Przetargi.pl
USŁUGI I ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE WYNIKAJĄCE Z KODEKSU PRACY. Nr referencyjny P/74/IW/12

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2012-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI I ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE WYNIKAJĄCE Z KODEKSU PRACY. Nr referencyjny P/74/IW/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest - wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w JW 4620 w Toruniu oraz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996r., Nr 69, poz. 332, z późn. zm.). 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie: 1) wykonywanie badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych dla osób przyjmowanych do pracy i pracowników; 2) wykonywanie badań celowych w razie stwierdzenia choroby zawodowej u pracownika zatrudnionego u Zamawiającego lub w podległej jednostce; 3) uczestniczenie lekarza w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, powołanej przez Zamawiającego; 4) współdziałanie z Zamawiającym w procesach rozpoznawania i oceny czynników występujących w środowisku pracy oraz sposobów wykonywania pracy, mogących mieć ujemny wpływ na zdrowie; 5) współdziałanie z Zamawiającym w procesach rozpoznawania i oceny ryzyka zawodowego w środowisku pracy oraz informowanie jego pracowników o możliwości wystąpienia niekorzystnych skutków zdrowotnych będących jego następstwem; 6) udzielanie porad z zakresu organizacji pracy, ergonomii, fizjologii i psychologii pracy na bazie danych medycyny pracy; 7) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno - epidemiologicznych. 4. Bieżąca realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00 do godz. 15.00. 5. Badania dodatkowe i konsultacje Wykonawca i jego Podwykonawcy wykonują zgodnie z aktualną wiedzą medyczną a także wskazówkami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 30.05.1996 r. z późn. zm. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r., nr 69, poz. 332 z późn. zm). 6. Świadczenia winny zostać wykonane na zasadach określonych w obowiązujących aktach prawnych ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r., nr 125 poz. 1317 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996 w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r., nr 69 poz. 332 z późn. zm.), odpowiadać powszechnie przyjętym standardom oraz wykonane na sprzęcie odpowiadającym Polskiej Normie i Normie Branżowej oraz uwzględniać Wytyczne Komendanta JW 4620 w sprawie zabezpieczenia funkcjonowania jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu JW 4620 w danym roku budżetowym. 7. Wykonawca lub jego Podwykonawcy przeprowadzą badania dodatkowe i konsultacje oraz wystawią zaświadczenie o zdolności/niezdolności do pracy na zajmowanym stanowisku w dniu zgłoszenia się pracownika ze skierowaniem (1 dzień roboczy) albo maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych następujących po sobie wliczając w to dzień zgłoszenia się pracownika. Nie dotyczy to przeprowadzenia badań sanitarno-epidemiologicznych, których czas trwania uzależniony jest od stacji sanitarno-epidemiologicznej i specyfiki badania 8. Zamawiający dopuszcza wykonanie orzeczeń lekarskich, badań dodatkowych i konsultacji przez posiadających uprawnienia Podwykonawców Wykonawcy, z zastrzeżeniem wykonania tych usług w pełnym zakresie w jednej placówce Zleceniobiorcy dla orzekanego, adekwatnie do a) części nr 1 - m. Toruń, części nr 2 - m. Inowrocław, części nr 3 - m. Włocławek. Warunek ten nie dotyczy badań z zakresu rentgenodiagnostyki ogólnej. W tym celu należy zapewnić dostęp oraz wskazać miejsce wykonania w/w badań. 9. Wykonawca akceptuje fakt, iż ilość badań lekarskich wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia lub zwiększenia. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań. 10. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów według zasad obowiązujących publiczne zakłady opieki zdrowotnej oraz do wydania orzeczenia lekarskiego na obowiązującym formularzu. 11. Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym oraz ludzkim umożliwiającym przeprowadzenie kompletu badań z zakresu medycyny pracy zakończonych orzeczeniem lekarza medycyny pracy dla minimum 25 osób dziennie - części nr 1,2 oraz 10 osób dziennie - część nr 3. 12. Wykonawca gwarantuje wykonanie 100% wymaganych przez Zamawiającego procedur medycznych adekwatnie do wykazu procedur określonych dla poszczególnych części nr 1, 2, 3 - w załączniku nr 1 do SIWZ. 13. Gabinety, zarówno Wykonawcy i Podwykonawcy gdzie przeprowadzane są badania, powinny spełniać standardowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012 r., poz. 739, nr 123). 14. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w zakresie orzekania żołnierzy jednostek i instytucji wojskowych. 15. Terminy badań okresowych są ustalane w trybie bieżącym, pomiędzy osobami odpowiedzialnymi za wystawienie skierowania (organ kadrowy JW/Instytucji), a osobą koordynującą rejestrację Wykonawcy. 16. Pracownik zgłosi się do Wykonawcy lub jego Podwykonawcy ze skierowaniem wystawionym przez uprawniony organ kadrowy wskazany przez Zamawiającego. 17. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pracownika Zamawiającego ze skierowaniem tylko w umówionym terminie. 18. W momencie orzeczenia o niezdolności pracownika do pracy na zajmowanym stanowisku Wykonawca przerywa dalsze badania i wystawia odpowiednie zaświadczenie - dotyczy to badań wstępnych. Wykonawca zobowiązuje się również wykorzystać badania dodatkowe bądź ich kserokopię (np. EKG, morfologia, RTG) przedstawione przez pracownika - dot. badań okresowych i kontrolnych. 19. Wykonawca lub jego Podwykonawcy wystawią: - zaświadczenia o zdolności/braku/ lub ograniczeniach do pracy na zajmowanym stanowisku oraz zaświadczenie na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne, - na prośbę orzekanego kserokopię wyników z przeprowadzonych dodatkowych badań i konsultacji. 20. Zleceniodawcy oraz upoważnionym przez Zamawiającego przedstawicielom Jednostek Wojskowych/ Instytucji pozostających na zaopatrzeniu przysługuje prawo kontrolowania sposobu wykonywania postanowień umowy przez Wykonawcę z częstotliwością raz na miesiąc. 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawieszenia realizacji przedmiotowej umowy w sytuacji wyczerpania kwoty umowy bądź nie przydzielenia wystarczających środków finansowych w planie finansowym przez Dysponenta wyższego stopnia, bez prawa żądania odszkodowania ze strony Wykonawcy. 22. Miejsce wykonania zamówienia: a. Zakład Opieki Zdrowotnej wykonujący badania lekarskie z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Toruń (część nr 1), Inowrocław (część nr 2), Włocławek (część nr 3); b. Praca w komisji BHP w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu medycznym JW 4620 Toruń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: - dla części nr 1 - 1 800,00 zł, - dla części nr 2 - 1 200,00 zł, - dla części nr 3 - 100,00 zł. Jeśli Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 100,00 zł. 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać nr referencyjny i nr części). 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie JW 4620, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 700 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 3. Wadium wniesione w inne formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy. 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach