"PGKiM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. 1 Maja
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7121938, 7121194 w. 68 , fax. 427 121 178
- Data zamieszczenia: 2020-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "PGKiM" Sp. z o.o.
ul. 1 Maja
95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, fax. 427 121 178
REGON: 47169464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimal.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI DRUOWANIA,KOPERTOWANIA ORAZ EKSPEDYCJI LISTÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych przez Wykonawcę na potrzeby „PGKIM” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim w zakresie przyjmowania, drukowania, kopertowania oraz ekspedycji listów zwykłych nierejestrowanych ekonomicznych, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64112000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego SIWZ. 9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: i. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w SIWZ, ii. poręczeniach bankowych, iii. gwarancjach bankowych, iv. gwarancjach ubezpieczeniowych, v. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 9.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg 07/OZ/2020”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9.3. (ii) - (v) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 9.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w SIWZ. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Aleksandrów Łódzki 72 8780 0007 0000 0840 1000 0005
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa ww. warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną