Departament Administracyjny MON ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6840086 , fax. 22 6840642, 6874189
- Data zamieszczenia: 2014-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Departament Administracyjny MON
Al. Niepodległości 218 218
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6840086, fax. 22 6840642, 6874189
REGON: 01487280600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mon.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi hotelowe i gastronomiczne wraz z wynajmem sal szkoleniowych - II części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczestnikom szkoleń noclegów, wyżywienia oraz odpowiednio wyposażonych sal szkoleniowych: 1) Część I - usługa hotelowa i gastronomiczna, wynajem sali szkoleniowej dla 25-osobowej grupy żołnierzy zawodowych odpowiedzialnych za planowanie i realizację zajęć profilaktycznych w jednostkach wojskowych. Szkolenie w dniach 18-19 listopada 2014 r., usługa gastronomiczna, hotelowa w dniach 17-19 listopada 2014 r. 2) Część II - usługa hotelowa (pokoje hotelowe), gastronomiczna oraz wynajem dwóch sal szkoleniowych dla uczestników szkolenia w dniach 25-28 listopada 2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 480,00 zł (słownie złotych: czterysta osiemdziesiąt); Część II - 1.300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału przed wyznaczonym terminem składania ofert tj. przed godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, 2) termin obowiązywanie gwarancji, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed wyznaczonym terminem składania ofert, tj. przed godz. 11.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14 i 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mon.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28