Przetargi.pl
Usługi geodezyjne na potrzeby Gminy Stare Babice w 2019 r.

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 1327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi geodezyjne na potrzeby Gminy Stare Babice w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne wykonywanie prac geodezyjnych na potrzeby Gminy Stare Babice. Zamówienie zostanie udzielone w Częściach, tj.: 1) Część I obejmuje: a) wykonanie samego wstępnego projektu wydzielenia z nieruchomości działki pod drogę przy wykonaniu opracowania dla całej drogi, b) wydzielenie z nieruchomości 1 działki gruntu pod drogę przy wykonaniu kompleksowej mapy prawnej dla całej drogi (powyżej 5-ciu nieruchomości) wraz ze wstępnym projektem podziału i stabilizacją granic w terenie, c) wykonanie mapy prawnej z projektem podziału (do 5-ciu) działek na dwie i każdą następną działkę wraz ze stabilizacją granic w terenie, d) wyniesienie jednego punktu w terenie, e) rozgraniczenie nieruchomości, f) wykonanie niwelacji punktowej terenu, g) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej nieruchomości, h) wykonanie mapy do celów projektowych dla urządzeń i obiektów liniowych, i) wykonanie mapy do celów projektowych dla obiektów kubaturowych, j) sporządzenie wykazu zmian gruntowych dla 1 działki. 2) Część II obejmuje: a) Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi gminne (zakończonej wydaniem decyzji administracyjnych Wojewody, potwierdzających nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 roku na własność Gminy Stare Babice nieruchomości zajętych pod drogi gminne) w obrębie ewidencyjnym nr 0002, Blizne Jasińskiego – ul. Bolesława Prusa, dz. ew. nr 2. b) Opracowanie dokumentacji geodezyjnej w/g stanu faktycznego władania na dzień 31 grudnia 1998 roku nieruchomościami zajętymi pod drogi publiczne, obejmuje wykonanie przez Wykonawcę n/w czynności: a. określenie granic drogi publicznej poprzez ustalenie w terenie faktycznego stanu władania i położenia punktów granicznych na dzień 31. 12.1998 r. b. ustalenie stanów prawnych nieruchomości, c. ustalenie granic nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, d. sporządzenie stosownego protokołu przyjęcia przebiegu granic pasa drogowego wraz ze szkicem, e. sporządzenie mapy prawnej wraz z wykazem zmian gruntowych, f. sporządzenie opinii dotyczącej zgodności obecnych granic zajęcia nieruchomości pod pas drogowy z granicami wg stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. g. dokonanie stabilizacji granic pasa drogowego słupkami betonowymi. Dopuszcza się możliwość użycia rurek metalowych wyłącznie w miejscach, gdzie nie można zastosować słupków betonowych, h. przekazanie dla Zamawiającego: - 3 kompletów map do celów prawnych z wykazem zmian gruntowych zarejestrowanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dla każdej drogi wymienionej w opisie przedmiotu zamówienia - kopii protokołu granicznego wraz ze szkicem granicznym z klauzulami PODGiK, - badania KW na dzień 31 grudnia 1998 r. - badania KW na dzień opracowania operatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Dla części I 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert. 2) Dla części II 500 PLN (słownie: pięćset zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RZP.271.1.2019 pn. Usługi geodezyjne na potrzeby Gminy Stare Babice w 2019 r. Część Nr ……………” Uwaga! Należy dopisać której części dotyczy wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: porównawczą cenę ofertową brutto (dotyczy części 1), cenę ofertową brutto (dotyczy części 2), zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Załącznik nr 1 do Oferty – Formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe poszczególnych usług (dotyczy części 1). 3) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 6) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach