Przetargi.pl
Usługi edukacyjne w zakresie dodatkowych zajęć w ramach projektu Rybnicka szkoła przyszłości dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej oraz usługi logopedyczne w ramach projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku z podziałem na zadania.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne w zakresie dodatkowych zajęć w ramach projektu Rybnicka szkoła przyszłości dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej oraz usługi logopedyczne w ramach projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne w zakresie dodatkowych zajęć w ramach projektu Rybnicka szkoła przyszłości dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej oraz usługi logopedyczne w ramach projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku z podziałem na zadania: Zadanie 1: Usługi logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy w ramach projektu Rybnicka szkoła przyszłości. Zadanie 2: Usługi edukacyjne w zakresie przeciwdziałania dysleksji i dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ramach projektu Rybnicka szkoła przyszłości. Zadanie 3: Usługi edukacyjne - przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ramach projektu Rybnicka szkoła przyszłości. Zadanie 4: Usługi logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy w ramach projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zamówienia. Cena powinna zawierać koszty dojazdu nauczycieli do szkół oraz koszty związane z przygotowaniem materiałów (notes, długopis, mat. dydaktyczne, kserokopie) dla każdego ucznia uczestniczącego w zajęciach oraz dla osób prowadzących zajęcia (dzienniki zajęć, listy obecności, ankiety). 2) Dla zad. 1 i 2 prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w wymiarze godzinowym (60 minut), od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego i dyrekcją szkoły, dla której uczniów realizowane będą zajęcia. 3) Dla zad. 3 prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w wymiarze godzin lekcyjnych (45 minut), od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego i dyrekcją szkoły, dla której uczniów realizowane będą zajęcia. 4) Dla zad. 4 prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć dzieci, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków przedszkola) w wymiarze 1 godz.= 60 minut w podziale na 4 spotkania 15 minutowe, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego i dyrekcją przedszkola, dla którego dzieci realizowane będą zajęcia. 5) Zapewnienie niezbędnego sprzętu i wyposażenia do zajęć i konsultacji. 6) Realizacja usług w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2014 roku, za wyjątkiem zad. 4 - do 30 czerwca 2015 r. 7) Realizacja usług na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów, w oparciu o konsultacje z nauczycielem prowadzącym ucznia, na podstawie Rozporządzenia MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 8) Pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy). 9) Informowanie o stanie realizacji usług, pojawiających się problemach istotnych dla realizacji usługi. 10) Prowadzenie prawidłowej dokumentacji usług (dzienników zajęć z listami obecności). 11) Realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkół i przedszkoli w Rybniku (zgodnie z załącznikiem do umowy). 12) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z wychowawcą i dyrektorem szkoły lub przedszkola, w której prowadzone będą zajęcia. 13) Stosowanie wszystkich dokumentów i materiałów przekazanych przez Zamawiającego, a także stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów w ramach POKL i Księgi Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, umieszczania na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu materiałów ze środków UE w ramach POKL. 14) Pozyskiwanie dodatkowych informacji koniecznych do właściwej realizacji usługi. 15) Zamawiający przekaże Wykonawcy: - wzory list obecności na zajęciach grupowych i indywidualnych, dzienników zajęć, - imienną listę uczestników, - harmonogramy prowadzenia zajęć. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pracy Wykonawcy, Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: - stanu realizacji umowy, - efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, - prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach