęt w celu dojścia do komina. 8. Czyszczenie należy wykonać na całej długości przewodów, czyszcząc z zanieczyszczeń lotnych i ruchomych (sadze, popioły i pyły) jak również z innych zanieczyszczeń np. cegły, gruz, gniazda ptaków. Zanieczyszczenia należy wynieść na zewnątrz budynku, w miejsce wskazane przez najemcę. 9. W budynkach lub lokalach stanowiących pustostany należy wykonać wyłącznie roczny przegląd stanu technicznego przewodów kominowych przynależnych do lokalu. 10. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 11. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm), w tym w szczególności osób wykonujących usługi czyszczenia przewodów kominowych oraz roczną kontrolę stanu technicznego przewodów i urządzeń kominowych. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu imienne listy pracowników Wykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w/w osób oraz przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1A do SIWZ 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1), 2) i 8) – załącznik nr 3 do SIWZ, 5) oświadczenie dot. personelu kluczowego (załącznik nr 7 do SIWZ) jeżeli Wykonawca chce otrzymać punkty w kryterium „doświadczenie personelu kluczowego”, 6) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 7) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 8) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 9) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach