Przetargi.pl
Usługi drukowania i usługi związane z drukowaniem w ramach projektów

Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr ogłasza przetarg

  • Adres: 15 - 441 Białystok, Spółdzielcza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 653 77 00 , fax. (085) 732 95 05
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr
    Spółdzielcza 8
    15 - 441 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 653 77 00, fax. (085) 732 95 05
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot z art. 3, ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi drukowania i usługi związane z drukowaniem w ramach projektów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i usługi związane z drukowaniem w ramach projektów. 3.2. Zamówienie jest podzielone na trzy części: 3.2.1 I część zamówienia: usługi drukowania i usługi związane z drukowaniem w ramach projektu „Centrum Kompetencji BOF – kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego” nr UDA-RPPD.03.03.02-20-0001/16-00. I część zamówienia obejmuje następujące zadania: I.1.a Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Nowe kierunki” w okresie luty 2018 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.1.b Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Nowe kierunki” w okresie luty 2019 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.1.c Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Nowe kierunki” w okresie luty 2020 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.1.d Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Nowe kierunki” w okresie luty 2021 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.1.e Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Nowe kierunki” w okresie grudzień 2021 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.2.a Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Wakacyjna i zimowa oferta staży i praktyk” w okresie luty 2018 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.2.b Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Wakacyjna i zimowa oferta staży i praktyk” w okresie luty 2019 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.2.c Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Wakacyjna i zimowa oferta staży i praktyk” w okresie luty 2020 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.2.d Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Wakacyjna i zimowa oferta staży i praktyk” w okresie luty 2021 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.2.e Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Wakacyjna i zimowa oferta staży i praktyk” w okresie grudzień 2021 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.3.a Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Kursy specjalistyczne i uprawnienia” w okresie luty 2018 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.3.b Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Kursy specjalistyczne i uprawnienia” w okresie luty 2019 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.3.c Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Kursy specjalistyczne i uprawnienia” w okresie luty 2020 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.3.d Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Kursy specjalistyczne i uprawnienia” w okresie luty 2021 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.3.e Druk, w tym skład i digitalizacja rekomendacji rocznych „Kursy specjalistyczne i uprawnienia” w okresie grudzień 2021 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, I.4.a Druk, w tym skład i digitalizacja podręcznika metodycznego „Doradztwa Kompetencji” w okresie czerwiec 2018 a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów. 3.2.2 II część zamówienia: usługi drukowania i usługi związane z drukowaniem w ramach projektu „Dobry zawód – fajne życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00. II część zamówienia obejmuje następujące zadania: II.1.a Druk, w tym opracowanie graficzne plakatów i ulotek dotyczących targów edukacyjno-zawodowych w 4 subregionach: białostocki, suwalski, łomżyński i bielsko-podlaski – łącznie 4 wersje materiałów w okresie luty-marzec 2018 oraz ich dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego (średnio 40 szkół w każdym subregionie) a dla każdej wersji: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych (dla każdej z 4 wersji plakatu i ulotek) otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu i ulotki zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu i ulotki; treść plakatu i ulotki zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu i ulotki, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu i ulotki zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu i ulotki zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i ulotki i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu i ulotki) a następnie druk tych materiałów w formie plakatów oraz ulotek, według następujących wymagań technicznych dla każdej z 4 wersji: dla plakatów – format: min. A3, druk 4+0 CMYK, podłoże: papier min. 170g, wykończenie: wydruki zabezpieczone na warunki atmosferyczne, nakład: 120 egzemplarzy dla każdej z 4 wersji, łącznie w ramach zadania 480 egzemplarzy według powyższej specyfikacji; dla ulotek – format: min. A5, druk 4+0 CMYK, podłoże: papier min. 170g, wykończenie: wydruki zabezpieczone na warunki atmosferyczne, nakład: 300 egzemplarzy dla każdej z 4 wersji, łącznie w ramach zadania 1 200 egzemplarzy według powyższej specyfikacji; wymagania dla dystrybucji: opakowanie plakatów i ulotek (średnio 3 plakaty i 8 ulotek) osobno dla każdej szkoły (wykonawca segreguje plakaty i ulotki dopasowując wersję subregionalną plakatu i ulotki do lokalizacji szkoły w subregionie) w kopertę twardą w formacie min. A3 zapewniającej opakowanie plakatu bez zgięć a następnie dostawa co najmniej 145 kopert z dostosowanymi plakatami i ulotkami do 145 szkół wskazanych przez Zamawiającego. II.1.b Druk, w tym opracowanie graficzne plakatów i ulotek dotyczących 4 targów edukacyjno-zawodowych w 4 subregionach: białostocki, suwalski, łomżyński i bielsko-podlaski – łącznie 4 wersje materiałów w okresie luty-marzec 2019 oraz ich dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego (średnio 40 szkół w każdym subregionie) a dla każdej wersji: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych (dla każdej z 4 wersji plakatu i ulotek) otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu i ulotki zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu i ulotki; treść plakatu i ulotki zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu i ulotki, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu i ulotki zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu i ulotki zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i ulotki i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu i ulotki) a następnie druk tych materiałów w formie plakatów oraz ulotek, według następujących wymagań technicznych dla każdej z 4 wersji: dla plakatów – format: min. A3, druk 4+0 CMYK, podłoże: papier min. 170g, wykończenie: wydruki zabezpieczone na warunki atmosferyczne, nakład: 120 egzemplarzy dla każdej z 4 wersji, łącznie w ramach zadania 480 egzemplarzy według powyższej specyfikacji; dla ulotek – format: min. A5, druk 4+0 CMYK, podłoże: papier min. 170g, wykończenie: wydruki zabezpieczone na warunki atmosferyczne, nakład: 300 egzemplarzy dla każdej z 4 wersji, łącznie w ramach zadania 1 200 egzemplarzy według powyższej specyfikacji; wymagania dla dystrybucji: opakowanie plakatów i ulotek (średnio 3 plakaty i 8 ulotek) osobno dla każdej szkoły (wykonawca segreguje plakaty i ulotki dopasowując wersję subregionalną plakatu i ulotki do lokalizacji szkoły w subregionie) w kopertę twardą w formacie min. A3 zapewniającej opakowanie plakatu bez zgięć a następnie dostawa co najmniej 145 kopert z dostosowanymi plakatami i ulotkami do 145 szkół wskazanych przez Zamawiającego. II.2.a Druk, w tym skład i digitalizacja informatorów o szkołach zawodowych w 4 subregionach: białostocki, suwalski, łomżyński i bielsko-podlaski – łącznie 4 wersje subregionalne informatorów w okresie maj-czerwiec 2018 a dla każdej wersji: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych opracowanych przez Wykonawcę (zebranie i opracowanie danych o szkołach zawodowych w woj. podlaskim w 4 wersjach subregionalnych) według wskazówek otrzymanych od Zamawiającego (minimalny zakresu informacji dla każdej szkoły zawodowej) a następnie po akceptacji Zamawiającego przygotowanych przez Wykonawcę materiałów druk tych materiałów, II.3.a Druk, w tym skład i digitalizacja raportów subregionalnych w 4 subregionach: białostocki, suwalski, łomżyński i bielsko-podlaski – łącznie 4 wersje subregionalne informatorów w okresie styczeń-luty 2018 a dla każdej wersji: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, II.4.a Druk, w tym opracowanie graficzne plakatu oraz jego dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego w okresie styczeń 2018 a w szczególności: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu; treść plakatu, zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu) a następnie druk plakatów, II.4.b Druk, w tym opracowanie graficzne plakatu oraz jego dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego w okresie marzec 2018 a w szczególności: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu; treść plakatu, zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu) a następnie druk plakatów, II.4.c Druk, w tym opracowanie graficzne plakatu oraz jego dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego w okresie maj 2018 a w szczególności: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu; treść plakatu, zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu) a następnie druk plakatów, II.4.d Druk, w tym opracowanie graficzne plakatu oraz jego dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego w okresie czerwiec 2018 a w szczególności: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu; treść plakatu, zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu) a następnie druk plakatów, II.4.e Druk, w tym opracowanie graficzne plakatu oraz jego dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego w okresie wrzesień 2018 a w szczególności: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu; treść plakatu, zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu) a następnie druk plakatów, II.4.f Druk, w tym opracowanie graficzne plakatu oraz jego dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego w okresie listopad 2018 a w szczególności: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu; treść plakatu, zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu) a następnie druk plakatów, II.4.g Druk, w tym opracowanie graficzne plakatu oraz jego dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego w okresie styczeń 2019 a w szczególności: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu; treść plakatu, zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu) a następnie druk plakatów, II.4.h Druk, w tym opracowanie graficzne plakatu oraz jego dystrybucja do 145 szkół na terenie województwa podlaskiego w okresie marzec 2019 a w szczególności: projekt graficzny/skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów informacyjnych otrzymanych od Zamawiającego (projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu; treść plakatu, zostanie dostarczona Wykonawcy w formie plików tekstowych WORD lub JPG; wykonanie projektu plakatu, zawierającej fotografie/ilustracje dopasowane do tematyki plakatu zostaną zapewnione przez Wykonawcę – opracowanie graficzne – obróbka fotografii/ilustracji i grafiki poza zdjęciowej, dobór czcionki, skład, łamanie; projekt graficzny opracowany przez Wykonawcę musi zawierać ilustracje/fotografie dopasowane do tematyki i zapewnione przez Wykonawcę; projekt graficzny plakatu zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedłożony do zatwierdzenia Zamawiającemu; fotografie/ilustracje użyte w projekcie muszą być dopasowane do tematyki plakatu i zapewnione przez Wykonawcę; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 3 projekty graficzne plakatu) a następnie druk plakatów, II.5.a Druk, w tym skład i digitalizacja materiałów doradczych do IPD w 4 subregionach: białostocki, suwalski, łomżyński i bielsko-podlaski – łącznie 4 wersje subregionalne IPD a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych (dla każdej z 4 wersji IPD) otrzymanych od Zamawiającego a następnie po akceptacji Zamawiającego przygotowanych przez Wykonawcę materiałów druk tych materiałów, II.6.a Druk, w tym skład i digitalizacja materiałów szkoleniowych a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, II.7.a Druk, w tym skład i digitalizacja materiałów szkoleniowych na warsztaty "Budowanie relacji z otoczeniem" a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów, II.8.a Druk, w tym skład i digitalizacja materiałów z metodologii doradztwa popytowego oraz podręcznika dla doradców a w szczególności: skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych otrzymanych od Zamawiającego a następnie druk tych materiałów: dla materiałów z metodologii doradztwa popytowego – format: A4; liczba stron ok. 36 +/- 10%; (okładka 4 strony, środek 32 strony); podłoże: okładka – karton GC1 230, druk 4+0; środek – papier offsetowy 90g, druk 4+4; wykończenie: folia 1+0 na okładce, lakier UV punktowy, oprawa klejona; nakład: 193 egzemplarze; dla podręcznika dla doradców – format: 165x235 mm; liczba stron ok. 60 +/- 10%; (okładka 4 strony, środek 56 stron); podłoże: okładka – karton GC1 230, druk 4+0; środek – papier offsetowy 90g, druk 1+1; wykończenie: folia 1+0 na okładce, lakier UV punktowy, oprawa klejona; nakład: 193 egzemplarze, łącznie w ramach zadania 193 komplety składające się z materiałów z metodologii oraz podręcznika według powyższej specyfikacji 3.2.3 III część zamówienia: usługi drukowania i usługi związane z drukowaniem w ramach projektów „NAWIGACJA 50 PLUS – interdyscyplinarny model zapewnienia warunków do pracy osobom po 50 roku życia w mikro, małych i średnich firmach” UDA-POWR.04.03.00-00-W236/15-00 oraz „CZAS NA STAŻ – granty dla innowatorów społecznych oferujących nowe rozwiązania praktycznej nauki zawodu w przejściu z edukacji do pracy” UDA-POWR.04.01.00-00-I050/15-00. III część zamówienia obejmuje następujące zadania: III.1.a Druk, skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja podręczników wdrożeniowych (dla każdej z 4 kategorii innowacji społecznych – łącznie 4 wersje regionalne podręczników) a dla każdej wersji: skład i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych opracowanych przez Wykonawcę (zebranie i opracowanie danych o innowacjach społecznych pozytywnie przetestowanych w każdej z 4 kategorii – średnio 8 w każdej kategorii – łącznie maksymalnie 32 innowacje w 4 kategoriach oraz szczegółowy opis wraz z instrukcjami użycia oraz prezentacją co najmniej 2 maksymalnie 4 innowacji w każdej z kategorii – łącznie 8 innowacji w 4 kategoriach – rekomendowanych do wdrożeń wskazanych przez Zamawiającego w efekcie ewaluacji innowacji przeprowadzonej przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy) opracowanie opisów promocyjnych wraz z instrukcjami użycia dla tych innowacji według wskazówek otrzymanych od Zamawiającego (minimalny zakresu informacji dla każdej innowacji w kategorii oraz minimalny zakresu prezentacji dla innowacji rekomendowanych do wdrożeń) a następnie po akceptacji Zamawiającego przygotowanych przez Wykonawcę materiałów druk tych materiałów, III.2.a Druk, skład, w tym korekta językowa i przygotowanie do druku oraz digitalizacja podręcznika wdrożeniowego a w szczególności: skład i przygotowanie do druku oraz digitalizacja materiałów merytorycznych opracowanych przez Wykonawcę (zebranie i opracowanie danych o 10 narzędziach wypracowanych w ramach innowacyjnego modelu zarządzania wiekiem) opracowanie opisów promocyjnych oraz instrukcji użycia dla tych narzędzi według wskazówek otrzymanych od Zamawiającego (minimalny zakresu informacji dla każdego narzędzia oraz minimalny zakresu prezentacji dla modelu) a następnie po akceptacji Zamawiającego przygotowanych przez Wykonawcę materiałów druk tych materiałów,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokościach wskazanych poniżej określonych dla każdej z części zamówienia: 1) I część zamówienia w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł) 2) II część zamówienia w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł) 3) III część zamówienia w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta zł) 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 11 1240 5211 1111 0000 4926 5435 prowadzony przez Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 7/DRUK/CK/DZ/CNS/50+/RPOWP/2017, część ……… zamówienia”. W wykropkowanym miejscu należy wpisać numer właściwej części zamówienia, której dotyczy wadium. 10.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 10.6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I część zamówienia: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu, II część zamówienia: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu, III część zamówienia: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), 4) zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) – w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 6) dowód wniesienia wadium w odniesieniu do danej części zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach