Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 im. Karola Wojtyły w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-542 Łódź, ul. Żeromskiego 115
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 637 72 78 , fax. 42 637 72 82
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 im. Karola Wojtyły w Łodzi
    ul. Żeromskiego 115 115
    90-542 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 637 72 78, fax. 42 637 72 82
    REGON: 00018478000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługi edukacyjne -prowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu WND-POKL.09.02.00-10-049/10. 3. Realizacja przedmiotu umowy jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut 15 minut przerwy. Godziny realizacji zajęć miedzy godz. 7.45 a 18.00 od poniedziałku do soboty. 5. Część Nr 1 Wspieranie kompetencji zawodowych - sztuka wizażu (1 osoba) - łącznie 40 godzin. Warsztaty ze specjalista od wizażu - łącznie 40 godzin w roku szkolnym 2012/2013. W roku szkolnym 2012-2013 dwie grupy do 40 osób. 6. Część Nr 2 Zajęcia z dykcji, fonetyki i emisji głosu (1 osoba) - łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2012-2013. W roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 10 osób. 7. Część Nr 3 Zajęcia - zwalczanie tremy (1 osoba) - łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2012-2013. W roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 10 osób. 8. Część Nr 4 Autoprezentacja - Psycholog (1 osoba) - łącznie 80 godzin w roku szkolnym 2012-2013. W roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 40 osób. 9. Część Nr 5 Autoprezentacja - Pedagog (1 osoba) - łącznie 80 godzin w roku szkolnym 2012-2013. W roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 40 osób. 10. Część Nr 6 Język rosyjski (1 osoba) - łącznie 120 godzin w roku szkolnym 2012-2013. W roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 12 osób. 11. Wykonawca w ramach umowy oprócz prowadzenia zajęć zobowiązany jest prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, opracować plan i program zajęć, programy autorskie dla zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, testy sprawdzające wiedzę i umiejętności uczniów (na początek i koniec zajęć) oraz sprawozdań z przeprowadzonych testów. 12. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin lekcyjnych możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których Zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. 13. Zamawiający wymaga aby w terminie 3 dni po podpisaniu umowy Wykonawca przedłożył Zamawiającemu autorski projekt na program zajęć z doborem podręczników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp19lodz.wikom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach