Przetargi.pl
USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA PROJEKTU: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Wieprz - etap I realizowanego w ramach zadania pod nazwą: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Wieprz

Gmina Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-122 Wieprz, 217
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8755100
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
    217 217
    34-122 Wieprz, woj. małopolskie
    tel. 033 8755100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA PROJEKTU: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Wieprz - etap I realizowanego w ramach zadania pod nazwą: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Wieprz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu jako szeroko rozumianą funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z nadzorem, monitoringiem, sprawozdawczością niezbędną dla Projektów realizowanych z udziałem środków unijnych oraz środków krajowych funduszu publicznych (WFOŚiGW w Krakowie lub NFOŚiGW). Usługi dotyczą nadzoru robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Wieprz - etap I , realizowanego w ramach zadania pod nazwą: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Wieprz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013. Nadzór Inwestorski wykonywany będzie kompleksowo tj. w branży sanitarnej w zakresie zewnętrznych sieci kanalizacyjnych, elektrycznej, drogowej oraz wszystkich innych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Zamówienie obejmuje pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych związanych z inwestycją polegającą na uporządkowaniu gospodarki ściekowej w miejscowości Wieprz. Dla potrzeb niniejszego zamówienia od Wykonawcy będzie wymagało się, aby realizował inwestycję zgodnie z warunkami określonymi w dokumentach przetargowych oraz z przepisami polskiego Prawa budowlanego i zasadami wdrażania przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Roboty budowlane realizowane będą w ramach Kontraktu na Roboty Budowlane pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Wieprz - etap I, a które obejmują budowę: a) sieci kanalizacyjnej - kolektorów głównych, kanałów bocznych z rur PVC o średnicach ? 160 - 300 cm o łącznej długości około 51,5 km umożliwiających przyłączenie co najmniej 1104 przyłączy b) rurociągów tłocznych z rur PEHD o średnicach 200 mm o łącznej długości około 8.6 km, c) tłoczni ścieków o wydajności Q = 25,5 l/s - 1 sztuka, d) sieciowych przepompownie ścieków o wydajności Q = 2,6 - 7,0 l/s - 10 sztuk, e) przejść przez przeszkody i skrzyżowania z istniejącą infrastrukturą (tory kolejowe, drogi, gazociągi, rowy melioracyjne itp.) f) przejść pod rzeką Wieprzówką i potokami Bobrek i Krakowica g) przydomowych przepompowni ścieków h) odtworzenie infrastruktury drogowej i) odtworzenie elementów zagospodarowania terenu j) wykonanie pozostałych robót budowlanych jakie będą wynikać z umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ma także obowiązek wykonywania zadań, które będą obejmowały kompleksowy nadzór, koordynację i zarządzanie procesem inwestycyjnym związanym z realizacją Projektu - w tym wykonywanie obowiązków inwestora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce. W szczególności obowiązki Nadzoru Inwestorskiego będą obejmowały m.in.: a) sporządzanie raportów postępu realizacji robót budowlanych, b) sporządzanie raportów z postępu realizacji nadzoru inwestorskiego, c) kompleksowe zarządzanie ryzykiem technicznym i finansowym kontraktu, d) kompleksowe opiniowanie dokumentacji technicznej, e) przedstawienie kompletnego rozliczenia finansowego umów o roboty budowlane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przewidywanych instytucji finansujących umożliwiające prawidłowe i terminowe wykorzystanie środków planowanych do uzyskania przez Zamawiającego z budżetu Unii Europejskiej oraz krajowych publicznych funduszy ekologicznych -WFOŚiGW w Krakowie lub NFOSiGW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 33 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8 000,00 PLN Wadium słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN 2.Forma wadium 1)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta,poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji,poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji,poręczenia, d)termin ważności gwarancji,poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta,poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. a także w przypadku gdy Wykonawca: -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 u.p.z.p. , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank ING o Andrychów nr konta: 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394 2)W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym w tym przypadku oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajduje się na rachunku Zamawiającego przed upływem oznaczonego terminu składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt 12.2.1). 5.Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Utrata wadium 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; c)zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach